וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: "בלש אמיתי 2" סוף סוף מציגה את הפוטנציאל

15.5.2015 / 10:27

הטריילר החדש לסדרת המתח של HBO חושף לראשונה מעט מהאקשן שצפוי בעונה החדשה ואת ארבעת הכוכבים. לייב בלוגינג תרבותי גרסת סוף השבוע

16:09 - ביל קוסבי מגיב לראשונה על ההאשמות נגדו

לראשונה מאז נחשפו שורה של מתלוננות שהאשימו אותו בסימום וניצול מיני, מתייחס ביל קוסבי לפרשה שהסעירה את ארה"ב ופגעה משמעותית במעמדו. בריאיון ל-ABC News סיפר קוסבי: "זה מצב חסר תקדים. משפחתי, החברים שלי ואני נמצאים בעסק הזה כבר 52 שנים, ומעולם לא ראיתי דבר כזה. המציאות היא שזה המצב ואני לא יכול לדבר".

קוסבי נראה מבולבל במהלך הריאיון, מלמל תשובות לא קוהורנטיות ונראה כמו מי שמנסה למשוך את הזמן. בדבר אחד הוא דווקא משוכנע: שהוא ישוב לטלוויזיה.

09:40 - חברי וואן דיירקשן מגשימים את חלום הדודג'בול שלהם

ג'יימס קורדן, המנחה הפרוע והמצחיק של "The Late Late Show" ברשת CBS, עזב את האולפן הממוזג כדי לאמן את החבורה שתהפוך לאגדת דודג'בול מהלכת: להקת וואן דיירקשן. האם הם יוכלו לעמוד בפני היריבות הקשוחות מהצד השני של המגרש?

07:55 - קליפ המאה מוסיף עוד שם גדול

בואו נסכם את זה ככה: אנחנו נשים כאן עוד פוסטר עם עוד כוכבת שמצטרפת ל"Bad Blood" של טיילור סוויפט, כזאת שאף אחד מאיתנו לא ציפה לראות. סינדי קרופורד, פעם ה-סופר מודל ב-ה' הידיעה, ומהיום מוכרת בכינוי "המנהלת". הקליפ, כזכור, יוצא מחר.

Meet Headmistress. Cindy Crawford#BadBloodMusicVideo

Posted by Taylor Swift on Friday, May 15, 2015

06:32 - טווין פיקס שוב על המפה

רכבת ההרים שהיא הרימייק של "טווין פיקס", ממשיכה לתעתע במעריצים מרוטי העצבים. אחרי שהודיע על עזיבתו הדרמטית בסדרת ציוצים בטוויטר רק לפני חודש, חוזר בו דיוויד לינץ' באותו מקום בדיוק ומכריז כעת על שובו לפרויקט, שישודר ברשת "שואוטיים".

"חברי טוויטר יקרים", כתב לינץ', "השמועות לא היו מדויקות... זה קורה שוב!!!". גם מארק פרוסט, שותפו של לינץ' ליצירת הסדרה המקורית, צייץ את אותו טקסט בדיוק בחשבון הטוויטר שלו. בחודש שעבר הודיע, כאמור, לינץ' על עזיבתו בגלל אכזבתו מהתקציב שהוצע למימן הסדרה. עוד באותו יום מיהרו בשואוטיים להגיב וטענו שימשיכו לשוחח עם הבמאי ולנסות לגשר על הפערים. נראה שכעת הגיעו הצדדים לעמק השווה.

"כוס הקפה הנפלאה של מארק ודיוויד גדולה וטעימה יותר מאי פעם", כתב נשיא שואוטיים, דיוויד ניבנס בהודעה לתקשורת. "זה היה לחלוטין שווה את זמן הבישול הארוך, והכוס הזאת גדולה אפילו יותר ממה שציפינו. דיוויד יביים את כל הפרקים, שיהיו רבים יותר מהתשעה עליהם דיברנו במקור. ההפקה מתחילה כעת".

הגרסה המחודשת של טווין פיקס צפויה להתרחש 25 שנים בדיוק אחרי אירועי העונה האחרונה ב-1991, כאשר קהילת "טווין פיקס" עדיין מנסה להתאושש מהרצח המזעזע של לורה פאלמר.

שישי

17:40 - הכוכבים החדשים של טיילור

"Bad Blood", המגה-קליפ-אירוע-השנה-גרסה-פמיניסטית-ל"עיר החטאים" של טיילור סוויפט, לא מספר רגע דל. המצטרפים החדשים שעדיין לא הספקנו לדווח עליהם: קארה דלווין, ג'סיקה אלבה וקרלי קלוס. עד ה-17 במאי עוד יש מספיק זמן לחשוף שמות. עד אז נמשיך לעדכן אתכם עם הפוסטרים המגניבים האלה.

Meet Domino. @jessicaalba #BadBloodMusicVideo

A photo posted by Taylor Swift (@taylorswift) on

Meet Mother Chucker.Cara Delevingne#BadBloodMusicVideo

Posted by Taylor Swift on Friday, May 15, 2015

Meet Knockout. @karliekloss #BadBloodMusicVideo

A photo posted by Taylor Swift (@taylorswift) on

13:16 - דה אדג' נופל מהבמה

חברי להקת U2 פתחו הלילה את סיבוב ההופעות החדש שלהם בוונקובר, וכנראה שלא כל החלודה ירדה עדיין. דה אדג', הגיטריסט האגדי של הלהקה, טייל לו בניחותא כשלפתע הבמה נגמר הוא נפל...מהקצה באופן די מחריד בצפייה ראשונה. מאוחר יותר הוא כבר דאג להעלות תמונה של עצמו חבול, אבל בסדר.

The edge fell off the stage. Poor guy. #U2 #u2ietour2015 #theedge #fall #concert

A video posted by LoJo(Lorraine) (@lojohal) on

"Didn't see the edge, I'm ok!!

Posted by U2 on Friday, May 15, 2015

12:09 - פריס הילטון הולכת פול "חמישים גוונים של אפור"

לא ברור איך הקליפ של פריס הילטון ל"HIgh Off My Love" לא נכנס לפסקול של "חמישים גוונים של אפור". רגע, תנו לנו לנסח את המשפט הזה מחדש: לא ברור לנו איך הקליפ הזה הוא לא בעצם הסרט "חמישים גוונים של אפור".

11:56 - חפשו את ג'יימס בונד ב"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"

הליהוקים ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" הסתיימו כבר מזמן, כמו גם הצילומים, אבל זה לא אומר שההפתעות מאחורי הקלעים הסתיימו. סיימון פג התראיין למגזין ה"סאן" הבריטי והגיב על השמועה כי יופיע בסרט החדש בתור "חייל סער" : "זה לא אני, זה דניאל קרייג", השיב פג, לפני שהבין מה עשה והוסיף: "כנראה שלא הייתי צריך לומר את זה". אז עכשיו אנחנו יודעים, מאחורי אחד מהחיילים בחליפות החלל הלבנות מסתתר ג'יימס בונד. עכשיו רק נותר לגלות באיזה מהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דניאל? זה אתה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:47 - ג'ורג' קלוני מפעיל לחץ פיזי מתון על דיוויד לטרמן

מסע הפרידות המרגש ממנחה תוכנית הלילה של רשת CBS נמשך. אחרי ההתרגשות של ריי רומנו, השמלה של טינה פיי והנשיקה של ג'וליה רוברטס, הגיע תורו של ג'ורג' קלוני לבקר בתוכנית של לטרמן בפעם האחרונה. בניסיון אחרון למנוע את רוע הגזירה, הוא מחליט לעשות שימוש באזיקים.

11:45 - אופס, הרגנו את הסימפסונים

ריק ומורטי, הגאון האקסצנטרי השיכור וחסר אחריות יחד עם נכדו הצעיר והטמבלול וחסר עמוד-השדרה, גיבורי סדרת האנימציה המעולה של 'אדולט סווים', השתלטו על בדיחת הספה המסורתית של "הסימפסונס" והפכו אותה למרחץ דמים צהוב. הגאונות והחיבה הגדולה של דן הרמון וג'סטין רוילנד לבדיחות מטא נוכחות במלוא עוזן והתוצאה לא פחות מנפלאה.

10:57 - תכירו, זה (כנראה) ספיידרמן החדש

העידן החדש של טווה הקורים האהוב על כולנו במארוול יתחיל עם כוכב חדש, שינסה לשאת על כתפיו את הכישלונות של הדמות בשנים האחרונות. שום דבר עדיין לא חתום ונעול, אבל דיווחים שמגיעים מסביבת אולפני דיסני מספרים כי מרבית הפרטים כבר סוכמו עם מי שסומן כבחירה הראשונה: אסא באטרפילד.

הקריירה של באטרפילד קיבלה זינוק אדיר עם תפקיד ראשי ב"הוגו" של מרטין סקורסזה. מאז הספיק לככב גם ב"משחקי של אנדר" המאכזב, וכעת הוא נכנס לתפקיד שככל הנראה יעצב את הקריירה שלו מעתה ואילך. אבל היי, בלי לחץ אסא.

10:29 - בלש אמיתי 2 עם טריילר מלא אדרנלין

הטיזינג האיטי של יוצרי "בלש אמיתי", חשף עד כה מעט מאוד ממה שעתיד לקרות בעונה החדשה. הטריילרים הפילוסופיים שהוצגו עד כה, הוחלפו הבוקר בטיזר חדש ומלהיב הרבה יותר, שמציג את כוכבי העונה החדשה: רייצ'ל מקאדמס, וינס ווהן, טיילור קיטש וקולין פארל.

העלילה מתרחשת העונה בלוס אנג'לס ובמרכזה רצח מזעזע שמאחד שלושה שוטרים (מקאדמס, קיטש ופארל) ופושע (ווהן). ככל שהחקירה מעמיקה מתגלה רשת סבוכה של קונספירציות, שחיתויות ומיליוני דולרים. העונה החדשה תעלה לשידור בישראל ב-22 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully