וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: כוכבת הטלוויזיה שהסתבכה עם הפמיניסטיות

6.1.2015 / 0:00

המחליפה של ג'ואן ריברס ב"משטרת האופנה" משיקה פרומו, "glee" משיקה קליפ חדש, ג'אד אפטאו משיק חלום ילדות עתיק ורופאים לעתיד משיקים שיטת למידה חדשה. חדשות הטלוויזיה מארה"ב

פרומו ראשון של קתי גריפין ב"משטרת האופנה"

לאחר שג'ואן ריברס הלכה לעולמה בחודש ספטמבר השנה, דובר רבות על מחליפים אפשריים לתפקידה בתוכנית "משטרת האופנה". השם שנראה הכי הגיוני למלא את אותן נעליים גדולות (של מנולו בלניק) היה חברתה הטובה של ריברס קתי גריפין – קומיקאית מוכשרת וחריפה לא פחות. השבוע כבר שודר פרומו ראשון לתוכנית בכיכובה של גריפין. האם היא תצליח לספק את הסחורה?

קתי גריפין עושה ג'ואן ריברס:

רגע לפני שהיא חוזרת: קליפ מלא מתוך העונה החדשה של "glee"

בתחילת השבוע הבא תחזור "glee" לעונה שישית ואחרונה. לחבורת הנערים המזמרים יצטרפו דמויות חדשות שיזעזעו שוב את תיכון מקינלי, זאת לצד מעקב צמוד אחר הקריירה של קורט, בליין, רייצ'ל והחבורה בניו יורק. לרגל הבכורה השיקה הסדרה קליפ מלא מתוך העונה החדשה בכיכובם של ליה מישל (רייצ'ל), דארן כריס (בליין) וה"וורבלרס" שמבצעים את "סינג" של אד שירן.

השיר המדובר:

כוכבת "המפץ הגדול" אמרה בריאיון שהיא לא פמיניסטית - והתנצלה

קיילי קווקו (פני מ"המפץ הגדול") התראיינה השבוע למגזין "רדבוק" והצליחה להסתבך עם לא מעט נשים באמריקה. לשאלה האם היא מגדירה את עצמה פמיניסטית ענתה קווקו: "זה רע אם אגיד שלא? זה לא משהו שאני חושבת עליו. דברים נראים אחרת עכשיו, ואני יודעת שהרבה מהעבודה שסללה את הדרך לנשים התרחשה לפני שהייתי בסביבה. מעולם לא הייתי הילדה הפמיניסטית הזאת שדורשת שוויון, אבל אולי זה בגלל שמעולם לא באמת חוויתי אי שוויון". קווקו הוסיפה כי היא נהנית לבשל עבור בעלה חמישה לילות בשבוע, כי זה גורם לה "להרגיש כמו עקרת בית".

הדברים עוררו סערה ברשת, וגולשים רבים צייצו כי דבריה אינם ראויים. קווקו מיהרה להבהיר: "אני אסירת תודה ומרגישה מבורכת לחלוטין כיוון שנשים חזקות סללו את הדרך להצלחתי יחד עם עוד רבים אחרים. אני מתנצלת אם מישהו נפגע. מי שמכיר אותי באמת, מכיר את לבי ויודע למה התכוונתי".

קווקו אצל אלן:

תסריט ישן של ג'אד אפטאו יהפוך לפרק ב"משפחת סימפסון"

חלומו של הבמאי ג'אד אפטאו הולך להתגשם ממש בקרוב: בשנת 1990 כתב אפטאו תסריט לפרק בסדרה "משפחת סימפסון", ששידרה עד אז שישה פרקים בלבד. עכשיו, 25 שנים אחרי, כשאפטאו כבר יכול להתגאות ברזומה טלוויזיוני מרשים, צפוי התסריט שלו להפוך לפרק מצויר בעונה החדשה של הסדרה. בפרק המדובר, הומר עובר היפנוזה, חושב שהוא ילד בן 10, ולא רוצה לחזור לחיי המבוגרים. לדברי אפטאו, כל מה שהוא כתב מאז הושפע מאותו תסריט. "תמיד התעניינתי בכמה קשה זה לגדול", אמר לאחרונה בריאיון.

לדבריו, הפרק אותו כתב בגיל 22 שופץ וייקרא "החבר החדש של בארט". הוא ישודר ב-11 בינואר, היום בו גם צפויה לעלות העונה הרביעית של הסדרה "בנות" בהפקתו.

אפטאו מדבר על התסריט:

רופאים לעתיד ילמדו על מחלות נפש מצפייה ב"סיינפלד"

שיעורי הבית של התלמידים בבית הספר לרפואה רטג'רס רוברט ווד ג'ונסון שבארה"ב, הפכו מהנים הרבה יותר: קורס במוסד, תחת השם המחוכם "Psy-feld", מציע לתלמידי שנה שלישית ורביעית בלימודי הפסיכיאטריה לדון בפסיכופתולוגיה של הפרקים והדמויות שמופיעים בסדרה.

"יש קבוצה מגוונת מאוד של תכונות הקשורות לחוסר הסתגלות ברמת הפרט", אמר ד"ר אנתוני טוביה, מרצה הקורס. "כשמקבלים את החברים יחד, נוצרת דינמיקה כזו שיוצרת עלילה: התכונות האובססיביות-קומפולסיביות של ג'רי משתלבות עם הסכיזואידיות של קריימר ועם חוסר היכולת של איליין לייצר מערכות יחסים בעלות משמעות ועם האגוצנטריות של ג'ורג'".

וקינוח למתמידים: כוכבי "סקראבס" מתאחדים

Reunited and it feels so good.

Фото опубликовано Zach Braff (@zachbraff)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully