וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמה המרכזית: המדריך להופעות מחו"ל בישראל, יולי-אוגוסט 2015

2.6.2015 / 6:20

אלט-ג'יי, Toro Y Moi, סווייד, גלוריה גיינור, פינלי קוואי, ועוד רבים וטובים שמגיעים לישראל. המדריך שאתם צריכים - חלק שני על חודשים יולי-אוגוסט

פינלי קוואי

מתי זה קורה: יום שישי, 3 ביולי, 21:30
איפה זה מתרחש: תיאטרון תמונע
כמה זה עולה: 160 ש"ח
מה הסיפור: הזמר הבריטי כמעט הופיע בישראל ב-2010, עם תאריך חדש חמש שנים אחרי. קוואי הגיח ב-1997 עם אלבום בכורה "Maverick A Strike" שסימן אותו כאחד מהחדשניים של הסצינה, וכלל את הלהיטים "Sunday Shining" ו-"Even After All". מאז הוציא שני אלבומים נוספים שעמם ימלא קוואי את ההופעה שלו.

Timber Timbre

מתי זה קורה: שלישי, 7 ביולי
איפה זה מתרחש: בארבי תל אביב
כמה זה עולה: 159 ש"ח
מה הסיפור: להקת הפריק פולק הקנדית מגיעה לראשונה לישראל להופעה אחת בבארבי ת"א. היא תביא איתה את הסאונד המינימלי המתאפיין בהיתוך של מערבון צחיח יחד עם אימה הוליוודית, עליו מונח בעדינות קול הקטיפה של הסולן טיילור קירק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

Swans

מתי זה קורה: שלישי, 7 ביולי
איפה זה מתרחש: מועדון הרידינג, תל אביב
כמה זה עולה: 239 ש"ח
מה הסיפור: הלהקה הוותיקה נחשבת לאחת מחלוצות ז'אנר הפוסט-פאנק וה-No Wave בארה"ב, הוקמה על ידי המוזיקאי ואמן האוונגרד מייקל ג'ירה בתחילת שנות ה-80 בניו יורק והפכה במהלך השנים לאחד ההרכבים החשובים במוזיקה האלטרנטיבית - כזה שהשפיע רבות על הז'אנר ב-25 שנים אחרונות. הלהקה פעלה בגלגולה הראשון 15 שנים, לאחר מכן התפרקה ובתחילת 2010 חזרה לפעול והוציאה שלושה אלבומי אולפן משובחים. האחרון שבהם - "To Be Kind" שיצא ב-2014 - הוא האלבום המוכר ביותר בתולדות הלהקה, והפך להצלחה מסחרית ואמנותית כשמגזינים כגון Pitchfork ו-Drowned In Sound העניקו לו ציונים גבוהים במיוחד.

Bardo Pond

מתי זה קורה: רביעי, 8 ביולי
איפה זה מתרחש: בארבי תל אביב
כמה זה עולה: 159 ש"ח
מה הסיפור: ההרכב שנוסד ב-1991 בפילדלפיה, התחיל בתור להקה פסיכדלית המושפעת מהשוגייז הבריטי ושחבריה לוקחים סמים כדי לשכוח את עצמם כפרטים ולהתמסר למערבולות הצליל שלהם, כגוש אחד של חמישה אנשים. מהר מאד הפכו האנשים להיות ההשפעה עצמה - מזה 25 שנה הם נוסכים השראה על להקות להקות נאו-פסיכדליה, ספייסרוק, נויז ואוונגרד.

Eagles of Death Metal

מתי זה קורה: ראשון, 12 ביולי
איפה זה מתרחש: בארבי תל אביב
כמה זה עולה: 180 ש"ח
מה הסיפור: ג'סי יוז (Jesse Hughes) וג'וש הומי (Josh Homme; שלא מגיע עם ההרכב) הקימו את ההרכב אחרי שתהו מה יקרה אם האיגלס היתה מבצעת שירי מטאל. מאז חבריו פרקו כל עול באלבומים של הלהקה, טיפחו שפמים מופרכים, חטפו חברים לאולפן ותחת שמות פיקטיביים כמו קרלו ון סקסרון, בלקג'ק ודיאבלו הקליטו להיטים והמשיכו לטפח את תדמית כוכבי הרוק שלהם בשלל ראיונות הזויים. להופעה בישראל יגיעו היוז, דייב קצ'ינג, בריאן או'קונור וג'ואי קסטילו.

CocoRosie

מתי זה קורה: שני, 13 ביולי בתיאטרון גשר, תל אביב. שלישי, 14 ביולי בבארבי תל אביב
כמה זה עולה: 184 ש"ח
מה הסיפור: מאז שהחלו לעשות מוזיקה, בגחמה שהחלה בחדר המקלחת של דירה בפריז, האחיות האמריקאיות סיירה (רוזי) וביאנקה (קוקו) קסאדי נתנו למאזיניהן הרבים גישה לעולמן המיסטי והמשונה שיצרו בעזרת שילוב של השפעות ההיפ-הופ של ביאנקה והחינוך האופרה-קלאסי של סיירה, בעזרת שילוב של כלי נגינה לא קונבנציונליים כמו צעצועי ילדים. את כל זה הן יביאו להופעות שלהן בארץ.

Toro Y Moi

מתי זה קורה: שני, 20 ביולי
איפה זה מתרחש: בארבי תל אביב
כמה זה עולה: 129 ש"ח
מה הסיפור: טורו אי מואה בן ה-28 נולד כצ'זוויק ברדלי בונדיק, ובחמש השנים האחרונות הספיק לשחרר ארבעה אלבומים בפורמטים שונים ובז'אנרים שונים (כמו דרים פופ, צ'יל וויב וסרף רוק). בין לבין בונדיק גם הספיק לתקלט ולהפיק מוזיקת דאנס אלקטרונית תחת הכינוי Les Sins. לכאן הוא יגיע כשהוא בשיא להיטותו.

צ'יק קוריאה ובובי מקפרין

מתי ואיפה זה קורה: 22.7 (רביעי) - זאפה אמפי שוני; 23.7 (חמישי) - זאפה הרצליה; 24.7 (שישי בצהריים) - זאפה הרצליה; 24.7 (שישי בערב) לייב פארק ראשל"צ
כמה זה עולה: 499 ש"ח
מה הסיפור: שניים מענקי הג'אז העולמי יחברו יחדיו בפעם הראשונה בישראל למופע משותף. מקפרין וקוריאה אוהבים לשתף פעולה, ולאורך הקריירה הענפה והמצליחה של שניהם נפגשו לא פעם על הבמה. לפני מספר שנים אף הוציאו אלבום משותף שזכה להצלחה גדולה. השניים יגיעו לישראל בסוף יולי 2015 לארבע הופעות במסגרת סיבוב ההופעות העולמי החדש שלהם.

ג'ילברטו ג'יל וקייטנו ולוסו

מתי זה קורה: שלישי, 28 ביולי
איפה זה מתרחש: היכל יד אליהו, תל אביב
כמה זה עולה: 299-599 ש"ח
מה הסיפור: מהאמנים החשובים והמוערכים בעולם, מגיעים לישראל במסגרת סיבוב הופעות משותף ייחודי וחד פעמי, 21 שנה אחרי המופע המשותף האחרון שלהם. קייטנו ולוסו וג'ילברטו ג'יל נפגשו בשנות השישים המוקדמות בסלבאדור באהיה ומיד נוצרה ביניהם חברות אמיצה מלאה בהרפתקאות. חשיבותם לתרבות מולדתם מתחילה כאשר יצרו יחד את התנועה הטרופיקליסטית. חדשנית במהותה בסצנת המוזיקה, התנועה הטמיעה את תרבות הפופ בז'אנרים הלאומיים, בהיותה ביקורתית עד מאוד במישורים הפוליטיים והמוסריים.

גלוריה גיינור

מתי זה קורה: רביעי, 29 ביולי
איפה זה מתרחש: היכל התרבות בתל אביב
כמה זה עולה: 190-990 ש"ח
מה הסיפור: לרגל 40 שנות פעילות, במסגרתם הוציאה 20 אלבומים, 11 אוספים והופיעה על כל במה אפשרית בעולם, גלוריה גיינור מגיעה להופעה בישראל עם המופע על שם להיטה הענק "I Will Survive". גיינור תגיע מניו יורק עם להקה בת תשעה נגנים וזמרי ליווי ותבצע במופע את להיטי הענק שהקליטה לאורך השנים.

סווייד

מתי זה קורה: חמישי, 30 ביולי
איפה זה מתרחש: היכל יד אליהו, תל אביב
כמה זה עולה: 199-549 ש"ח
מה הסיפור: ארבע שנים לאחר ביקורם האחרון בארץ, להקת הבריט פופ האהובה חוזרת לישראל להופעה חד פעמית, לקידום אלבום חדש שייצא בקרוב. הלהקה שכוכבה דרך בשנת 1993 עם האלבום "Suede", התפרקה ב-2003 והתאחדה ב-2010 ללא הגיטריסט המקורי ברנרד באטלר.

The Antlers

מתי זה קורה: שלישי, 4 באוגוסט
איפה זה מתרחש: הבארבי תל אביב
כמה זה עולה: 149 ש"ח
מה הסיפור: להקת האינדי רוק מגיעה לראשונה לישראל במסגרת סיבוב הופעות המקדם את אלבומה החמישי, "Familiars", שיצא ממש לפני שנה. השלישיה מברוקלין החלה את דרכה כהרכב יחיד בניצוחו של הסולן, פיטר סילברמן, שיצר פולק לואו-פיי עם סאונד של הקלטות ביתיות. לאחר מכן התעבה סאונד הלהקה והפך שופע יותר עם שכבות מוזיקה רבות ונטייה לניסויים מלודיים. ב-2009 הצטרפו לסילברמן מייקל לרנר מתופף הלהקה ודרביי סיסי המנגן על מגוון כלים. כלהקה יצרו החברים במהלך השנים מהפכה בסאונד ובמחשבה עם הסיפורים המצמררים ולעיתים רדופים, על אהבה שנעקרה, חולשה אנושית והוצאת הקרביים הרגשיות.

Luna

מתי זה קורה: רביעי, 5 באוגוסט
איפה זה מתרחש: הבארבי תל אביב
כמה זה עולה: 159-179 ש"ח
מה הסיפור: להקת הדרים-פופ האמריקאית מתארחת לראשונה בישראל להופעה יחידה. הסופר-אינדי-פופ-טריו מתאחד לראשונה מזה עשור, ומביא איתו לארץ את כתיבת הפופ המשובחת עם סאונד ולחנים שמאחדים בין שוגייז, דרים פופ וגיטרות רוק דקיקות ועדינות.

Alt-J

מתי זה קורה: ראשון-שני, 23-24 באוגוסט
איפה זה מתרחש: אמפי רעננה
כמה זה עולה: 279 ש"ח (הכרטיסים לשני המופעים אזלו)
מה הסיפור: איפשהו בין אלקטרו-פופ, פולק פסיכדלי, מקצבים אפריקאיים, ביטים, פוסט דאב-סטפ ורוקנרול ממוקמת הלהקה שעל אלבום הבכורה שלה מ-2012, "An Awesome Wave", שזכה בפרס המרקורי (והיה מועמד לשלושה פרסי בריט), נאמר שהוא "מלהטט בין כל רעיון, ז'אנר והשפעה שאפשר למנות תחת המטרייה של מוזיקת גיטרות, אך לעולם אינו מותיר אותך חסר התמצאות. במקום, אתה ניצב אל מול אוסף נהיר ונגיש של שירי פופ יפהפיים". האלבום השני, "This Is All Yours" הפך את החבורה בריטית לסנסציה בינלאומית חד משמעית, ועל הטמפרטורה הרותחת שלה תעיד גם מכירת הכרטיסים המאסיבית שלה כאן בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully