וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים ג'ונג אוננות: גרסת פורנו פארודית ל"ראיון סוף"

21.12.2014 / 17:40

גרסת פורנו פארודית לסרט הגנוז "ראיון סוף" תופק על ידי לארי פלינט, המו"ל של המגזין הפורנוגרפי "האסלר". "אף דיקטטור זר לא ייקח ממני את חופש הביטוי", מסר פלינט לתקשורת

רויטרס

לארי פלינט, המוציא לאור של המגזין הפורנוגרפי האמריקאי "האסלר", הודיע על הפקת גרסת פורנו פארודית אמריקאית לסרט "ראיון סוף" ("The Interview"). זאת כתגובה לביטול הפצתו של הסרט על ידי סוני, בעקבות איומי ההאקרים הצפון קוריאניים, שזכתה גם לביקורת חריפה מצד נשיא ארצות הברית ברק אובמה וגם מצד כוכבים הוליוודיים. גרסת הפורנו הפארודית תקרא "This Ain't The Interview XXX" והיא אמורה לצאת ברבעון הראשון של השנה הקרובה.

בסרט הגנוז "ראיון סוף" דמות העיתונאי דוד "דייב" סקיילארק, המגולם על ידי השחקן ג'יימס פרנקו, והמפיק שלו, אהרון רפופורט, שמשחק סת' רוגן, נשלחים לראיין את שליט צפון קוריאה, קים ג'ונג און, וה-CIA מנצלים את זה ומנחים אותם כיצד להתנקש בו.‏ ומה מתוכנן בסרט למבוגרים של האסלר? "אם קים ג'ונג און ואנשיו התרגזו קודם, חכו שהם יראו את הסרט שאנחנו עומדים לעשות", אמר לתקשורת לארי פלינט. "הקדשתי את חיי להאבק למען התיקון הראשון לחוקת ארצות הברית, ואף דיקטטור זר לא ייקח ממני את חופש הביטוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully