וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: "איה" הישראלי מועמד בקטגוריית הסרט הקצר הטוב ביותר

15.1.2015 / 15:35

סרטם של מיכל ברזיס ועודד בן נון, בכיכובה של שרה אדלר מועמד לאוסקר בקטגוריית הסרט הקצר הטוב ביותר. "אני כל כך שמחה לייצג את ישראל באוסקר", אמרה יעל אבקסיס, מפיקת הסרט, לוואלה! תרבות

עודד בן נון

הסרט הישראלי "איה" של מיכל ברזיס ועודד בן נון, בוגרי בית הספר לקולנוע ולטלוויזיה "סם שפיגל", זכה למועמדות לטקס האוסקר הקרוב. "איה" מועמד בקטגוריית הסרט הקצר הטוב ביותר. הסרט זכה בפרס אופיר בקטגוריית הסרט הקצר הטוב ביותר ב-2013.

יעל אבקסיס, מפיקת הסרט, אמרה לוואלה! תרבות בשיחת טלפון מפריז: "אני בהתרגשות! אני מתה! (צורחת משמחה) התרגשות מטורפת! זה סרט ראשון שהחברה שלי מפיקה. הפקתי את זה עם הלל רוזמן. מיכל ועודד הם במאים נפלאים ויש להם עתיד. הם מספרים סיפורים כמו שרק בחלומות אפשר לחלום. לעבוד עם אנשים כאלה זה חלום. אני בפריז עכשיו, יוצאת מהסרט ששיחקתי בו, והוא לא מעניין אותי, מעניין אותי רק זה עכשיו. זה מרגש! זה מרגש! אני כל כך שמחה לייצג את ישראל באוסקר". מיכל ברזיס אמרה לוואלה! תרבות: "זה נורא נורא מרגש. הסרט הזה לא מפסיק להפתיע אותנו, החל מזה שהוא הוקרן מסחרית בארץ, דרך הזכייה באקדמיה הישראלית ועד ההגעה לאוסקר האמריקאי לה לא ציפינו. נורא כיף שסרט קטן מצליח לגעת באנשים בכל העולם".

"איה", בכיכובה של שרה אדלר ("מדוזות", "פרשת השבוע"). עוקב אחרי אישה האוספת בטעות משדה התעופה מבקר מוזיקה סקנדינבי שנחת בארץ, שאותו מגלם השחקן הדני אולריך תומסן. "איה", קופרודוקציה ישראלית-צרפתית, הוקרן בישראל כבר בשנת 2012.

וזה מה שאנחנו חשבנו על איה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully