וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד האחיות CocoRosie מגיעות להופעה בארץ

3.5.2015 / 16:00

צמד האחיות האמריקאיות סיירה וביאנקה מגיעות להופעת בכורה הקיץ בתיאטרון גשר בתל אביב, בשילוב של אלקטרוניקה, קברט, פולק, אופרה ומלודיה

מאז שהחלו לעשות מוזיקה, בגחמה שהחלה בחדר המקלחת של דירה בפריז, האחיות האמריקאיות סיירה (רוזי) וביאנקה (קוקו) קסאדי נתנו למאזיניהן הרבים גישה לעולמן המיסטי והמשונה שיצרו בעזרת שילוב של השפעות ההיפ-הופ של ביאנקה והחינוך האופרה-קלאסי של סיירה, בעזרת שילוב של כלי נגינה לא קונבנציונליים כמו צעצועי ילדים שהוקלטו בתאי שירותים, באסמים בדרום צרפת ובמקומות אקזוטיים אחרים שהגיעו אליהם במסעותיהן.

בשנת 2003 בילו השתיים קיץ שלם בחדר השירותים בשירה ששכרו בפריז, שם הוקלט אלבום הבכורה שלהן, "La maison de mon rêve". הסגנון הייחודי, שאפשר להגדירו כ"פריקפולק" או פופ אוונגארד, זיכה לתשומת לב מפתיעה וב-2004 קוקורוזי הוחתמו בלייבל Touch and Go Records, ששחרר את האלבום לקהל הרחב.

ב-2005 יצא אלבומן השני, Noah's Ark, שבו שיתפו פעולה בין השאר עם אנתוני ועם דבנדרה בנהארט, מה שגרר תשומת לב והצלחה עולמית. עוד דבר שתרם לפרסומן היה עטיפת האלבום, ציור של שלושה חדי קרן שוכבים בזמן שאחד מהם מקיא את ספקטרום הצבעים, אותו ציירה ביאנקה. העטיפה נבחרה על ידי פיצ'פורק והגארדיאן לאחת מעטיפות האלבום הגרועות בכל הזמנים. והמוזיקה? קיבלה מחמאות גדולות. בין השאר שיש לו "איכויות חלומיות" (MusicOMH London) ושהוא "שיעור באהבה" (LAS).

מאז קוקורוזי צברו יותר ויותר מעריצים ואוהבים, הפיקו סדרה בשם "The CocoRosie Project", מחזמר "פופרה" (פופ ואופרה) בשם Soul Life, תוכנית ריקוד ואפילו הצטרפו לקיץ שלם ב-2012 לאנסמבל פולק הודי בשם Rajasthan Roots איתו הופיעו בפסטיבל "Meltdown" ב-"Royal Festival Hall" שבלונדון. בינתיים, קוקורוזי מקליטות אלבום חמישי, מפיקות גרסה חדשה ל"פיטר פן" ומופיעות בכל אירופה. הקיץ יופיעו לראשונה בישראל בהופעה שמשלבת אלקטרוניקה, קברט, פולק, אופרה ומלודיה.

קוקורוזי יופיעו ב-13 ביולי 2015, יום שני ב-20:30 בתיאטרון גשר. על הבאתן אחראית חברת ההפקות העצמאית נרנג'ה, שבין היתר אחראית השנה על הבאתם של אלט ג'יי, מו, טווין שאדו ואחרים.

לרכישת כרטיסים

עוד באותו נושא

טווין שאדו מגיע להופעה בישראל

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • קוקורוזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully