וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארוטי כמו חנות רהיטים": המבקרים לא מרחמים על "חמישים גוונים של אפור"

12.2.2015 / 13:00

אחרי מסע הקידום המסעיר והפרמיירה העולמית, מתברר שהרומן הארוטי הרבה פחות מרטיט משניתן היה לדמיין. המבקרים והצופים יצאו מאכזבים, במיוחד סבתא אחת שממש קיוותה ליותר

יח"צ - חד פעמי

אנטי קליימקס בינלאומי מלווה את השעות הראשונות שאחרי הפרמיירה העולמית בפסטיבל ברלין. מרגע הסרת האמברגו על ביקורות המבקרים, מתברר שההבטחה החשובה ביותר של "חמישים גוונים של אפור" לא מתממשת. על אף שהוגדר שוב ושוב כאירוע הקולנועי הפרובוקטיבי של העשור בקמפיין הקידום המושקע שלו, נראה שסצנות המין המפורשות הכלולות בסרט לא הצליחו להסעיר את הדמיון של הצופים.

נכון לצהרי חמישי עומד הציון הממוצע של הסרט ב-IMDB על 3.3 אחרי שיותר מ-5,600 גולשים כבר הספיקו לדרג אותו. באתרי המבקרים התמונה לא נראית ורודה יותר. 48 ביקורות ב-Rotten Tomatoes הניבו 44% של חוות דעת חיוביות עם ציון ממוצע של 4.3. באתר Metacritic עומד הציון על 47 כשרק 5 מתוך 22 הביקורות מוגדרות כחיוביות.

"יש כאן יותר ללא ספק יותר עירום מאשר בכל סרט סטנדרטי של המאה ה-21", כתב ניקולס ברבר מה-BBC, "אבל הוא פחות מפורש ופחות סוער מאשר מה שמייקל דגלאס ושרון סטון עשו לפני 20 שנה". פיטר טרוורס ממגזין "רולינג סטון" היה נחרץ הרבה יותר: "אני בהלם - בהלם, אתם שומעים אותי?!? - שהגרסה הקולנועית לספר הזה כל כך משעממת, מהוגנת וארוטית בערך כמו פרסומת לחנות רהיטים". ב"הראלד סאן" האוסטרלי החליטו ללכת על אנדרסטייטמנט: "אף אחד לא יצטרך מקלחת קרה אחרי הדבר הזה. מה שכן? חצי כוס של משקה חריף לפני הכניסה לאולם תהפוך את הכל להרבה יותר מצחיק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי נתקשר לשרון סטון קודם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה עם המעריצים עצמם? הם לא התכוונו לעשות לאנסטסיה וכריסטיאן חיים קלים.

עוד באותו נושא

פסטיבל ברלין 2015: הפרמיירה האפרורית של "חמישים גוונים של אפור"

לכתבה המלאה

הנה מישהו שחזר מהסרט עם טראומה גופנית לא פחות מאשר נפשית

הצופה הזה החליט למחול למיקי רורק וקים בייסינגר על הכל

ובתכנית הבוקר של אוסטרליה פשוט ירו בכל התותחים

ובכלל, מתברר שהסרט אפילו לא עוסק במה שחשבתם

אבל עזבו הכל, הסבתא החמודה הזאת תסכם עבורכם את החוויה בצורה הכי טובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully