וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הראפר אמינם יוצא מהארון בסרט "ראיון סוף"

26.12.2014 / 18:04

לאחר שנים של הערות הומופוביות וכינויי גנאי, הראפר אמינם עושה את הצעד המתבקש ויוצא מהארון. לפחות בסרט "ראיון סוף". צפו בווידוי

"הותרתי מאחור שביל של רמזים גאים", אומר אמינם בסצנה מהסרט "ראיון סוף". הראפר בן ה-42 הוא אחד המשתתפים בסרט הקומי של סת' רוגן וג'יימס פרנקו. בסצנה שסוחפת את האינטרנט ביממה האחרונה, מתראיין אמינם ובשיחה עם ג'יימס פרנקו, מדהים את הנוכחים במקום כשהוא מגלה שהוא הומוסקסואל. סת' רוגן, שמגלם בסרט את המפיק של פרנקו, מאבד את עשתונותיו. זוהי לא הפעם הראשונה בה שמו של אמינם מופיע בהקשרים גאים. אמינם השתמש בעבר בביטויים פוגעניים נגד הקהילה הגאה אך בהמשך התנצל והודיע על תמיכה בנישואים חד-מיניים.

"ראיון סוף" מתאר את עלילותיהם של שני עיתונאים אשר נשלחים לראיין את שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, וה-CIA מנצלים זאת ומנחים אותם כיצד להתנקש בו. הסרט גרם לסערה גדולה ולמלחמת סייבר בין ארה"ב וקוריאה הצפונית.

בשבוע שעבר הודיעה חברת סוני כי סרט הקומדיה "ראיון סוף", בכיכובם של סת' רוגן וג'יימס פרנקו, שעוסק בהתנקשות במנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און, לא יעלה לאקרנים וכי היא מבטלת את הפצתו. זאת לאחר שבתי קולנוע רבים ברחבי ארצות הברית הודיעו כי לא יקרינו את הסרט לנוכח איומים של האקרים לבצע פיגועים במקומות שבהם הוא יוצג. לפני יומיים הוחלט, למרות האיומים, להפיץ את הסרט והוא זמין לצפייה הן בבתי קולנוע בארה"ב והן באופן מקוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully