וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לשמועות: יוצרת חברים קובעת "לא יהיה איחוד"

29.4.2015 / 15:56

מרתה קאופמן מרסקת את התקוות החדשות לאיחוד של החבורה, שנולדו בעקבות הריאיון של קורטני קוקס אתמול (שלישי). "החשש הוא שזה כבר לא יהיה טוב כמו בעבר"

חברים. צילום מסך, gettyimages, עיבוד תמונה
עדיין און א ברייק. מאיתנו/עיבוד תמונה, צילום מסך, gettyimages

יממה אחרי שקורטני קוקס פתחה מחדש את הדיון והציתה את התקוות סביב איחוד מחודש של "חברים", שופכת היום (רביעי) יוצרת הסיטקום מים צוננים על ההתלהבות. למרות שסדרות עבר אהובות כמו "תיקים באפלה" ו"צער גידול בנות" עברו אף הן גלים של שמועות לאורך השנים לפני שהבשילו התנאים לחזרתן, קובעת מרתה קאופמן כי המקרה של רייצ'ל, מוניקה, צ'נדלר, רוס, פיבי וג'ואי, שונה.

"זה לעולם לא עומד לקרות", קבעה קאופמן בפסקנות במהלך ריאיון שהעניקה לאתר The Wrap שנערך לכבוד עליית הסדרה החדשה בהפקתה "Grace and Frankie". היוצרת מנמקת את תשובתה המאכזבת במצבן הנוכחי של הדמויות. "הסדרה המקורית עסקה בתקופה בחיים שבה החברים שלכם הם המשפחה שלכם. ברגע שאתם מקימים משפחה משלכם, זה כבר לא המקרה יותר, סדר העדיפויות משתנה. לכן התוכנית סיימה את דרכה".

העובדה ש"חברים" ממשיכה לעורר עניין ודורות חדשים של מעריצים גם עשור לאחר ירידתה מהמסכים, מעודדת את קאופמן. "זה הרבה יותר טוב שאנשים רוצים עוד, שהם רוצים יותר מהמוצר הזה, מאשר שהיו אומרים: 'הבנו, מספיק'. הפחד הוא שאם נעשה את זה שוב, זה לעולם לא יהיה טוב כמו בעבר".

אתמול (שלישי) התייחסה קורטני קוקס (מוניקה גלר) לאפשרות האיחוד בריאיון לאתר Yahoo, ובו רמזה כי דיוויד שווימר הוא החלק בשישייה שמונע את האיחוד. עם זאת קוקס עצמה יישרה קו עם קאופמן כשאמרה "למען השם אנשים, תשחררו. אנחנו לא נעשה את זה, זה לא יקרה".

  • עוד באותו נושא:
  • חברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully