וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן על מירי רגב: "טוב שיש לנו שרה שלא מתיפייפת"

14.6.2015 / 21:18

בזמן שמחאת האמנים נגד שרת התרבות והספורט צוברת תאוצה, הזמר אייל גולן יוצא להגנת רגב. "באף מדינה בעולם לא היתה התקפה על שרה בממשלה שמבקשת לשמור על מדינתה", כתב גולן באינסטגרם

בצל מחאת האמנים נגד התבטאויותיה השנויות במחלוקת, מירי רגב זוכה הערב (ראשון) לחיזוק מצדו של אייל גולן, אחד הזמרים הבולטים בישראל. גולן העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה של שרת התרבות והספורט על רקע דגל ישראל וכתב: "ערב טוב. אני רואה ביומיים האחרונים את ההכפשות ואת הניסיון לתקוף שרה במדינת ישראל שאומרת את דעתה. שכל גוף שנגד מדינת ישראל לא יקבל סיוע מהמדינה. הגברת מירי רגב, אני רוצה לומר לך אני מחזק את ידייך וחושב שאת צודקת בדרכך וטוב שיש לנו שרה שלא מתיפייפת ואומרת את הדברים כמו שצריך. באף מדינה בעולם לא היתה התקפה על שרה בממשלה שמבקשת לשמור על מדינתה. כולי תקווה שאנשים יתפקחו ויבינו שהאינטרס שלך הוא רק דאגה למדינת ישראל". דבריו של גולן זכו לתגובות חיוביות מצד עוקביו.

מוקדם יותר התכנסו מאות אנשי רוח ואמנים במחסן 2 בנמל יפו כדי להביע את מורת רוחם ודאגתם הרבה מן ההתרחשויות האחרונות הדוחקות את רגלי האמנים. "האם עולה בדעתכם שבאיזשהי מדינת מערב מתנהל שיח כזה וכנס חירום כזה על חופש הביטוי? לא שמעתי על התכנסות כזאת", אמר השחקן עודד קוטלר. "באתי להרגיע את הרוחות. כדור ההרגעה שלי הוא הליהוק של מירי רגב על ידי ראש הממשלה. זאת היא הברקה. האישה שעד המינוי סימלה את המיטב שאפשר לדעת בתרבות קיבלה את התפקיד... זה הרגע להרים ראש ולומר לגברת רגב - תרגיעי! לא ניתן לך לעבוד קשה ולומר לנו מה לעשות ואיך לעשות ומה לא לעשות. זה יהיה לך לא רק שיעור ראשון, שלפי דעתי אין לך מושג איך מתנהלים בו, אלא אולי גם שיעור אחרון. תוכלי כבר לחזור לגור מחצבתך אל משרד הצנזור הצבאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully