וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבראוניז ועד פאר טסי: כל הדרכים התרבותיות לשרוד את הסופה

6.1.2015 / 16:16

בית סטארק הזהיר אותנו והנה זה קורה: החורף מגיע. לפני שאתם נפרדים מהעולם ומתנתקים עד יעבור זעם, הנה כמה המלצות שיעזרו לכם לנצל את הסופה לטובתכם

הסופה החורפית הראשונה של חורף 2015 עומדת בפתח והאומה העברית כולה כמרקחה. אחרי שתסיימו להדק דודים, לנקות קולטנים, לאתר נזילות פוטנציאליות ולהצטייד במלאי שימורים שיספיק עד החילוץ שיגיע בטווח של שבוע גג, חשוב להכין גם חלופות תרבותיות לזעם של איתני הטבע. רגע לפני שהחשמל קורס והשקופיות הכחולות מודיעות על שיבושים בקליטה, ודאו שאתם מצוידים בבטריות לגיבוי, שהורדתם מבעוד מועד את התכנים הטובים להתקן נייד והכנתם רשימה של אתרים לצפייה ישירה. עכשיו כל מה שאתם צריכים הוא כרבולית איכותית ואתם מוכנים להתחיל.

1. סרט: "שומרי הגלקסיה"

אם פסקול של רוחות וגשם כבד נשמע לכם מדכא יותר מכנס בחירות של מפלגת קדימה הי"ד, זה הזמן להגביר את הווליום ולתת למיקסטייפ הכי טוב של השנה לדבר. סרט הגיבורים של ג'יימס גאן הוא לא רק ההפתעה הכי כיפית ומהנה שהגיעה לבתי הקולנוע בשנה האחרונה, לאורכו משובצים שורה של להיטי אייטיז נוסטלגיים שמתכתבים עם העלילה וייגרמו לכם להרגיש שוב כמו במסיבת כיתה. גיקים ברחבי העולם כבר הכתירו את אופרת החלל הזאת ליורשת המודרנית של "מלחמת הכוכבים", ולפחות ברמת הסייד קיק האולטימטיבי אנחנו לגמרי מסכימים. סורי צ'ובאקה.

למתקדמים: "כחול הוא הצבע החם ביותר". כי אם אהבת נעורים צרפתית באורך שלוש שעות לא תחמם אתכם, שום דבר כבר לא יצליח.

2. סדרה: "זרה"

העונה החדשה של "משחקי הכס" נמצאת עדיין במרחק של שלושה חודשים לפחות, בדיוק הזמן להתמכר לדרמה היסטורית נוספת עם טוויסט מבורך. בדומה ל"משחקי הכס" גם "זרה" מבוססת על סדרת ספרים מצליחה ורבת כרכים (מאת דיאנה גבלדון). במוקד עומדת דמותה של קלייר ביצ'ם, אחות קרבית, שצירוף מקרים מסתורי מוביל אותה לחזור 200 שנה אחורה בזמן אל מוקד העימות בין השבטים הסקוטיים לאימפריה האנגלית. למרות השימוש הקלישאתי בווייס אובר והקצב ההתקדמות המעט איטי, "זרה" לא נופלת ברמת ערכי ההפקה מהפנינה של HBO והגיבורה החזקה שלה מביאה שינוי מרענן לז'אנר מצ'ואיסטי במיוחד.

למתקדמים: "אוליב קיטרידג'". כי אם חשבתם שהחיים שלכם אפורים, חכו שתראו מה 25 שנות נישואין יכולות לעשות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

3. ספר: "מקומות אפלים" – ג'יליאן פלין

עוד לפני ש"נעלמת" עובד לאחד מהסרטים הכי רווחיים של השנה, עורר גל של תרעומת על אופיו המיזוגני והראה לכולנו מאיפה משתין האפלק, ג'יליאן פלין סימנה את עצמה כאחת הסופרות המסקרנות של התקופה. "מקומות חדים", ספר הביכורים שלה, היה אפל, קודר ומפתיע לא פחות מסיפורה של איימי דאן, אבל אנחנו נמליץ לכם ללכת דווקא על ספרה השני. העלילה מתארת את סיפורה של ליבי ריי, שהייתה הניצולה היחידה ממסע רצח אכזרי של אחיה שגבה את חייהן של אמה ושתי אחיותיה. 25 שנים אחרי ובעידודו של חובב קונספירציות שפוגש בה, היא חוזרת לבחון מחדש את היום הנורא. הספר מדלג בין זיכרונותיה של ליבי לבין ההווה ומגלה אמת מפתיעה במיוחד.

למתקדמים: "מלך, בלש" של בן פול. כי מה יכול להעביר את הזמן יותר מאשר ויכוחים סוערים על זהותו של הסופר המסתורי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותח וממכר/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. מוזיקה: להתמכר לפאר טסי

כן, אנחנו יודעים, אתם מכורים ל"דרך השלום", אבל נראה אתכם אמיצים מספיק לצאת לבית קפה בין השכונות, להתלונן על החום או להדליק מזגן בימים הקרובים. בהתחשב בנסיבות החורפיות אין ברירה אלא לשים בצד את סיפור האהבה התל אביב ולבדוק מה עוד מסתתר באלבום החדש של פאר טסי. רועי בהריר פרל אפילו עשה את זה בשבילכם וחזר מאוהב.

למתקדמים: צוות וואלה! תרבות ריכז את מאה השירים הטובים של 2014. אנחנו יכולים להבטיח לכם שאתם לא מכירים לפחות 95 מהם. זה הזמן לגלות חברים חדשים.

פאר טסי דרך השלום. רמי זרנגר,
יש חיים מחוץ לדרך השלום/רמי זרנגר

5. להכין חטיפים

פתגם עתיק אומר: "מי שטרח בערב סופה, יזכה לבקר אצל הדיאטנית באביב", אבל מה לכם ולעתיד הרחוק הזה עכשיו? הסטרימרים וה-VOD מלאים בכל טוב ואתם רק צריכים משהו בצד כדי להבטיח שהחוויה תהיה מושלמת. גם אם אין סכנה גדולה שתזכו לסחוט אנחות עונג מאייל שני בעונה החדשה של "מאסטר שף", אנחנו בטוחים שתצליחו להתמודד עם נאצ'וס בגוואקמולי, טוסט פיצה ועוגיות דמויות בראוניז קלילות להכנה. בתיאבון.

למתקדמים: מרתון "מאסטר שף" לקראת העונה החדשה. כי לרייר זה מרזה.

מתכוני קינוחים של פיליס גלזר. נמרוד סונדרס
גם אם לא ייצא, לפחות תתחממו/נמרוד סונדרס

6. להתעדכן פוליטית

גם אם ממש תנסו להימלט, הבחירות המתקרבות יתפסו אתכם היכן שהוא: בעבודה, בארוחה המשפחתית או בשיחות עם חברים, בסופו של דבר תצטרכו להביע עמדה ולהסתכן בנידוי שיגיע אחריה. כדי למזער נזקים נצלו את זעם איתני הטבע כדי להתעדכן במצעי המפלגות (טוב נו, אלו שטרחו לפרסם אחד) ולהבין טוב יותר את הניואנסים שבין השורות. זה אולי לא יעזור לכם ביום הבוחר, אבל לפחות תנצחו איזה ויכוח בפיד.

למתקדמים: יישור קו של כל פרשיות השחיתות/שערוריות שקשורות למתמודדים. זה אולי לא יעזור לכם ביום הבוחר, אבל לפחות תדעו לאיזו מדינה אתם קמים כשהשלג יתפזר.

משה כחלון בכנס של המכללה האקדמית גליל מערבי, ינואר 2014. אדריאן הרבשטיין
יש כאלה שלא חייבים מצע/אדריאן הרבשטיין

7. מרתון רשת של ג'ימי פאלון

תוכניות האירוח הליליות של הרשתות הגדולות משחקות על שטאנץ די מיושן: כוכבים שרוצים ליחצ"ן פרויקט חדש מגיעים עם תשובות מוכנות מראש לשאלות שהוסכמו מראש באווירה אוהדת, אל תצפו להפתעות. אבל לפחות בכל הנוגע לג'ימי פאלון "תוכנית הלילה" מצליחה להתאים את עצמה לעידן החדש עם ערוץ וידאו שכולל את מיטב המשחקים, המערכונים והציטוטים המצחיקים שהתרחשו בתכנית. קצר ולעניין. לא כולם מוצלחים ברמה שווה, אבל עם קצת סבלנות תוכלו להגיע לספיישלים מגניבים כמו מיילי סיירוס ו"The Roots" או תחרות ברייקדאנס עם בראד פיט.

למתקדמים: כל הפרקים של "Broad City" לפני שהפכה למיינסטרים. כדי שתוכלו להבין למה אתם חייבים להתמכר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צחוקים עם ג'ימי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully