וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממזער נזקים: ביל קוסבי התפטר מחבר נאמנים של אוניברסיטה

2.12.2014 / 10:30

פרשת האונס בה מעורב ביל קוסבי מסרבת להסתיים: הקומיקאי הוותיק התפטר מחברותו בחבר הנאמנים של אוניברסיטת טמפל בפילדלפיה על מנת לפעול "לטובתה של האוניברסיטה"

ביל קוסבי. GettyImages
פועל למען "טובתה של האוניברסיטה". קוסבי/GettyImages

הקומיקאי ביל קוסבי התפטר מחברותו בחבר הנאמנים של אוניברסיטת טמפל בפילדלפיה על רקע פרשת האונס בה הוא מעורב. קוסבי, שלמד כסטודנט באוניברסיטה, הודיע כי הוא מעוניין לפעול "לטובתה של האוניברסיטה". עוד מסר קוסבי כי הוא גאה בקשר שלו עם האוניברסיטה. מאוניברסיטת טמפל נמסר כי חבר הנאמנים מקבל את התפטרותו של קוסבי וכי הוא מודה לו על תרומתו לאוניברסיטה.

בשבוע שעבר דווח כי לאור התלונות הרבות נגד הקומיקאי הוותיק, החליטו סוכניו של קוסבי להציע החזר לרוכשי הכרטיסים למופע הסטנד-אפ שיחליטו שלא לצפות בהופעה. בנוסף, על רקע ההאשמות, רשת NBC ביטלה את תוכניתו החדשה של קוסבי שהיתה אמורה לעלות לשידור בסתיו הבא.

קוסבי בן ה-77, אחד הקומיקאים הנערצים והמשפיעים בארה"ב, הואשם בשבועות האחרונים כי תקף מינית באלימות נשים בהזדמנויות שונות מאז שנות השבעים, אחרי שהציע להן גלולות טבעיות לכאורה, שבדיעבד עירפלו את חושיהן. תביעה אזרחית שהגישה נגדו אחת מהן הסתיימה בהסדר שפרטיו לא נודעים, ועל מקרים אחרים חל חוק ההתיישנות.

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully