וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצה לחזור לכאן שוב": רובי וויליאמס עם הופעה ענקית בפארק הירקון

2.5.2015 / 19:30

רובי וויליאמס סיפק את הסחורה בגדול עם הופעה מחשמלת בתל אביב. הזמר הבריטי רקד, הביע את אהבתו למעריצים וישראל וסיכם: "רציתי להגיע לכאן יותר מלכל מקום אחר בסיבוב ההופעות". יותר מ-35 אלף איש בפארק

רובי וויליאמס בישראל. נמרוד סונדרס
100 אחוז בידור. רובי וויליאמס בפארק הירקון הערב/נמרוד סונדרס

יותר מ-35 אלף מעריצים נלהבים זכו הערב (שבת) לתמורה מלאה לכספם עם הופעה נפלאה של רובי וויליאמס. הזמר הבריטי עלה לבמה בפארק הירקון בתל אביב בשעה 21:30 בדיוק והרים את הפארק עם "Let Me Entertain You". וויליאמס נראה מאוד אנרגטי והחל לרקוד עם זמרות הליווי, האלפים מסביב לבמה לא הפסיקו לרקוד ולקפוץ. על המסכים הגדולים שמאחוריו נכתבה בגדול המילה "ROBBIE".

רובי וויליאמס בישראל. נמרוד סונדרס
שואוטיים/נמרוד סונדרס
רובי וויליאמס בישראל. נמרוד סונדרס
מספק את הסחורה בגדול/נמרוד סונדרס
רובי וויליאמס בישראל. נמרוד סונדרס
תרימו, תל אביב/נמרוד סונדרס

רגע לפני שעבר לשיר הבא פנה וויליאמס ישירות אל הקהל וצעק: "Do You Feel Me, Israel?", הקהל השיב בהתלהבות גדולה כשוויליאמס עובר ל"Rock DJ". האינטרקציה עם הקהל נמשכה כשהזמר הבריטי פנה שוב אל מעריציו והכריז: "שמי רובי וויליאמס, ובשעתיים הקרובות הישבן שלכם שייך לי".

הביצוע הבא ברפרטואר היה "Monsoon" שבוצע בצורה נפלאה, בשיר הרביעי החליט וויליאמס לשתף פעולה באופן מלא עם הקהל בפארק, כשהפנה אליו את המיקרופון במהלך "Come Undone". השיר הבא בתור היה קאבר ל"Royals" של לורד שהפך למאש-אפ עם "Bodies" של וויליאמס. בין לבין הספיק הבריטי לאבחן אפילו את הניחוחות בסביבתו הקרובה כשאמר: "יש כאן ריח חזק מאד של גראס. אני לא רוצה לעשות לאף אחד בעיות, אבל אני לא עושה את זה יותר. הייתי מכור לסמים ונגמלתי". בהמשך ירד לקהל והצטלם עם הצופים הנרגשים.

עוד באותו נושא

הראשון בבידור: רובי וויליאמס סיפק שואו נפלא בפארק הירקון

לכתבה המלאה
רובי וויליאמס בישראל. נמרוד סונדרס
המעריצים בטירוף/נמרוד סונדרס
רובי וויליאמס בישראל. נמרוד סונדרס
עוד מישהו מריח גראס?/נמרוד סונדרס
רובי וויליאמס בישראל. נמרוד סונדרס
לא מתבייש גם לרקוד/נמרוד סונדרס

טרנד הקאברים המשיך כשוויליאמס מבצע את "Minnie The Moocher" של קאב קאלווי, לפני שחזר לחומרים שלו עם "Supreme". כאן החליט לעצור לרגע את מכונת הלהיטים ולספר על כך שמעולם לא ביקר בישראל, וכן שזו הפעם הראשונה שבתו הקטנה מלווה אותו להופעה בחו"ל. הקהל הגיב בתשואות רמות שהצחיקו את הזמר. "אני פה יומיים וכשאחזור וישאלו איך היה, אספר לכולם שהיה פה פאקינג מדהים", הכריז וויליאמס וזכה לתשואות אדירות בתגובה.

את השמחה המשפחתית ציין האב הנרגש כשהקדיש לבתו את השיר "Twinkle Twinkle Little Star". גם בנו של וויליאמס, צ'ארלי, קיבל הקדשה משלו, אם כי נוסטלגית הרבה פחות. עבורו בחר הזמר בשיר "Motherfucker". אחרון חביב עלה אל הבמה פיט קונוויי, אביו של וויליאמס, והצטרף אליו בשיר "A Better Man".

הפוקוס חזר לקהל הישראלי כשהבריטי פנה אל המעריצים ושר את "Strong", לא לפני שהוא מבהיר ששמע כי מדובר באחד השירים הפופולריים שלו בישראל. מעריצה בשם ענת זכתה להגשים סוג של חלום כשהוזמנה לעלות אל הבמה, עליה הוצבה תפאורה של מיטה. וויליאמס השתעשע איתה בזמן ששר את "Candy".

רובי וויליאמס בישראל. נמרוד סונדרס
פאקינג מדהים/נמרוד סונדרס

נדמה שהפארק כולו הצטרף כאיש אחד לשירת "Feel". וויליאמס השרה אווירה יוצאת דופן על מעריציו, סימן לב עם ידיו ואמר: "שאלוהים יברך אותך תל אביב". השיר הבא היה מאש-אפ בין "מילניום" ו-"99Problems" של ג'יי זי, לפני שהמופע הסתיים מעשית עם "Kids", הלהיט אותו ביצע במקור עם קיילי מינוג.

כעבור דקות ספורות שב וויליאמס לבמה לחלק ההדרן עם
"Bohemian Rhapsody" של קווין. הקהל המתין לו עם תפאורה חדשה של בלונים כחולים-לבנים. אחרי שביצע גם את "She's The One" הרומנטי, אותו הקדיש לקהל כשאמר: "זה בשבילכם" - הגיע וויליאמס לפינאלה עם "Angels". "הייתם קהל מדהים", נפרד הזמר, "יותר מכל מקום אחר בסיבוב ההופעות רציתי להגיע לכאן. ארצה לחזור שוב".

רובי וויליאמס. נמרוד סונדרס
ערב של מנצחים/נמרוד סונדרס

סט ליסט

"Let Me Entertain You"
"Rock DJ"
"Monsoon"
"Come Undone"
"Royals / Bodies"
"Road to Mandalay"
"Minnie The Mouncher"
"Swing Supreme"
"Ignition"
"Shout"
"Motherfucker"
"Better Man"
"We Will Rock You / I Love Rock 'N' Roll"
"No Regrets"
"Strong"
"Candy"
"Feel"
"MIllenium"
"Whole Lotta Love / Kids"

הדרן

"Bohemian Rhapsody"
"She's The One"
"Angels"

רובי וויליאמס בישראל. נמרוד סונדרס
מנה ראשונה מעוררת תיאבון. נינט נותנת בראש בפארק הערב/נמרוד סונדרס
רובי וויליאמס בישראל. נמרוד סונדרס
מוכנים לקבל את רובי/נמרוד סונדרס

נינט טייב היתה אחראית על מופע החימום שנפתח בשעה 20:30. נינט עלתה לבמה כשהיא מחוזקת בבעלה, חבר להקת "הקולקטיב", יוסי מזרחי, שליווה אותה בגיטרה. נינט פתחה עם השיר "I C U" שהוציאה ב-2012. אחרי השיר השני "Sympathetic nervous system", פנתה אל הקהל וקראה באנגלית: "Give it Up for Robbie Williams".

בהמשך ההופעה ביצעה נינט גם את "ארבע המיתות", "כשאתה כאן" ו-"Crazy". בשיאו של האחרון טיפסה נינט על פיגומי הבמה לקול תשואות הקהל. את ההופעה שלה קינחה נינט ב"אם אני אלך".

רובי וויליאמס בישראל. נמרוד סונדרס
יש מי שהגיעו מוקדם כדי לתפוס מקום/נמרוד סונדרס
רובי וויליאמס בישראל. נמרוד סונדרס
התורים הארוכים בכניסה למופע/נמרוד סונדרס
רובי וויליאמס בישראל. נמרוד סונדרס
טירוף רובי בישראל/נמרוד סונדרס

עיריית תל אביב הסכימה להעניק למפיקי המופע חצי שעה נוספת על מנת שגם המעריצים שומרי השבת יספיקו להגיע למתחם בו יתקיים המופע. כמיטב המסורת, גם הפעם הגיעו להופעה עשרות מפורסמים מקומיים, שהתמקמו בקרבת הבמה. בין היתר נצפו מבלים ברחבת הגולדן רינג: עברי לידר, מוקי, עמרי כספי, גל גדות, בר רפאלי, אסי עזר, שירי מימון, שלומי שבן, יהודה לוי וקרן פלס.

וויליאמס נחת בישראל ביום חמישי במטוס הבואינג הפרטי שלו מלווה באביו, באשתו, בשני ילדיו, בכלבו ובשלוש מטפלות. בנוסף ללהקה ולצוות הטכני מלווה את וויליאמס מאפרת אישית, מאמן כושר אישי ומסג'יסטית אישית. וויליאמס הוא יוצא להקת הבנים טייק ד'את. עם פרישתו מהלהקה בשנת 1995 פרץ בקריירת סולו מצליחה שנמתחה על פני למעלה משני עשורים. בין להיטיו: "Angels", "Feel", "Let Me Entertain You" ו-"Millenium". לפני כשלוש שנים התאחד וויליאמס עם טייק ד'את לסיבוב הופעות מצליח.

וכך זה נראה לפני ההופעה:

נינט טייב בחזרה לרובי וויליאמס. סיון פרג',
נינט טייב מתחממת אתמול/סיון פרג'
רובי וויליאמס. סיון פרג?,
רובי נוחת/סיון פרג?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully