וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמה המרכזית: המדריך להופעות מחו"ל בישראל, מאי-יוני 2015

8.5.2015 / 6:20

בקסטריט בויז, וואן ריפבליק, אינקובוס, דמיאן מארלי, הטוויילייט סאד, פרפיום ג'יניוס, ג'וליאן קזבלנקס, סוזן וגה, ארט גרפונקל, מק דמרקו ועוד רבים וטובים שמגיעים לישראל. המדריך שאתם צריכים - חלק ראשון על חודשים מאי-יוני. כתבה מתעדכנת

Mø

מתי זה קורה: יום שישי, 8 במאי ב-21:30
איפה זה מתרחש: בארבי תל אביב
כמה זה עולה: 198 ש"ח (הכרטיסים אזלו)
מה הסיפור: MØ, כלומר קארן מארי אורסטד, היא זמרת אלקטרו-פופ דנית בת 26 שמגיעה לישראל כשהיא מציינת את 2014 כשנת שיא בקריירה המוזיקלית שלה. הזינוק המרשים שלה התבטא בזכייה בארבעה פרסי מוזיקה דנית, בין היתר בפרס תגלית השנה, אלבום השנה, קליפ השנה ואמנית הסולו של השנה. אלבום הבכורה שלה, "No Mythologies to Follow", יצא במרץ 2014, אבל את הפריצה הגדולה בישראל היא חבה דווקא לספייס גירלס - הקאבר שלה ל"Say You'll Be There" אף נכנס לפלייליסט בגלגלצ.

וזה הלהיט העצום הנוכחי שלה עם מייג'ור לייזר.

סדריק ברנסייד פרוג'קט

מתי זה קורה, איפה זה מתרחש: 14 במאי בחקורה מטולה, 15 במאי בצוללת הצהובה בירושלים, 16 במאי ברמת השרון, 17 במאי בבארבי בתל אביב
כמה זה עולה: 128 ש"ח
מה הסיפור: ברנסייד הוא נכד של ר. ל. ברנסייד, אולי גדול הבלוזיסטים של אזור הגבעות של מיסיסיפי (ובנו של המתופף שלו); איירז הוא בנו נגן הבס של עוד אחד מגדולי הז'אנר, ג'וניור קינברו. במקום לשחזר את הבלוז של פעם, ברנסייד ואיירז פשוט מפתחים אותו ומגלגלים אותו הלאה, בטבעיות, ויוצרים בלוז עמוק, רוקד, מתנגן, ובעיקר – חי. חי מאד. הם יצרו ז'אנר חדש כשחיברו את הבלוז של הגבעות הצפוניות יחד עם פאנק, אר אנד בי וסול שגורמים לקהל לרקוד בלי הפסקה.

דיון וורוויק

מתי זה קורה: יום שלישי, 19 במאי ב-22:00
איפה זה מתרחש: היכל יד אליהו, תל אביב
כמה זה עולה: 244-1015 ש"ח
מה הסיפור: הזמרת האגדית זוכת חמישה פרסי גראמי, תגיע להופעה אחת בישראל ב-19 במאי 2015 בהיכל יד אליהו בתל אביב. וורוויק הפכה לאבן פינה במוזיקת הפופ ובתרבות האמריקאית. הקריירה של וורוויק, המציינת כיום יותר מ-50 שנות פעילות, ביססה את הזמרת כדמות מפתח בעולם המוזיקה וכאמנית קונצרטים בין-לאומית. כיום זוקפת וורוויק לזכותה 75 להיטים שכבשו את פסגת המצעדים ומכרה יותר מ-100 מיליון תקליטים.

בקסטריט בויז

מתי זה קורה: ימים שלישי-חמישי, 19-21 במאי
איפה זה מתרחש: אמפי פארק רעננה
כמה זה עולה: 359-995 ש"ח
מה הסיפור: שלוש הופעות תמימות נקבעו ללהקת הבנים הניינטיזית האהובה אחרי שבזו אחר זו אזלו הכרטיסים במהירות (ובמקרים מסוימים קרס אתר ההזמנות). האלבום הראשון של הלהקה שוחרר בשנת 1996, אך אלבומם השני הוא זה שהזניק אותה לאולימפוס של להקות הבנים אחרי שהגיע לתואר אלבום פלטינה 14 פעמים בארצות הברית ומכר 28 מיליון עותקים בכל העולם. אלבומה "Black and Blue" שיצא בשנת 2000 מכר יותר ממיליון וחצי עותקים בשבוע הראשון ליציאתו. המכירות האדירות הפכו את הבקסטריט בויז ללהקה הראשונה מאז הביטלס שהצליחה למכור כזאת כמות תקליטים בשבוע אחד.

בקסטריט בויז: רשמים ממסע ההופעות ומה צפוי לנו בישראל

וואן ריפבליק

מתי זה קורה: יום חמישי, 28 במאי ב-21:00
איפה זה מתרחש: פארק הירקון
כמה זה עולה: 325-504 ש"ח
מה הסיפור: להקת הפופ-רוק שהוקמה בשנת 1996 בקולורדו על ידי ראיין טדר, ומאז הניבה המוני להיטים הן ללהקה שלהם והן בשירים שכתב טדר לאמנים אחרים, בהם יונסה, אדל, קלי קלארקסון, וואן דיירקשן, והיה מועמד 4 פעמים לגראמי, מחציתם עבור השיר "Halo" שכתב לביונסה.


פול גז מהשנייה הראשונה: וואן ריפבליק במופע שעונה על כל הציפיות

מק דמרקו

מתי זה קורה: יום שלישי, 2 ביוני ב-20:30
איפה זה מתרחש: בארבי תל אביב
כמה זה עולה: 142 ש"ח (הכרטיסים אזלו)
מה הסיפור: מקברייר סמואל לניון דמרקו, משורר מחונן, אנטי מוזיקאי, שמנגן על גיטרה זולה שעלתה רק 30 דולר קנדי ולטענתו "אף מוזיקאי אמיתי לא היה מוכן לנגן עליה", מגיע לישראל אחרי שהופעתו נקבעה לקיץ שעבר אך נדחתה בעקבות מבצע 'צוק איתן'. דמרקו לוקח את העסק בקלילות ובהומור, עם מראה מרושל ומרווח ניכר בין השיניים. בדרכו שלו הוא רוקח מקצבים מבולגנים, כאוטיים ומשונים שמצליחים להתחבר לידי מלודיות מרגשות.

סוזן וגה והפילהרמונית הישראלית

מתי זה קורה: ימים שלישי ורביעי, 9-10 ביוני, ב-21:00
איפה זה מתרחש: היכל התרבות תל אביב
כמה זה עולה: 405-1005 ש"ח
מה הסיפור: התזמורת הפילהרמונית הישראלית מארחת לראשונה את הזמרת והיוצרת האהובה סוזן וגה, שכבר הופיעה בישראל מספר פעמים בעבר. הפעם היא תעשה זאת במסגרת שני קונצרטים מיוחדים בניצוחו של אילן מוכיח.

ארט גרפונקל

מתי זה קורה: יום רביעי, 10 ביוני ב-21:00
איפה זה מתרחש: איצטדיון בלומפילד, תל אביב
כמה זה עולה: 295-1105 ש"ח
מה הסיפור: גרפונקל, משורר אמריקאי, זוכה פרס הגראמי, ושחקן שהיה מועמד לגלובוס זהב, ידוע בעיקר בזכות השותפות שלו עם פול סיימון בצמד סיימון וגרפונקל. בין להיטי הענק שלהם נכללו: "Mrs. Robinson" מפסקול "הבוגר", "Sound of Silence" ,"The Boxer" והאלבום "Bridge over Troubled Water". הופעתו של גרפונקל בישראל צפויה לכלול שירים של הצמד וכן מתקופת הסולו שלו, קטעים של מחברי השירים האהובים עליו, ג'ימי ווב, רנדי ניומן ופול סיימון, וכן חלקים מספרו החדש.

ג'וליאן קזבלנקס + The Voidz

מתי זה קורה: יום חמישי, 11 ביוני ב-20:30
איפה זה מתרחש: בארבי תל אביב
כמה זה עולה: 232 ש"ח
מה הסיפור: סולן להקת הסטרוקס, שנחשבה לתקווה הגדולה בתחילת שנות האלפיים ושחררה את אלבום הבכורה "Is This It" בשנת 2001, ממנו נמכרו מיליוני עותקים. במקביל לפעילותו עם הסטרוקס טיפח קזבלנקס קריירת סולו ושיתף פעולה עם אמנים רבים, ביניהם דאפט פאנק ופארל וויליאמס. בימים אלה עובד קזבלנקס עם ההרכב "The Voidz". אלבום הבכורה שלהם שוחרר בספטמבר 2014 ונקרא "Tyranny".

בליין ל. ריינינג'ר (טוקסידומון)

מתי זה קורה: שישי ושבת, 12 ו-13 ביוני
איפה זה מתרחש: פאפאיתו בר, תל אביב
כמה זה עולה: 110 ש"ח
מה הסיפור: אחד ממקימי להקת הניו ווייב/פוסט פאנק העצומה טוקסידומון מגיע להופעה אינטימית שבה יבצע ממיטב שירי ההרכב ומקריירת הסולו שלו.

פרפיום ג'יניוס

מתי זה קורה: יום שלישי, 23 ביוני ב-20:30
איפה זה מתרחש: בארבי תל אביב
כמה זה עולה: 162 ש"ח
מה הסיפור: זמר האינדי פופ שכיכב בסיכומי השנה שעברה עם "Queen" ועם אלבומו השלישי, "Too Bright". פריום ג'יניוס נודע כפעיל נלהב לזכויות הקהילה הגאה, תוך שהוא מתריס במוזיקה שלו ובכלל בהווייתו נגד סטריאוטיפים הומואיים ומבקש לתבוע מחדש את כוחו, בסיטואציות שנטו לדכא או לנכר אותו.

אנגלברט הומפרדינק

מתי זה קורה: ימים שלישי-רביעי, 2-3 ביוני ב-20:30
איפה זה מתרחש: היכל התרבות תל אביב
כמה זה עולה: 204-704 ש"ח
מה הסיפור: מלך הרומנטיקה והקיטש האנגלי שמככב על הבמות ארבעים השנים האחרונות, מגיע לשתי הופעות בישראל. המפרדינק מתגאה בארבע מועמדויות לפרסי גראמי, בפרס גלובוס הזהב בקטגוריית "בדרן השנה" (1988), ב-63 אלבומי זהב, ב-24 אלבומי פלטינה ובכוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד.

The Twilight Sad (עדכון 2 ביוני: ההופעה בוטלה)

מתי זה קורה: יום שני, 6 ביוני ב-21:30
איפה זה מתרחש: תיאטרון תמונע תל אביב
כמה זה עולה: 129 ש"ח
מה הסיפור: להקת האינדי והפוסט פאנק-רוק הסקוטית, מגיעה להופעה ראשונה בישראל במסגרת סיבוב הופעות המקדם את אלבומה הרביעי, "Nobody Wants To Be Here", שיצא באוקטובר האחרון. האלבום קצר שבחים וביקורות נלהבות שטענו כי האלבום הוא זיקוק כל אלבומי הלהקה עד כה, ליצירה שלמה, אינטימית ומתוחכמת.

אינקובוס

מתי זה קורה: יום שלישי, 9 ביוני ב-21:00 (חימום ב-19:00)
איפה זה מתרחש: אמפי פארק רעננה
כמה זה עולה: 374-704 ש"ח
מה הסיפור: כאשר אינקובוס הגיעו בפעם שעברה לישראל, אי אז ב-2007 כשאלבומם "Light Grenades" חרך את המצעדים, ההופעה שלהם בהאנגר 11 התמלאה עד אפס והוכתרה כהצלחה מסחררת. מאז נוספו ללהקת הפאנק-מטאל מקליפורניה שני אלבומים נוספים לאלה שנמכרו כבר בלמעלה מ-25 מיליון עותקים, והשנה הם השיקו את "Trust Fall", אי פי כפול שמתוכו יצא לאחרונה השיר "Absolution Calling" והצטרף לשלל להיטים אהובים מהעבר, דוגמת "Drive", "Pardon Me" ו-"Wish You Where Here". עכשיו הם מגיעים להופעה גדולה בהרבה - באמפי פארק רעננה.

אריאל פינק

מתי זה קורה: יום שלישי, 9 ביוני ב-20:30
איפה זה מתרחש: בארבי תל אביב
כמה זה עולה: 172 ש"ח
מה הסיפור: מעט אחרי שאלבומו השלישי "Pom Pom" התברג במקום התשיעי במצעד אלבומי שנת 2014 של פיצ'פורק, מגיע יוצר הפופ האלטרנטיבי אריאל פינק לישראל. המוזיקה של פינק הפכה לתופעה בקרב עכברי אלטרנטיב, ועם עלייתה המחודשת של תנועת הלו-פיי בראשית שנות ה-00' - קשה היה לפספס את השפעתה האדירה של יצירתו, שכיום מונה כבר 14 אלבומים (מבלי לספור את קטלוג האי.פים המפואר שלו). אמנים כמו How To Dress Well וגריימז נחשבים לצאצאיו המוזיקליים ומוזיקאים כמו בק וג'יימס מרפי - למעריציו המושבעים.

דמיאן מארלי

מתי זה קורה: יום רביעי, 24 ביוני ב-21:00
איפה זה מתרחש: אמפי פארק ראשון לציון
כמה זה עולה: 249 ש"ח
מה הסיפור: הבן של בוב, כמובן, שנחשב למוצלח מכל בניו. הוא מביא את הרגאיי המסורתי עליו גדל בבית אבא אך בשילוב סגנונות מוזיקליים עכשוויים עם סאונד חדש, מה שהקנה לו הכרה בינלאומית כפורץ דרך ומוסכמות.

The Dire Straits Experience

מתי זה קורה: שבת, 27 ביוני ב-21:00
איפה זה מתרחש: ביתן 2, מרכז הירידים תל אביב
כמה זה עולה: 154-354 ש"ח
מה הסיפור: אחרי הופעת בכורה מוצלחת עם להיטי ה-Dire Straits באולם הרויאל אלברט הול, שבה חבר כריס ווייט, איש דייר סטרייס בסיבובי ההופעות של הלהקה בעבר, לצד מוזיקאים נוספים שמרכיבים כיום The Dire Straits Experience. הביקוש בעולם לשמוע את להיטי הלהקה גבר וגבר והוביל לסיום מסע מוצלח של 14 הופעות ברחבי אירופה. עכשיו מגיעה הלהקה גם לישראל להופעה אחת בלבד שבה יבצעו את הלהיטים מכל הזמנים, ביניהם "Money For Nothing", "Tunnel Of Love", "Sultans Of Swing ועוד רבים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully