וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 44: סיפורו המרגש של האדם שנולד ללא איבר מין

30.4.2015 / 0:00

הילד האהוב מ"משמר המפרץ" מסתבך עם החוק, אדם ללא איבר מין זוכה ליותר סקס מרוב האנשים, הילארי דאף וליאונרדו דיקפריו משוטטים בטינדר ומעריצות וואן דיירקשן זוכות למתנה מפתיעה. חדשות הטראש של השבוע

#ללא_פין: סרט דוקומנטרי על אדם שנולד בלי איבר מין

בזמנים קשים כדאי תמיד לזכור שיש כאלו שמזלם שפר עליהם אפילו פחות, כמו למשל אנדרו וודלי, שנולד ללא איבר מין וכיום הוא גיבורו של סרט דוקומנטרי בעל השם ההולם "איש ללא פין". הבחור הזה הוא כנראה התגשמות הסיוטים של מיליארדי אנשים, אבל נראה שוודלי דווקא מסתדר, ומיישם היטב את הכלל הגורס כי אם החיים לא נתנו לך לימון — יש מספיק דרכים אחרות לעשות לימונדה.

במאי הסרט, שישודר בבריטניה ביוני הקרוב, עקב אחרי וודלי במשך שנה ושמע ממנו על ההתמודדות עם מצבו הרפואי הנדיר, על השאיפה שלו יום אחד לעבור ניתוח שיעניק לו איבר מין מתפקד, וגם על פעילותו המינית. וודלי, מתברר, היה כבר עם למעלה ממאה נשים, ולפי דיווחיו, לא קיבל יותר מדי תלונות: "הן אהבו את העובדה שאני מסוגל לענג אותן במגוון דרכים מבלי לצפות לשום דבר בתמורה". ואם הוא יכול, אז גם אתם.

על הסכין: הילד מ"משמר המפרץ" מסתבך עם החוק

רק השבוע התבשרנו על מותו של סוייר סוויטן, ששיחק בילדותו ב"כולם אוהבים את ריימונד" ושם קץ לחייו בגיל 19, וכבר מציפים את הרשת דיווחים על עוד ילד-כוכב לשעבר שהחיים לא בדיוק מחייכים אליו. מדובר בג'רמי ג'קסון, הזכור כהובי ביוקנן מ"משמר המפרץ". ג'קסון נעצר ביום שבת האחרון בתום שרשרת אירועים שהשתלשלותה אמינה רק קצת במעט יותר מפרק ממוצע של סדרת הניינטיז בה כיכב.

הכל החל, לפי אתר TMZ, כשג'קסון שכר דירה דרך Airbnb במטרה לערוך בה מסיבה עם "כמה נשים". העניינים הסתבכו כשל"מסיבה" הגיע אדם שהכה את ג'קסון ושדד ממנו למעלה מאלפיים דולר. הנשים שחגגו עם ג'קסון סיפרו לו על בחור אחר שיוכל לעזור לו להשיג את הכסף בחזרה, אך מכשהוא הגיע לדירה, ניסה גם הוא לשדוד את הדירה ואף שלף אקדח! הובי הקטן לא איבד תושיה, ודקר את החשוד — אותו הוא זיהה כ"חבר כנופיה עם קעקוע של ליצן על פניו" — שנמלט מהזירה. ג'קסון נעצר ביום המחרת לאחר שחזר לדירה כדי לקחת את משקפי הגוצ'י שלו, כי הוא אולי נפגע אבל סדר העדיפויות שלו לא. מהקורבן האמיתי בפרשה, בעל הדירה, כמובן, לא נמסרה תגובה.

ג'רמי ג'קסון. GettyImages
ג'קסון אז/GettyImages
ג'רמי ג'קסון. GettyImages
והיום. טוב, לא ממש היום/GettyImages

סווייפ ימינה: מתברר שסלבס אוהבים את טינדר

סלבריטאים מדברים הרבה על הקושי בלהכיר אנשים חדשים אחרי הפרסום ועל איך אותו פרסום מושך את הטיפוסים הלא נכונים ומרתיע את האחרים. לשמחתם, ובעיקר לשמחתנו, הטכנולוגיה פיתחה בשנים האחרונות אינספור דרכים לעשות בדיוק את זה. כנראה ששום כמות של תהילה לא מצליחה להרחיק את המפורסמים מאפליקציית ההיכרויות בעלת המוניטין הסליזי "טינדר", שם נתפסו השבוע — לכאורה! — הילארי דאף ואפילו ליאונרדו דיקפריו.

אל Reddit הועלה השבוע צילום מסך של פרופיל הטינדר של דאף, בו היא מציעה להיפגש לפיצה. החשבון בתמונה אכן מחובר לאינסטגרם הרשמי של כוכבת "ליזי מקגוויר", אך מצד שני, אין צורך בכישורי פוטושופ מתקדמים על מנת לזייף תמונה כזו.

התעלומה הגדולה יותר מתייחסת דווקא לליאונרדו דיקפריו, שלפי הצהובון "Star" משתמש באפליקציה תחת השם "ליאונרד". בצהובון מספרים על מקור ששוחח עם דיקפריו בפסטיבל קואצ'לה האחרון ושמע ממנו שהוא נהנה לעיין בתמונות אבל עדיין לא יצא לאף דייט. איכשהו, הסיפור הזה נשמע אמין גם בלי שום הוכחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באה לשם הרבה? דאף בטינדר, לכאורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאן הולכים לבבות שבורים: הסרטון שיחזיר לכם את האמון בוואן דירקשן

סטיבן הוקינג טעה. מעריצות וואן דירקשן לא צריכות להתאמץ ולמצוא יקום מקביל בו זאין מאליק לא עזב את הלהקה, יש פתרון פשוט יותר לשברון הלב שלהן. אוקיי, שלנו: הסרטון הזה של לואי טומלינסון.

הזמר הצטרף השבוע למשחק כדורגל של קבוצת "דונקסטר רוברס" אותה רכש בעבר, העניק למעריצות ולעולם כולו מתנה שהתרגלנו לקבל בעיקר מג'ון האם, והוכיח שלפעמים ביולוגיה פשוטה מנצחת את כל האסטרופיזיקה שבעולם. הצפייה בסרטון לא מומלצת לקורא אנדרו וודלי.

עוד באותו נושא

החדשות בדקה: התשובה ההיסטרית של הוקינג לנערות שבורות הלב

לכתבה המלאה

כל כלב בא יומו: הצופים לא קונים את ההצגה של סיימון קאוול

לפני כחודשיים שמענו על הכלבה שהיפנטה את סיימון קאוול במהלך צילומי "Britain's Got Talent", ועכשיו, הצופים מרגישים מרומים. בפרק ששודר השבוע נראה קאוול שהוא מביט בעיניה של הכלבה פרינסס, אומר שהוא "לא מרגיש כלום" וחוזר לשולחן השופטים להמשיך בענייניו. לא עוברות כמה דקות וקאוול פוצח בסדרה של פיהוקים עד שראשו נשמט על השולחן.

אף אחד לא קנה את זה, והאינטרנט התמלאה בתגובות זועמות. קאוול נדרש לסוגיה, הסביר שהוא באמת הופנט, ופירט כי "לא הרגשתי עייפות ופתאום נרדמתי". למעשה, זה מה שקורה לרוב מי שצופה בתכונית שלו, אז לא פלא שהם לא מאמינים.

קניין רוחני: הדרך היעילה ביותר להסרת תמונות העירום שלך מהרשת

תעשית פורנו הנקמה הופכת יותר פופולרית ככל שהאמצעים בהם אנחנו מצטלמים בעירום מתרבים, והחוק המעורפל והמיושן בנושא מקשה את ההתמודדות עבור הקורבנות שתמונותיהן הופצו ללא הסכמתן. המקרה של הילרי (שם בדוי) ממיאמי, ובעיקר האופן בו בחרה להילחם בחזרה, משך אליו תשומת לב השבוע. מאחר והילרי צילמה את התמונות בעצמה, היא החליטה, בעצת עורכי דינה, לרשום עליהן זכויות יוצרים ורק כך הצליחה להביא את רשויות האכיפה להוריד את תמונותיה מכמה מהאתרים בהן פורסמו. תהליך הרישום לא היה פשוט וכלל חשיפה נוספת של התמונות, הפעם מול גורמים ממשלתיים, אך הילרי שלמה עם ההחלטה, למרות שתמונות שלה מסתובבות עדיין ברשת. ככה זה שיש מי ששומר על זכויות היוצרים שלך, אבל לא על הזכות שלך לגופך.

קולקציית הבורקה של סשה נסאר,. פטריס סטייבל,
לא רואים כלום! זו כמובן לא התמונה של הילרי, כן?/פטריס סטייבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully