וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לעולם אל תבגדי בי": הקטעים שלא ראיתם בעונה הרביעית של "משחקי הכס"

19.2.2015 / 10:42

רשת HBO שחררה שתי סצנות מתוך העונה הרביעית של הסדרה, שנותרו על רצפת חדר העריכה. בסצנה הראשונה נראית דאינריז מזהירה את המשרתת שלה מפני בגידה ובאחרת מתמודדת שיי עם הפרידה הקשה מטיריון

הצ'ופרים של HBO למעריצים הולכים ונערמים ככל שפרק פתיחת העונה החמישית מתקרב. אחרי שג'ורג' מרטין ניבא עונה של הפתעות מרות גם לקוראי הספרים, ואחרי שהרשת השיקה משחק מחשב ומשחק מונופול ברוח הסדרה, מגיעים גם קטעים שלא נכנסו לעונה החולפת. הסצנות נכללות ב-DVD ובבלו-ריי של עונה 4 שיוצא אף הוא לחנויות בימים אלה.

הקטע הראשון שנותר על רצפת העריכה מתרחש במהלך הפרק השמיני, מיד לאחר שדאינריז (אמיליה קלארק) מגלה שג'ורה מורמונט (איאן גלן), יועצה הקרוב, ריגל אחריה בעבר ומחליטה לגרש אותו. בסצנה נראית מיסאנדיי (נטלי עמנואל), המשרתת של דאינריז, כשהיא מגיעה לנחם את מלכתה הנסערת וזוכה בתגובה לאזהרה חמורה.

הסצנה השניה מתרחשת בפרק השני של העונה הרביעית, מיד לאחר שטיריון לאניסטר (פיטר דינקלג') מודיע לשיי (סיבל קקילי) על הפסקת מערכת היחסים המסוכנת ביניהם, ומורה לה להצטרף לברון (ג'רום פלין) שידאג להציב אותה על ספינה שתיקח אותה למקום מבטחים. כשהשניים יוצאים לגן מחוץ לארמון מגלה ברון לשיי כמה חסרי ערך הם בעיני השליטים, ושגם הוא חושש לעתיד לבוא.

העונה החמישית של "משחקי הכס" תעלה לשידור ב-12 באפריל.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully