וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצה יומית: דויד גרוסמן ישוחח על ספרו האחרון "סוס אחד נכנס לבר"

1.12.2014 / 15:51

הסופר דויד גרוסמן מחכה לכם במפגש מיוחד וחינמי במהלכו ישוחח על ספרו האחרון, "סוס אחד נכנס לבר", אז תכינו את השאלות הכי נוקבות שלכם. צפו בהמלצה יומית

מערכת וואלה!

"סוס אחד נכנס לבר" הוא ספרו האחרון של דויד גרוסמן, שיצא מוקדם יותר השנה. הספר מספר על הופעת סטנד-אפ במרתף בנתניה שהולכת ומשתבשת לעיני הקהל. בין אם הערב נשמט מידיו של הסטנד-אפיסט, ובין אם תוכנן מראש להיות כזה - הקהל שבא לבלות ולצחוק נדהם לקבל הופעה מסוג אחר לגמרי. האנשים היו קמים ועוזבים, או מורידים את אמן הסטנד-אפ הוותיק מן הבמה בשריקות בוז, אלמלא נמשכו כבחבלי קסם להציץ לגיהינום של אחר.

אמן הסטנד-אפ נקרע בו בין חובתו לקהלו לבין חובתו לעצמו והספר מתנהל על קו הגבול שבין מצבי רוח, רגשות, בדיחות מפולפלות ואפיזודות מעוררות חמלה, הזדהות ועצב. על כך ועל עוד נושאים ישוחח הסופר דויד גרוסמן עם בלהה בן אליהו, מרצה וחוקרת ספרות עברית.

את הערב יפתח פרופ' גבריאל צורן, מרצה לספרות מאוניברסיטת חיפה והאוניברסיטה הפתוחה, מתרגם, סופר ועורך ספרותי וילוו מוזיקלית אלעד גלרט בסקסופון ומוריאל הופמן על הפסנתר.

אגב, בחג הסוכות האחרון, כשהזמרת רונה קינן ערכה את וואלה! תרבות, היא ביקשה מאמה, הסופרת נורית גרץ, לתרום טור בנוגע לספרו האחרון של גרוסמן. "ספר על תגלית גדולה והיא שהבן אדם, בן האנוש, קיים גם בתוך האלימות והרוע ואפשר להביט בו ולראות אותו, ואם הוא כבר התרחק וגם אם מת אפשר לחזור ולדמיין אותו ולגלות אותו מחדש", כתבה גרץ. "זה מה שלומדים גיבורי הספר הזה, וזה מה שמלמדת כל ספרות גדולה וזה אומר שלא בהופעת סטנד-אפ ביליתי שלוש שעות של קריאה אלא בתוך ספרות כזאת".

"סוס אחד נכנס לבר" - ערב לכבוד ספרו החדש של דיויד גרוסמן בבית אבי חי. האירוע יתקיים ביום רביעי יא' בכסלו 3.12 בשעה 20:00. הכניסה ללא תשלום, על בסיס מקום פנוי. רצוי להזמין כרטיסים מראש בקופות בטלפון 02-6215900.

הבא בתור הוא סוס אחד נכנס לבר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully