וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת לוס אנג'לס פתחה בחקירה נגד ביל קוסבי

6.12.2014 / 17:24

תביעתה של האישה שטענה כי השחקן והקומיקאי תקף אותה מינית בהיותה בת 15, הביאה לפתיחת החקירה. בתוך כך הושחת כוכבו של קוסבי בשדרות הכוכבים וסי לו גרין יוצא להגנתו

ביל קוסבי. GettyImages
ביל קוסבי/GettyImages
שרשרת ההאשמות נגד קוסבי הביאה שלשום להשחתת הכוכב שלו בשדרות הכוכבים בהוליווד, שם רשם אלמוני בטוש "אנס" על שמו של קוסבי ועל הכוכב - מעשה שזכה לגינוי מטעמם של הממונים על שדרת הכוכבים

המשטרה בלוס אנג'לס אישרה היום (שבת) ל'הוליווד ריפורטר' כי היא חוקרת את תלונתה של ג'ודי הות', בת 55 שהגישה ביום שלישי תביעה אזרחית נגד השחקן והקומיקאי ביל קוסבי בטענה כי תקף אותה מינית כשהייתה בת 15. על פי כתב התביעה, בשנת 1974 נעתרו הות' וחברתה, שהייתה אז בת 16, להזמנתו של קוסבי להתלוות אליו במועדון טניס, שם שיחקו ביליארד והקומיקאי התעקש שישתו אלכוהול בכל פעם שניצח. לאחר מכן לקח קוסבי את השתיים אל אחוזת פלייבוי ואמר להן שאם יישאלו לגילן יענו שהן בנות 19. שם קוסבי תקף את הות' מינית כאשר ניסה להכניס את ידו למכנסיה, ואז לקח את ידה וביצע בעצמו אקט מיני בניגוד לרצונה.

הות' הגיעה אל תחנת משטרה בלוס אנג'לס עם גלוריה אלרד, עו"ד לזכויות אדם המייצגת נשים נוספות המאשימות את קוסבי, שם העידה במשך כשעה וחצי בפני שני בלשים מהיחידה המיוחדת העוסקת בפשעי מין, על מעשיו של קוסבי לפני כארבעים שנה. ביום חמישי הודיעה המשטרה כי תחקור האשמות של נשים נוספות נגד הקומיקאי, כולל מקרים שחל עליהם חוק ההתיישנות.

ביום חמישי הגיש עורך דינו של קוסבי, מרטין סינגר, מסמכים לבית משפט בלוס אנג'לס המוכיחים לדבריו כי הות' ניסתה לסחוט אותו. לדברי עורך הדין, האישה ניסתה להשיג מקוסבי כסף על ידי מכירת הסיפור לצהובון כבר לפני עשור. במסמכים נכתב כי לאחר שנכשלה, פנה אל קוסבי עורך דינה של האישה, מארק סטרקר, ודרש 250 אלף דולרים תמורת שתיקתה. סינגר קרא לתביעתה של הות' משוללת כל יסוד ואף ביקש מבית המשפט להטיל עליה ועל סטרקר סנקציות.

קוסבי בן ה-77, אחד הקומיקאים הנערצים והמשפיעים בארה"ב, הואשם עד כה על ידי 22 נשים כי תקף אותן מינית בהזדמנויות שונות מאז שנות השבעים, אחרי שהציע להן גלולות טבעיות לכאורה שבדיעבד עירפלו את חושיהן. תביעה שהוגשה נגדו הסתיימה ב-2005 עם הסדר טיעון שפרטיו אינם נודעים, ועל מקרים אחרים חל חוק ההתיישנות.

שרשרת ההאשמות נגדו הביאה שלשום להשחתת הכוכב שלו בשדרות הכוכבים בהוליווד, שם רשם אלמוני בטוש "אנס" על שמו של קוסבי ועל הכוכב - מעשה שזכה לגינוי מטעמם של הממונים על שדרת הכוכבים. אולם לא כולם נגד קוסבי - אל וופי גולדברג וג'יל סקוט הצטרף הזמר סי לו גרין, ואמר שאין להתייחס אל שתיקתו של הכוכב לנוכח ההאשמות כאל הודאה באשמה. עם זאת, לא בטוח שסי לו הוא מליץ היושר שקוסבי היה רוצה: גרין עצמו נשפט על כך שהכניס סם אונס למשקה של אישה שהתעוררה לצדו בבוקר בלי לזכור מה קרה. הוא טען שיחסי המין היו בהסכמה, ומאוחר יותר צייץ בטוויטר את הציוץ שהקים עליו את כל העולם: "זה אונס רק אם הבחורה ערה".

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully