וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה ואחותה של האני בו בו חושפות: "אנחנו ביסקסואליות"

26.4.2015 / 10:05

לורין "פאמפקין" תומפסון בת ה-15 ומאמא ג'ון חשפו את נטיותיהן המיניות בריאיון לתוכנית "Inside Edition". "כל האופציות שלי פתוחות", סיכמה מאמא ג'ון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפחה פתוחה שכזאת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הריאיון המסעיר של ברוס ג'נר בסוף השבוע האחרון, בו חשף לדיאן סוייר והעולם כולו כי הוא אכן עובר תהליך לשינוי מין, השאיר בצד חשיפה מסעירה לא פחות מעולמות הטראש האהובים עלינו. משפחת תומפסון, המוכרת יותר כמשפחתה של אלנה "האני בו בו" תומפסון, אמנם הודרה כבר לפני מספר חודשים מהמסכים אחרי סערת הפדופיליה שעמדה במרכזה, אבל זה לא אומר שהתומפסונים שכחו איך עושים כותרות.

בריאיון שהעניקו לורין "פאמפקין" תומפסון וג'ון "מאמא ג'ון" שאנון לתוכנית החדשות "Inside Edition", חשפה אחותה של האני בו בו על היותה ביסקסואלית. "אני נמשכת לנשים וגם לגברים. אי אפשר להחביא את מי שאתה באמת", סיפרה פאמפקין בת ה-15. בעוד שהמידע הזה לא באמת הפיל אף אחד שעקב אחרי עלילות המשפחה מהכיסא, מה שהגיע מיד לאחר מכן היה השוס האמיתי. "מאמא ג'ון לסבית גם כן", הכריזה הבת, בעוד שהאם ממהרת לתקן "ביסקסואלית".

ג'ון שאנון נפרדה בשנה החולפת מבן זוגה ואבי בנותיה, מייק "שוגר בר" תומפסון. בריאיון נוסף שהעניקה בסוף השבוע לאתר TMZ חשפה שאנון כי בעבר התנסתה שלוש פעמים במערכות יחסים עם נשים. "זה לא היה ביג דיל", הסבירה, "הייתי צעירה ורציתי להתנסות. אף פעם לא הגעתי לליגת העל, שיחקתי בליגות הנמוכות". על אף שנפרדה מתומפסון, שאנון מספרת כי השניים מנסים לגשר על המחלוקות ולחזור להיות ביחד. "אם זה לא יצליח, הכל אפשרי. אני שומרת את כל האופציות שלי פתוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully