וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: למה בעצם מתה סוזן מ"סיינפלד"?

4.6.2015 / 9:15

ג'ייסון אלכסנדר חושף מה מאחורי הקלעים הוביל להיפטרות מדמותה של סוזן, ארוסתו בסדרה. וגם תמונה ראשונה מ"משחקי הרעב" האחרון, איך "הנוקמים 2" הייתה צריכה להסתיים, וסטיבן קולבר מספק סנונית ראשונה לקראת תוכנית הלילה החדשה שלו. לייב בלוגינג תרבותי

12:55 - להקת מנפרד מן מגיעה שוב לישראל

הרכב הרוק הבריטי האגדי Manfred Mann's Earth Band אישר כי יגיע לארץ להופעה אחת שתתקיים ב-21 לספטמבר 2015, באמפי וואהל שבפארק הירקון בתל אביב. זו תהיה ההופעה השנייה של הלהקה בישראל - ב-2004 הגיעה ומכרה יותר מ-2000 כרטיסים.

ההרכב הוותיק, מגדולי הרכבי הרוק של שנות השישים והשבעים, הוקם ע"י הקלידן הדרום אפריקאי מנפרד מאן (ששמו המקורי הוא מנפרד ליבוביץ') בתחילת שנות השישים ונודע בגלגולו הראשון בין השאר בקאברים לשירים של אמנים אחרים שהפכו בביצוע המחודש ללהיטי ענק.

להופעה בארץ יגיע ההרכב עם שתי הדמויות החשובות בתולדות הלהקה - מנפרד מן עצמו כקלידן וסולן, והגיטריסט הוותיק מיק רודג'רס, חבר בהרכב מאז 1971. איתם יגיעו גם הסולן רוברט הארט, הבסיסט סטיב קינץ' והמתופף ג'ימי קופלי (שניגן עם אמנים כגון ג'ף בק, Tears For Fears ורבים אחרים).

להופעה יימכרו כאלף כרטיסים בלבד שמחירם נע בין 249 ל-449 ש"ח (וחמישים ש"ח פחות בשבוע הראשון). להזמנה לחצו כאן.

12:23 - תגידו שלום לכפילים של "משחקי הכס"

מעריצי "משחקי הכס" יכולים להתחיל את סוף השבוע עם חיוך. תמונה בת כמה ימים שהופיעה בחשבון האינסטגרם של רוזי מק, הכפילה של אמיליה קלארק ב"משחקי הכס", ובה מופיעים כפילים נוספים מהסדרה, גורמת לסחרור רגשות באינטרנט.

לגמרי היינו יכולים להתבלבל ביניהם.

Amazing Memories& Amazing Friends especially my right hand man @ignaciojimenezblanco double of Dario #got #gameofthrones

A photo posted by Actress Model Dancer (@rosiemacc) on

10:50 - ל"משימה בלתי אפשרית 5" יש טריילר חדש

"Mission Impossible: Rogue Nation" זוכה לטריילר חדש וארוך. עלילת הסרט תתמקד בארגון מחתרתי עוין שמנסה לחקות את פעילותם של האנט וצוותו ובכך להביא לחורבנם.

לצדו של קרוז יככבו בסרט החדש: אלק בולדווין, סיימון פג, ג'רמי רנר ורבקה פרגוסון. הסרט החדש צפוי לנחות בבתי הקולנוע ב-31 ביולי.

9:15 - ג'ניפר לורנס חושפת תמונה ראשונה מתוך "משחקי הרעב: עורבני חקיין 2"

אתמול (רביעי) ללא התראה פרסמה ג'ניפר לורנס בפייסבוק תמונה ראשונה מתוך הסרט הבא, האחרון, בסדרת "משחקי הרעב". מדובר בסצנה שבה קטניס, גייל הות'ורן, פיניק אודייר ומסאלה חמושים כולם ונראים כאילו הם אורבים למשהו ומוכנים לקרב.

לצד פרסום התמונה כתבה לורנס את התאריך 9.6.15 בלי להוסיף פרטים - ייתכן שאז ישוחרר הטריילר הראשון, אז הכינו את עצמכם נפשית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברינג איט און. "משחקי הרעב: עורבני חקיין 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

8:44 - ג'ייסון אלכסנדר מספר בריאיון עם האוורד שטרן מדוע נפטרו מדמותה של סוזן ב"סיינפלד"

לא ממש חשבנו על זה בזמן אמת, נראה היה שסוזן, ארוסתו המתישה של ג'ורג' ב"סיינפלד" ועוד קודם לכן חברתו לסירוגין, מתה כשליקקה את מעטפות החתונה פשוט כדי לשמר את המצב הקיים של ארבעה חברים רווקים. אולם בריאיון אתמול (רביעי) בתוכנית הרדיו של האוורד שטרן חשף ג'ייסון אלכסנדר, שגילם כמובן את ג'ורג', כי הסיבה לפרידה מדמותה היתה אחרת: הם פשוט לא הסתדרו.

אלכסנדר שנא לעבוד עם השחקנית היידי סוודברג שגילמה את ארוסתו. לא בגלל אופיה או משהו, אלכסנדר מבהיר שהיא מאוד נחמדה, אלא בגלל שההבדלים שלהם בכל הנוגע למשחק היו כמו שמים וארץ. הוא מוסיף ומספר שזה נמשך זמן רב, וכאשר לארי דיוויד, שיצר את הסדרה עם ג'רי סיינפלד, סיפר לו שהדמויות שלהם יתארסו, אלכסנדר לא היה מבסוט במיוחד. רק כאשר באחד הפרקים סיינפלד עצמו זכה להשתתף בסצנות רבות יחסית עם סוודברג, הוא קלט את הקושי של עמיתו ומשם קצרה הדרך למותה של סוזן.

האזינו כאן לשיחה של שטרן ואלכסנדר.

8:30 - כך "הנוקמים: עידן אולטרון" הייתה צריכה להסתיים

חבורת "איך זה היה צריך להיגמר", שמספקת סופים חלופיים (ומצחיקים במיוחד) לסרטים וסדרות, נטפלה עכשיו אל "הנוקמים: עידן אולטרון". לשיטתה (ספוילר לסרט) העובדה שהנוקמים נלחמו באויב שחדר לאינטרנט, הלא הוא אולטרון, הייתה אמורה לנטרל מיד את כל יכולותיהם ולהביא לנצחונו. צפו כאן וראו איך זה קורה.

8:15 - סטיבן קולבר חוזר ומציג את חברו החדש: הזקן

דיוויד לטרמן כבר פינה לאחרונה את מקומו, אבל מחליפו סטיבן קולבר ייכנס לתפקיד רק בעוד שלושה חודשים. עד אז ודאי נזכה מדי פעם לקטעי וידאו שלו כדי לעזור לחמם את המנועים, והנה הגיע הראשון שבהם. קולבר מציג לנו את מערכת היחסים היפה שלו עם זקנו שצמח מאז ש"דוח קולבר" הסתיימה בדצמבר האחרון. התחושה היא כמעט כמו פעם, בתוכנית הקודמת. כנראה שהתגעגענו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully