וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראיון סוף" יהיה זמין לצפייה ביוטיוב

24.12.2014 / 18:07

רשת CNN דיווחה כי חברות סוני וגוגל ניהלו מו"מ בנוגע לשידור מקוון של הסרט שגרם למלחמת סייבר בין ארה"ב וקוריאה הצפונית, בסיומו הוחלט כי ניתן יהיה לצפות בו ברשת

"ראיון סוף" מגיע לאינטרנט. רשת CNN דיווחה כי במקביל ליציאת הסרט לבתי הקולנוע מחר (חמישי), התנהלו מגעים בין חברות סוני וגוגל. המגעים הבשילו, וניתן יהיה לצפות ב"ראיון סוף" באופן מקוון באתר יוטיוב. הסרט יהיה זמין ממחר בבוקר גם בגוגל פליי ובאתר הרשמי של חברת סוני. צפייה מקוונת תעלה 5.99 דולרים לאיכות רגילה ו-14.99 דולרים לרכישה באיכות HD.

אמש דווח כי "ראיון סוף" יוקרן בכמה מאות בתי קולנוע בארה"ב. בנוסף, דווח כי הסרט יהיה זמין לצפייה בשירותי ה-VOD. בתגובה להתפתחויות האחרונות, צייץ סת' רוגן בטוויטר: "האנשים אמרו את דברם! החירות ניצחה! סוני לא ויתרה. 'ראיון סוף' יוקרן בבתי קולנוע שיהיו מוכנים להקרין אותו".

בשבוע שעבר הודיעה חברת סוני כי סרט הקומדיה "ראיון סוף", בכיכובם של סת' רוגן וג'יימס פרנקו, שעוסק בהתנקשות במנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און, לא יעלה לאקרנים וכי היא מבטלת את הפצתו. זאת לאחר שבתי קולנוע רבים ברחבי ארצות הברית הודיעו כי לא יקרינו את הסרט לנוכח איומים של האקרים לבצע פיגועים במקומות שבהם הוא יוצג.

"לאור ההחלטה שהתקבלה על ידי רוב בתי הקולנוע שמציגים את סרטינו שלא להציג את הסרט, החלטנו לבטל את השקתו שתוכננה להתקיים ב-25 בדצמבר", נכתב בהצהרה רשמית שפרסמה סוני. החברה כינתה את פעולות ההאקרים "מעשה חצוף שנועד למנוע את הפצת הסרט תוך כדי גורם נזק לחברה שלנו, לעובדינו ולציבור האמריקני". גורמים ביטחוניים בארה"ב אישרו כי ממשלת קוריאה הצפונית מעורבת ישירות במתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully