וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי וויליאמס לא מרוצה: "ציפיתי מהקהל ליותר"

3.5.2015 / 10:29

הזמר הבריטי אמנם נשמע מאושר במהלך ההופעה בפארק הירקון, אך בצ'אט שקיים עם מעריציו באתר הרשמי קבע: "הקהל הקרוב לבמה היה טוב, אלו שמאחור היו בינוניים". המעריצים בצ'אט מנסים כעת להבין מדוע הזמר התאכזב

רובי וויליאמס בישראל. נמרוד סונדרס
קיווה ליותר אנרגיות מהקהל. רובי וויליאמס/נמרוד סונדרס

הקונצנזוס סביב ההופעה של רובי וויליאמס בישראל אמש (שבת) נראה חד משמעי: הזמר הבריטי נראה אנרגטי, סיפק כמה ממיטב שיריו והעניק תמורה מלאה למחיר הכרטיס. ומה לגבי התחושות של וויליאמס עצמו? נראה שהוא יצא מההופעה עם תחושות מוערבות. עם סיום ההופעה עשה וויליאמס כהרגלו ונכנס לדבר עם המעריצים בצ'אט האתר הרשמי שלו. הרשמים לגבי החוויה בישראל לא היו חד משמעיים.

"הייתי די בסדר", סיפר וויליאמס למעריציו בעולם שביקשו לקבל מעט פרטים לגבי ההופעה בישראל. "הקהל לעומת זאת … ציפיתי מהם ליותר". בתשובה למעריצה ישראלית כתב הזמר שהמעריצים הקרובים לבמה היו טובים מאוד, עם זאת לצופים באזורים הרחוקים יותר מהבמה העניק וויליאמס את הציון בינוני. מעריציו של וויליאמס מנהלים בשעות האחרונות דיונים בצ'אט בניסיון להבין מדוע הזמר הבריטי התאכזב מהקהל המקומי. חלק מהמעריצים מאשימים את מחירי האלכוהול במקום.

דבריו של וויליאמס מגיעים אחרי ערב שבו נראה היה כי הוא דווקא נהנה מאוד מהחוויה הישראלית. "אני פה יומיים", סיפר לקהל בהופעה, "וכשישאלו אותי איך היה בישראל, אספר לכולם שהיה פאקינג מדהים". בסיום ההופעה סיפר לקהל שישראל היתה המקום שאליו הכי ציפה להגיע במהלך סיבוב ההופעות, לפני שהבטיח: "ארצה לחזור לכאן שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully