וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "חמישים גוונים של אפור" מאבד שליטה

22.2.2015 / 9:22

אחרי שההמונים נהרו בשבוע שעבר ל"חמישים גוונים של אפור", השבוע הם בורחים ממנו – אבל לא מהר מספיק. ומה לגבי הסרטים החדשים שיצאו בוויקאנד האוסקר? לא בטוח ששווה לשאול

יח"צ - חד פעמי

על פי הכנסות יום שישי, "חמישים גוונים של אפור" צפוי לסיים את סוף השבוע הזה עם הכנסות של כ-25 מיליון דולר: התרסקות של יותר מ-70% מהפתיחה הענקית של הסרט בשבוע שעבר. נראה שכל מי שרצה לראות את הסרט – כבר ראה, והשמועות על איכותו המפוקפקת לא קנו לו קהל נוסף. ולמרות זאת – אפילו אחרי הנפילה הזאת, ההכנסות של "חמישים גוונים" השבוע הספיקו לו כדי להמשיך ולהחזיק במקום הראשון בטבלה השבועית, כי הסרטים החדשים שיצאו השבוע כשלו בזה אחר זה.

הסרטים החדשים הם "The DUFF", או בעברית "#מתויגת", קומדית תיכון בכיכובה של מיי וויטמן ו-"MacFrland USA", סרט ספורט של דיסני על פי הספר: מבוסס על סיפור אמיתי, מספר את סיפורו של מאמן שהופך קבוצה של לוזרים לאליפות. הפעם התחום הוא ריצה למרחקים ארוכים, וקווין קוסטנר הוא הכוכב. שני הסרטים הרוויחו כ-11 מיליון דולר בסוף השבוע, והגיעו למקומות הרביעי והחמישי בטבלה. שניהם גם קיבלו תגובות חיוביות למדי, מה שאי אפשר לומר על "מכונת הזמן בג'קוזי 2" (למעשה, השם העברי הרשמי הוא לא פחות מ"בדרך לג'קוזי עוצרים בזמן", ככל שזה לא ייאמן). סרט המשך לקומדיית המסע בזמן המצליחה למדי נחשב לנחות מקודמו ולא ראוי באופן כללי, וגם בקרב הקהל הוא לא הצליח, עם 7 מיליון דולר שהספיקו כדי להביא אותו למקום השביעי בלבד.

"קינגסמן: השירות החשאי" נשאר במקום השני השבוע, עם 16 מיליון דולר; גם זו ירידה חדה למדי (54%) מהשבוע שעבר, אם כי לא כמו זו של "חמישים גוונים". הסרט של בובספוג נמצא במקום השלישי, עם 16 מיליון דולר בסוף השבוע ו-125 מיליון בהכנסות כוללות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully