וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרית חדד בהופעה: לערב אחד הפך היכל התרבות לאמפי קיסריה

מיטל קויפמן

30.3.2015 / 8:36

סיפור הסינדרלה הגיע אתמול לשיאו כאשר שרה חודדטוב העממית, שהחלה את דרכה כזמרת חימום של שריף, הצליחה להביא את כל כולה אל מעוז התרבות ולפוצץ את הבועה התל אביבית

שרית חדד, היכל התרבות. ניב אהרונסון
דרך ארוכה מאז שרה חודדטוב. שרית חדד/ניב אהרונסון

מאות בני אדם גדשו את רחבת היכל התרבות בתל אביב לקראת הופעה מיוחדת של שרית חדד, שלא הופיעה במקום זה 16 שנים. הפעם האחרונה היתה אחרי צאת האלבום "כמו סינדרלה", ומאז עברו הרבה מים בנהר והרבה פליטי ריאליטי על המסך שלכם. אחד מהם נתן הופעת אורח, אבל נגיע אליו בהמשך.

האנשים אשר הגיעו להיכל התרבות קיבלו הופעה שנחלקה לשני חלקים. על הבמה עלתה תזמורת מיוחדת שהגיעה במיוחד מטורקיה והצטרפה לנגנים הקבועים של חדד. הקרקע לערב שמח היתה מוכנה, אבל משהו השתבש בחלק הראשון של המופע, שהיה מעט כבד ורציני כמתבקש מהופעה בהיכל התרבות. מדובר בשרית חדד, נסיכת הריאליטי והחתונות שמנפקת להיטים בקצב שמסחרר את העורך המוזיקלי של גל"צ. לאן האישה הזאת נעלמה, ומי הביא את התאומה המבאסת שלה?

הסיבה לוייב הכבד השורר באולם מתגלה חצי שעה מאוחר יותר, כאשר פסנתר מתגלגל לו למרכז הבמה וחדד חולקת פרט מפתיע עם הקהל: "אני מרגישה כמו ילדה. זאת הפעם הראשונה בחיים שלי שאני מנגנת על פסנתר בהופעה. מרוב לחץ ביקשתי שיביאו את הפסנתר שלי מהבית". ג'קפוט. יחסית לביצוע ראשון, חדד עשתה עבודה טובה מאוד וזכתה לתשואות מהקהל. הפסנתר הורד מהבמה ונתן את האות לפתיחת החלק השני של המופע: האמיתי, השמח, המרים. היכל התרבות גבה המצח הפך לאמפי קיסריה לערב אחד.

שרית חדד, היכל התרבות. ניב אהרונסון
חלקה התרגשות עם הקהל/ניב אהרונסון

חדד מיננה בצורה נכונה את השירים מהאלבום החדש והלהיטים הוותיקים, אולם הסדר היה לא נכון: רצף ארוך של שירים לא מוכרים, מחרוזת להיטים וחוזר חלילה. הקהל נע בין ישיבה במקום ותצלומי סלפי ובין עמידה על הכסאות ובמעברים, דוחק הצידה את הסדרנים שניסו להחזיר קצת סדר לאולם, אך לשווא. זה מה שקורה כשמביאים את השמח לביתו של זובין מהטה.

על אף שחלקה את התרגשותה עם הקהל, ניתן לראות בבירור שמדובר בשועלת הופעות ותיקה שיודעת לתת לצופים בדיוק את מה שהם רוצים: תחרות דרבוקות על הבמה? צ'ק. הופעת אורח של אלקנה מרציאנו, זוכה "דה וויס 3"? צ'ק. גרסה שקטה של "כשהלב בוכה" ודואט מרגש עם ילד נכה בקהל? צ'ק. חדד יודעת מה הקהל רוצה, ונראה שהיא מצליחה לספק אותו מבלי להשקיע יותר מדי מאמצים.

עוד באותו נושא

טעון קיפוח: אחרי כל ההתרגשות, איך האלבום החדש של שרית חדד?

לכתבה המלאה
שרית חדד, היכל התרבות. ניב אהרונסון
ערב מרים/ניב אהרונסון

שרית חדד היא כבר לא זמרת מסונתזת שמופיעה בחתונות ובברים אפלוליים בחדרה: שמלות המלמלה התחלפו במכנסי עור, ומדובר כעת ביוצרת מוכשרת שלא מיצתה את השטיק ורוצה ללמוד עוד ועוד. לראיה, היא הפליאה וניגנה על ארבעה כלים שונים במהלך הערב (הפסנתר המדובר, דרבוקה, מלודיקה ותופים).

סיפור הסינדרלה הגיע לשיאו כאשר שרה חודדטוב העממית, שהחלה את דרכה כזמרת חימום של שריף, הצליחה להביא את כל כולה אל מעוז התרבות ולפוצץ את הבועה התל אביבית. היא עשתה זאת בעזרת מאות מעריצים נלהבים שהוכיחו כי אפשר לעשות שמח בכל מקום, גם במקום בו שותים הפוך כל היום וממשיכים להתלונן על הבחירות האחרונות. לאנשים שרוקדים על הכסאות ובמעברים שום דבר לא משנה כעת. גם הם, כמו כולם, זוכרים את החיים עצמם שיכולים להיות משמחים לערב אחד.

שרית חדד, היכל התרבות. ניב אהרונסון
בדרבוקה/ניב אהרונסון
שרית חדד, היכל התרבות. ניב אהרונסון
שמלות המלמלה התחלפו במכנסי עור/ניב אהרונסון
שרית חדד, היכל התרבות. ניב אהרונסון
אלקנה מרציאנו מגיע לדואט/ניב אהרונסון
שרית חדד, היכל התרבות. ניב אהרונסון
מרגישה כמו ילדה על הפסנתר מהבית/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • שרית חדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully