וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיה נייט פוליאם, רודי הקסטבל מ"משפחת קוסבי", מביעה תמיכה בביל קוסבי

6.1.2015 / 13:12

פוליאם, שהשתתפה לאחרונה בתוכנית הריאליטי "המתמחה", אמרה כי "בדעת הציבור כולם גיבשו את דעתם, אבל אנחנו עדיין באמריקה, אתה עדיין חף מפשע עד שאשמתך בפשע תוכח"

משפחת קוסבי, קשיה נייט פוליאם. Theo Wargo,
הכירה איש נהדר ונדיב. קשיה נייט פוליאם/Theo Wargo

קשיה נייט פוליאם (35), לנצח רודי הקסטבל מ"משפחת קוסבי", השתתפה בעונה החדשה של "המתמחה" עם דונלד טראמפ, תוכנית הריאליטי שבמסגרתה מתחרים זה בזה מתמודדים שונים (ידוענים, במקרה של העונות האחרונות) במשימות עסקיות וכלכליות, והזוכה מקבל משרה רווחית באחד ממפעלותיו של טראמפ. פוליאם הייתה הראשונה להיות מפוטרת בעונה הנוכחית, אחרי שבפרק הראשון סירבה לדרישתו של טראמפ להתקשר אל ביל קוסבי כדי לגייס כסף.

העונה אמנם צולמה לפני שההאשמות נגד הקומיקאי צפו מחדש, אבל בריאיונות לקידום העונה פוליאם לא הייתה יכולה להתחמק משאלות על אביה הטלוויזיוני. בשיחה עם "אקסס הוליווד לייף" אמרה שחקנית העבר שבסופו של דבר היא אינה יכולה להתייחס לטענות כלפי קוסבי. "מי שמעורב, אלה האנשים שהיו שם. אני לא הייתי שם", אמרה פוליאם. "אני יכולה רק להעיד על האיש הנהדר שהכרתי ואהבתי, שהיה כל כך נדיב, שהיה כה נדבן והעניק בחזרה מיליוני דולרים לחינוך ובתי ספר. ופשוט האיש שהכרתי כשגדלתי. זה לא באמת מקומי לדבר על זה. לצערי, בדעת הציבור כולם גיבשו את דעתם, אבל אנחנו עדיין באמריקה, אתה עדיין חף מפשע עד שאשמתך בפשע תוכח".

עד כה הואשם ביל קוסבי בן ה-77 על ידי יותר מעשרים נשים כי תקף אותן מינית בהזדמנויות שונות מאז שנות השבעים, אחרי שהציע להן גלולות טבעיות לכאורה שבדיעבד עירפלו את חושיהן. תביעה שהוגשה נגדו הסתיימה ב-2005 עם הסדר טיעון שפרטיו אינם נודעים, וכעת הוא עומד בפני תביעה אזרחית של אחת המתלוננות. לנוכח התביעה נפתחה לאחרונה חקירה על ידי משטרת לוס אנג'לס, אבל מאחר שחל עליה חוק ההתיישנות היא נסגרה לבסוף ללא הגשת כתב אישום .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully