וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הספיריט 2015: "בירדמן" עם ניצחון יוקרתי על "התבגרות"

22.2.2015 / 10:59

טקס הפרסים לסרטים עצמאיים הכתיר את סרטו של אלחנדרו גונזלס אינאריטו, שהפסיד את פרס הבימוי לריצ'רד לינקלייטר. ג'וליאן מור זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר, מייקל קיטון בפרס השחקן

יח"צ - חד פעמי

שעות ספורות לפני שיתמודדו ראש בראש בטקס האוסקר, נפגשו לפנות בוקר (ראשון) "בירדמן" ו"התבגרות" לקרב נוסף בטקס פרסי האינדיפנדנט ספיריט. הפרסים בטקס, שנערך השנה בפעם ה-30, מוענקים לסרטים ויוצרים בתעשיית הסרטים העצמאיים. יוצרי "בירדמן", שראו את "התבגרות" זוכה בפרס הבאפט"א לפני שבוע, עקפו שוב את מתחריהם בישורת האחרונה וזכו בפרס הסרט הטוב ביותר.

ריצ'רד לינקלייטר גבר על אלחנדרו גונזלס אינאריטו בדרך לפרס הבימוי הטוב ביותר. סוכנויות ההימורים המובילות מציבות ביחסים גבוהים במיוחד את הסיכוי לניצחון כפול של "בירדמן" בטקס האוסקר, תרחיש שאם יתממש ישאיר את לינקלייטר עם לא מעט פרסים אחרים שנאספו לאורך החודשים האחרונים (גלובוס הזהב, הבאפט"א ושלל פרסי מבקרים).

ג'וליאן מור המשיכה את שליטתה האבסולוטית בעונת הפרסים הנוכחית עם עוד זכייה צפויה בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר על "עדיין אליס". מייקל קיטון הקדים את מתחרהו הגדול, אדי רדמיין ("התיאוריה של הכל") כשקטף את פרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו ב"בירדמן". פטרישיה ארקט ("התבגרות") וג'יי קיי סימונס ("וויפלאש"), זוכים בטוחים באוסקר, הוסיפו לארון הפרסים שלהם גם את פרסי שחקני המשנה בספיריט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד אכזבה לאוסף. סלמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"סלמה" המשיך את עונת הפרסים הטראומטית שלו. סרטה של אווה דוברניי על מצעד השחורים בעיר סלמה הגיע לטקס עם מספר המועמדויות השני הגבוה ביותר, אך הפסיד שוב ושוב ויצא מהטקס בידיים ריקות.

רשימת הזוכים המלאה:

הסרט הטוב ביותר: "בירדמן"

הבמאי הטוב ביותר: ריצ'רד לינקלייטר ("התבגרות")

השחקן הטוב ביותר: מייקל קיטון ("בירדמן")

השחקנית הטובה ביותר: ג'וליאן מור ("עדיין אליס")

שחקן המשנה הטוב ביותר: ג'יי קיי סימונס ("וויפלאש")

שחקנית המשנה הטובה ביותר: פטרישיה ארקט ("התבגרות")

התסריט הטוב ביותר: דן גילרוי ("חיית הלילה")

הסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר: "האזרח מספר ארבע"

הסרט הזר: "אידה" (פולין)

תסריט ביכורים: "ג'סטין סימיאן ("Dear White People")

עריכה: "וויפלאש"

צילום: עמנואל לוביצקי ("בירדמן")

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully