וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 22: מותה של קלטת הסקס

27.11.2014 / 0:14

שפנפנת פלייבוי חושפת סודות מהאחוזה, צ'רלס מנסון בן ה-80 מתכונן לחתונה, טווין פיקס מסייעת לשלום העולמי וטקס האוסקר של עולם הסקס מאבד את אבק הכוכבים. חדשות הטראש של השבוע

מה קונים לאיש שרצח שבעה בני אדם?

הרוצח צ'רלס מנסון וארוסתו איליין ברטון, בבית הכלא בקליפורניה - 2014. צילום מסך מרשת אי-בי-סי, צילום מסך
מזל טוב!/צילום מסך, צילום מסך מרשת אי-בי-סי

בשבוע שעבר התבשרנו כי הרוצח הסדרתי צ'רלס מנסון עומד להינשא בין כתלי בית הכלא לאפטון איליין ברטון, המכונה "סטאר". תאריך לחתונה של מנסון בן ה-80 וסטאר בת ה-26 עדיין לא נקבע, אבל רשימת מתנות חתונה בשמם הוקמה כבר באתר של רשת כלי הבית "Bed Bath & Beyond". אם שאלתם את עצמכם מה אפשר לקנות למי שנמצא כבר כמה עשורים בכלא ולא ייצא משם בחיים, הרשימה, המזויפת כמובן, מציעה כלים למטבל בצורת תנין או כובע קאובוי, קנקן משקאות בצורת מגף, סט מפצחי לובסטר ושלל פריטים המעידים על שרוצחים מטורפים נתפסים בעיניי החברה כישויות בעלי טעם רע במיוחד.

כך הביאה "טווין פיקס" לסיום המלחמה הקרה

פעם השיח הטלוויזיוני לא היה שדה המוקשים שהוא היום, וספוילרים לא הפכו אנשים לפצצות עצבים מתקתקות. להיפך, הם ניסו לגלות מה הולך לקרות בסדרות האהובות עליהם. כך למשל נהג המדינאי הסובייטי מיכאיל גורבצ'וב, שממש רצה לדעת מי רצח את לורה פאלמר. בספר חדש, המוקדש לסדרת הקאלט "טווין פיקס", מספר ג'ולס חיימוביץ, בכיר ב"ספלינג הפקות" האחראית לסדרה, על טלפון שקיבל ממקורב להפקה שהיה מיודד עם הנשיא דאז, ג'ורג' ה.וו. בוש, שביקש תשובה לשאלה שהעסיקה אז צופי טלוויזיה בעולם כולו. חיימוביץ' הוסיף שהשאלה הגיעה בכלל מגורבצ'וב, וההשערה שלנו היא שליצירת המופת של דיויד לינץ' יש קשר ליחסים החמים בין בוש וגורבצ'וב ואולי גם לסיום המלחמה הקרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עכשיו להקת הבנות של ג'יה ג'ודיצ'ה מנסה לגייס כספים בקיקסטארטר. זה לא מצליח לה

שבועות אחדים לאחר ששחררה את קליפ הבכורה של להקת הבנות שלה 3KT, מגלה ג'יה ג'ודיצ'ה שהמסיבה שלה הגיעה לסופה העצוב. ג'ודיצ'ה בת ה-13 היא בתה של עקרת הבית האמיתית תרזה, שהורשעה בעבירות מס ביחד עם בעלה, ורגע לפני שהשניים נכנסים לכלא, הם הספיקו לשפוך את שארית כספם לטובת המיזם המוזיקלי של בתם. ועכשיו? אין. הבנות פנו לאתר גיוס הכספים קיקסטארטר בניסיונות לגייס את הכספים לקליפ הבא שלהן, אך נכון לעכשיו הקמפיין, שמטרתו היא גיוס 7,500 דולר, עומד על 926 דולרים בלבד. ככה זה כשאבות אוכלים בוסר, זה מקהה את כל השאיפות והחלומות.

ג?יה ג?ודיצ?ה. GettyImages
אמא יודעת הכי טובץ. ג'ודיצ'ה ובתה/GettyImages

האם יו הפנר כופה יחסי מין על השפנפנות באחוזת פלייבוי?

קנדרה ווילקינסון היא עוד אחת מהפרסונות האמריקאיות המטיילות אל מעבר לים לטובת כמה דקות של תהילה בתוכנית ריאלטי בריטית. נראה כי רק לפני דקה ניצח גארי ביוסי בגרסה הבריטית של "האח הגדול VIP", וכבר נחתה ווילקינסון בתוכנית הדומה "אני סלבריטי, תוציאו אותי מכאן". באווירה הג'ונגלית של התכנית נפתחה ווילקינסון בפני מנחת הטלוויזיה הבריטית מלאני סייקס, ושיתפה קצת מידע על החיים לצד יו הפנר, אותו הכירה כשהייתה בת 18 והוא בן 78. "הוא ביקש ממני להצטרף לאחוזת פלייבוי", סיפרה, "לא ידעתי שזה כולל סקס". סייקס ההמומה שאלה בתגובה אם קנדרה היתה מחויבת לקיים יחסי מין עם הפנר, אך ווילקינסון נמנעה מלתת תשובה ישירה.

מותה של קלטת הסקס

מכה קשה לתעשיית קלטות הסקס של המפורסמים, ולא בגלל שעברו לפחות שני עשורים מאז שמישהו ראה לאחרונה קלטת. השבוע פרסם המגזין "Adult Video News" את המועמדויות לטקס פרסי ה- AVN, האוסקר של תעשיית הפורנו. מעבר לערימת קטגוריות שספק אם אי פעם עניינה את קהל הצופים של הז'אנר, מהמועמדויות בקטגוריית הסלבריטי סקס טייפ של השנה נעדרים, ובכן, סלבריטאים. מי שמובילה כרגע את ההימורים היא פארה אברהם, שקלטת סקס היא כנראה הדבר הכי מעודן שהיא עשתה השנה, ואחריה טילה טקילה, שמנסה להחיות קריירה גוועת. במציאות הנוכחית, בה חשבונות טוויטר או אינסטגרם חושפניים מספקים את תאוות הקהל, ומצד שני פושעים מתועבים מפיצים תמונות עירום של נשים מפורסמות ללא הסכמתן, קלטת הסקס המסורתית מאבדת ממעמדה. אז איך כבר אפשר להזניק קריירה בעולם הזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully