וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר שתיקה: ביל קוסבי הודה לוופי גולדברג וג'יל סקוט

3.12.2014 / 20:48

בזמן שעוד ועוד נשים טוענות שאנס אותן, החליט הקומיקאי ביל קוסבי להודות לשתי נשים שדווקא תמכו בו: וופי גולדברג וג'יל סקוט. גולדברג וסקוט זכו לביקורת בעקבות תמיכתן בקוסבי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מודה על התמיכה. קוסבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהתבטאות פומבית נדירה, ביל קוסבי הודה לשתי נשים שתמכו בו בשבועות האחרונים בזמן שפרשת האונס בה הוא מעורב התעצמה. קוסבי צייץ בטוויטר שני ציוצים - כל ציוץ הופנה לתומכת אחרת. התומכות הן הקומיקאית וופי גולדברג והזמרת ג'יל סקוט. "תודה לך", צייץ קוסבי פעמיים.

גולדברג הביעה תמיכה בקוסבי בחודש שעבר בזמן התוכנית "The View". "אני מקווה שמישהו יבדוק את הפרשה ועד שזה יקרה, אני שומרת לעצמי את הזכות להחליט בנושא כי יש לי הרבה שאלות... זה משוגע כי אני יודעת שלכולנו יש חברים שעברו דבר דומה", אמרה גולדברג לחברותיה בפאנל התוכנית. סקוט, לעומתה, התייחסה בטוויטר לחוסר הראיות נגד קוסבי וקראה לנשים לדרוש ערכת אונס לאחר שנאנסו ולא להתקלח ולהעלים את הראיות. סקוט גם התייחסה, לפני כמה שבועות, לסוגיית חברותו של קוסבי בחבר הנאמנים של אוניברסיטת טמפל ותהתה מדוע עליו לפרוש אם לא הורשע והאם האוניברסיטה תחזיר לקוסבי את הכספים שתרם. קוסבי, כידוע, פרש מחברותו בחבר הנאמנים השבוע. הן גולדברג והן סקוט זכו לביקורת על דבריהן שהתפרשו כתמיכה בקוסבי.

ביממה האחרונה הצטרפה מתלוננת נוספת לגל הטענות נגד קוסבי. ג'ודי הות', כיום בת 55, הגישה תביעה נגד קוסבי בטענה כי תקף אותה מינית כשהיתה בת 15. קוסבי בן ה-77, אחד הקומיקאים הנערצים והמשפיעים בארה"ב, הואשם בשבועות האחרונים כי תקף מינית באלימות נשים בהזדמנויות שונות מאז שנות השבעים, אחרי שהציע להן גלולות טבעיות לכאורה, שבדיעבד עירפלו את חושיהן.

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully