וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטירוף נמשך: בתי קולנוע בארה"ב לא יקרינו סרט נוסף מחשש לתגובה מקוריאה הצפונית

18.12.2014 / 22:43

לאחר שכמה בתי קולנוע בארה"ב החליטו להקרין את הסרט "Team America" כמחאה על ביטול הפצת "ראיון סוף", נמסר מאולפני פרמאונט כי על בתי הקולנוע נאסר להקרין את הסרט החלופי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי באמת שולט בהוליווד?/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרשת "ראיון סוף" וקוריאה הצפונית מגיעה הערב (חמישי) לשיא נוסף. לאחר שכמה בתי קולנוע בארה"ב החליטו להקרין את הסרט "Team America: World Police" כמחאה על ביטול הפצת הסרט "ראיון סוף", נודע כי גם צעד מחאה זה לא ייצא לפועל. אתרי בידור ותעשייה בארה"ב מדווחים כי באולפני פרמאונט פנו לבתי הקולנוע ואסרו עליהם להקרין את הסרט. נכון לשלב זה, באולפני פרמאונט לא אישרו את דבר הפנייה.

"Team America: World Police", מבית היוצר של טריי פארקר ומאט סטון ("סאות'פארק"), הוא סרט בובות משנת 2004 שעוסק, בין היתר, בקים ג'ונג איל, אביו של קים ג'ונג און.

אמש (רביעי) הודיעה חברת סוני כי סרט הקומדיה "ראיון סוף", בכיכובם של סת' רוגן וג'יימס פרנקו, שעוסק בהתנקשות במנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און, לא יעלה לאקרנים בשבוע הבא וכי היא מבטלת את הפצתו. זאת לאחר שבתי קולנוע רבים ברחבי ארצות הברית הודיעו כי לא יקרינו את הסרט לנוכח איומים של האקרים לבצע פיגועים במקומות שבהם הוא יוצג.

"לאור ההחלטה שהתקבלה על ידי רוב בתי הקולנוע שמציגים את סרטינו שלא להציג את הסרט, החלטנו לבטל את השקתו שתוכננה להתקיים ב-25 בדצמבר", נכתב בהצהרה רשמית שפרסמה סוני. החברה כינתה את פעולות ההאקרים "מעשה חצוף שנועד למנוע את הפצת הסרט תוך כדי גורם נזק לחברה שלנו, לעובדינו ולציבור האמריקני". גורמים ביטחוניים בארה"ב אישרו כי ממשלת קוריאה הצפונית מעורבת ישירות במתקפה.

נפגע נוסף ממתקפת ההאקרים והאיומים על סוני הוא סרטו החדש של גור ורבינסקי ("שודדי הקאריביים") בכיכובו של סטיב קארל. מדובר בעיבוד לנובלה הגראפית "Pyongyang" של גאי דילייל, מותחן המתאר את החודשיים שבהם שהה בקוריאה הצפונית. לנוכח ההתפתחויות בחזיתה של סוני, החליטו אולפני ניו ריג'נסי לבטל את הפקת העיבוד הקולנועי. ורבינסקי הגיב על ההחלטה לדדליין הוליווד ואמר, "אני מוצא את זה אירוני שפחד הוא הגורם לחיסול האפשרות לספר סיפורים המתארים את היכולת שלנו להתגבר על פחד". ואילו סטיב קארל כתב בטוויטר, "יום עצוב להבעה יצירתית" וחתם בהאשטג "פחד הורג את הנשמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully