וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "מהיר ועצבני 7" עוקף את המתחרים בקלות

5.4.2015 / 7:17

כולם ידעו שהסרט החדש בסדרת "מהיר ועצבני" יהיה גדול. ובכל זאת: הוא היה ממש גדול ובישר את הגעת המגה-פתיחה הראשונה של השנה. דורון פישלר סופר מזומנים בבתי הקולנוע

יח"צ - חד פעמי

כבר מהסרט השלישי, סדרת "מהיר ועצבני" נמצאת במגמת עלייה. סרט מס' 3 בסדרה הכניס בסוף השבוע הראשון שלו בארצות הברית 24 מיליון דולר; סרט מס' 4 – 71 מיליון; מס' 5 – 86 מיליון, ומס' 6 – 97 מיליון. סביר להניח שהפופולריות הגוברת והולכת של הסרטים היתה מספיקה כדי להביא את הסרט השביעי בסדרה אל פתיחה של מעל 100 מיליון, אבל לכך אפשר להוסיף גם את העניין הרב שהסרט עורר באופן בלתי מתוכנן, בשל עובדת מותו של פול ווקר והאופן שבו הסרט ייפרד מדמותו. וכמובן, טריילרים שהציגו קטעים מסצנות אקשן מהממות בוודאי עזרו. התוצאה הסופית של כל זה היא ש"מהיר ועצבני 7" הכניס 68 מיליון דולר – כמעט כסך הפתיחה של סרט מס' 4 בסדרה – ביום הראשון להקרנתו בלבד. כשמכניסים לחישוב את שני ימי הסופ"ש הנותרים, ההערכה כרגע היא שהפתיחה של "מהיר 7" תגיע ל-148 עד 150 מיליון דולר (וייתכן שכשייוודעו תוצאות האמת המספר יגדל אף יותר).

אם אכן זהו המספר, הסרט מדורג במקום התשיעי ברשימת סופי השבוע הגדולים ביותר אי פעם בקופות בארצות הברית. זאת גם מובן מאליו, הפתיחה הגדולה של השנה עד כה – אם כי היא לא צפויה להישאר כזאת לזמן רב, כיוון ש"הנוקמים 2" יגיע בעוד חודש כדי לנפץ את השיא הזה. גם בארץ "מהיר ועצבני 7" מפוצץ אולמות – זאת על אף שהנציגות הישראלית בסדרה, גל גדות, נעדרת מהסרט הנוכחי. תשכחו כל מה שסיפרו לכם על ה"היסטריה" מסביב ל"חמישים גוונים של אפור"; "מהיר ועצבני 7" מכר הרבה יותר כרטיסים בארץ, לאחר שהוקרן עשרות פעמים ביום במולטיפלקסים הגדולים. נתונים רשמיים על מספר הכרטיסים שמכר בארץ צפויים להתפרסם בקרוב.

במקום השני בטבלה האמריקאית, "בית" של דרימוורקס מוסיף להכנסותיו כ-27 מיליון דולר, מה שמביא את הכנסותיו הכוללות ל-96 מיליון דולר – הצלחה יפה ומפתיעה למדי עבור סרט האנימציה הזה. הקומדיה "נראה אותך אסיר" מתמקמת במקום השלישי עם כ-13 מיליון דולר, ירידה חדה למדי מהשבוע שעבר, ואחריה ברשימה "סינדרלה" של דיסני, עם כ-10 מיליון דולר השבוע ו-167 מיליון בהכנסות כוללות.

וגם בישראל: "מהיר ועצבני 7" שובר שיאים עם 150 אלף צופים בסופ"ש הראשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully