וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל דאגלס: "לא אשכח את החיילות התימניות היפות שפגשתי בארץ"

18.6.2015 / 14:25

מייקל דאגלס, שיקבל הערב את פרס בראשית בירושלים, מתייחס בריאיון לוואלה תרבות לסערת התרבות בישראל, ומדבר גם על הקושי לבנות זהות עצמית וניסיונות החרם על ישראל

כתב: שגיא בן נון, עריכה: רן צימט

לאחר שעודכן על ידי וואלה תרבות באמירת שרת התרבות מירי רגב לפיה מדינה לא חייבת לתמוך בתרבות, אמר מייקל דאגלס לוואלה תרבות: "כנראה צריכים להיפטר ממשרד התרבות". דאגלס, שיקבל הערב (חמישי) את פרס בראשית בירושלים, מדבר בריאיון שקיימנו איתו גם על נסיונות החרם על ישראל בהוליווד שלדעתו נכשלו; על כך שרבים אינם מכירים בו כיהודי ומנגד על התרגשותו מכך שקרן בראשית כן מכבדת אותו כיהודי; על קשייו לבנות זהות עצמית כבן של קירק דאגלס, ועל קושי דומה שחווה ילדו דילן כבן-של מייקל דאגלס; נשאל את מי היה מלהק לתפקידה של שרון סטון לו היה מצולם עיבוד מחודש כיום והאם בר רפאלי מתאימה לתפקיד.

בנוסף, דאגלס נזכר בביקורו בארץ בשנת 1966 בעודו בן 22 במסגרת צילומים לתפקיד קטן בסרט של אביו, "הטל צל ענק". אחד הזיכרונות שנחרטו בראשו מאותו ביקור הוא יופיין של החיילות התימניות בארץ שנשאו רובי עוזי. קשה שלא להיזכר בהקשר זה בריאיון שקיים כותב שורות אלה בדצמבר האחרון בלונדון עם כוכב הוליוודי אחר, ליאם ניסן, שאמר לוואלה תרבות: "הדבר הכי סקסי שראיתי בחיי הוא בנות עם רובים בירושלים!".

מייקל דאגלס יקבל את פרס בראשית בזכות הישגיו המקצועיים וזיקתו למורשת היהודית ולמדינת ישראל. השנה יתקיים טקס הענקת פרס בראשית בסימן העלאת המודעות לתופעה הגוברת של נישואים מעורבים בין יהודים ללא יהודים ברחבי העולם, ולצורך לגלות פתיחות כלפי המשפחות המעורבות וצאצאיהם ולפעול למען שילובם בחיי הקהילות היהודיות. הפרס שיקבל דאגלס הינו על סך מיליון דולר, אשר ממומן על-ידי קרן פרס בראשית ומוענק על-ידי ראש ממשלת ישראל לזוכה אחד מדי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully