וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: כוכבת "האנטומיה של גריי" לוקחת ללב

6.9.2015 / 10:11

אלן פומפאו לא מבינה למה אנשים חושבים ש"האנטומיה של גריי" לא יכולה להסתדר בלי מקדרימי ו"משחקי הכס" מלהקת רווק לוהט. לייב בלוגינג תרבותי

18:52 - "רעד בעזה" לא יוקרן בירוחם

בעקבות הפרסום בוואלה תרבות בדבר הקרנת הסרט "רעד בעזה" במתנ"ס בירוחם, וכן בשל המשך קמפיין סמסים עיקש מצד פעילי ימין הדורש לבטל את ההקרנה התכנס היום (ראשון) הועד המנהל של המתנ"ס בראשות רמי אטיאס והחליט לא לאפשר את הקרנת הסרט בין כותלי המתנ"ס.

"אנחנו כמוסד ציבורי לא רוצים להיות בקו האש ובמקומות שנמצאים במחלוקת", אומר אטיאס לוואלה תרבות. "שמארגני ההקרנה יתכבדו ויזמינו אולם ומבנה".

כשנשאל אטיאס מדוע סרט זה נפסל להקרנה במתנ"ס בעוד שסרט העוסק בהתנתקות ("זוהר הרקיע") הוקרן בציון 10 שנים להתנתקות במתנ"ס. "הנושא של ההתנתקות זה משהו בתוך החברה היהודית. פה מביאים משהו שהוא בין אויבים לכאורה, תושבי עזה הם לא תושבי ישראל. את לא יכולה לגזור גזרה שווה על שני הסרטים".

משעומת מול טענותיו של ראש המועצה המקומית מיכאל ביטון שאמר לוואלה תרבות בסוף השבוע שראוי שהמתנ"ס יארח את הסרט רעד בעזה ממש כשם שארח כינוסים של מפלגות בתקופת הבחירות אמר אטיאס "ראש המועצה לא קובע. הוא משאיר לנו את נושא מדיניות המתנ"ס, אני מתואם איתו בגדול. יש ועד מנהל שהוא סובריני לקבל החלטות. היה היום דיון של שעה וחצי בו נשמעו טיעונים לכאן ולכאן מה לעשות שרוב חברי ההועד מנהל התנגדו להקרנה ואני פניתי למישהי שיזמה את ההקרנה (חני בריגע ט"ק) וביקשתי אותה לפתור אותנו מהדילמה לקחת את הסרט ולהקרין אותו במקום אחר".

אטיאס טוען שלא ידע על ההקרנה שהיתה צפויה להתקיים ברביעי הקרוב (9 בספטמבר) בטרם הפרסומים של סוף השבוע ומודה שקמפיין הסמסים של פעילי ימין הוא שהוביל להתכנסות הוועד המנהל היום: "ההקרנה לא הובאה לידי הוועד המנהל. כשזה נודע לי והבנתי שיש מחלוקת, קיבלתי טלפונים, אימיילים, סמסים, הבנתי שאני לא רוצה להיות בנקודה שבה יש חילוקי דיעות. חשבתי שנכון יהיה לכנס את הועד. והיו טיעונים לכאן ולכאן אני עצמי טענתי נגד וטענתי בעד אבל בסופו של יום רוב החברים החליטו לא לאשר את ההקרנה".

15:15 - קלוד לנצמן יתארח בפסטיבל חיפה

רגע לפני הגיעו לגיל 90, יתארח הבמאי היהודי הצרפתי קלוד לנצמן בפסטיבל הסרטים ה-31 חיפה. בטקס פתיחת הפסטיבל יוענק פרס מפעל חיים ללנצמן, המוכר בעיקר כיוצרו של הסרט התיעודי "שואה". הסרט יוקרן בעותק דיגיטלי חדש, גם במלאת 30 שנה להפקת הסרט ו-70 שנה לשחרור ממחנות ההשמדה.

פסטיבל חיפה יתקיים בחול המועד סוכות, בין 26 בספטמבר ל-5 באוקטובר. לנצמן הוא אחד מתוך כ-80 אורחים, נציגי תעשיית הקולנוע הבינלאומית, שיגיעו אליו. עוד בין האורחים: הבמאי האיראני ופעיל זכויות האדם מוחסן מחמלבאף שיזכה למחווה במסגרתה יוקרן בין השאר סרטו האחרון "הנשיא"; השחקן והבמאי האוסטרלי וויין בלייר ("האבנים הכחולות") עם סרטו החדש "ספטמבר בשירז" בו משתתפים סלמה הייק, אדריאן ברודי ואלון אבוטבול; הבמאי הבריטי פיטר גרינאווי, שיציג את סרטו החדש "אייזנשטיין בגואנאחואטו" - מחווה אופראית לבמאי הרוסי הגדול סרגיי אייזנשטיין; הבמאי והמפיק האיטלקי לוקה גוודאנינו ("אני אהבה") עם הסרט החדש שהפיק, "אנטוניה" בבימויו של פרדיננדו צ'יטו פילומרינו; השחקן, התסריטאי והבמאי איטלקי סרג'יו קסטליטו ("המטבח של מרתה", "אל תזוזי") שיגיע עם אשתו הסופרת מרגרט מצאנטיני, להציג את סרטם החדש "אף אחד לא יכול להציל את עצמו לבד".

בין אירועי הפסטיבל יושקו פרויקטים חדשים, בהם "תחרות כרמל לקולנוע בינלאומי", פיצ'ינג עלילתי לסרטי סטודנטים, מיזם חדש ליצירה משותפת של יוצרים ערבים ויהודים, הכולל מענקי פיתוח והפקה, ופרס חביב הקהל.

12:20 - האודישן של "אקס פקטור בריטניה" שהקפיץ את השופטים

דניאל יפה זכתה אתמול (מוצ"ש) בגמר "אקס פקטור" הישראלית עם ביצוע נוסף לשיר שביצעה באודישן הראשון שלה, "Bang Bang" של ג'סי ג'יי, אריאנה גרנדה וניקי מינאז'. בעונה שהתחילה בבריטניה בשבוע שעבר השתמשו ארבע אחיות נערות פיליפיניות ב-"Bang Bang" כשיר האודישן שלהן וסחפו את השופטים - בהם סיימון קאוול, שריל קול וריטה אורה. האם גם הן, המתכנות "4th Power", יעשו את זה את אותה דרך של דניאל יפה אל הגמר והניצחון? אם כן, ייתכן ש-"Bang Bang" הוא שיר קסום. צפו בשני ביצועי האודישן - 4th Power ודניאל יפה.

12:19 - סטיבן טיילר הצטרף באופן ספונטני לנגן רחוב במוסקבה

סולן אירוסמית' פשוט הלך לו ברחוב במוסקבה ביום שישי האחרון ונתקל בנגן רחוב ששר את הלהיט של הלהקה, "I Don't Want To Miss A Thing", ועל כן עשה את המעשה ההגיוני והצטרף אליו לכמה רגעים (תוך שהוא מתבלבל במילים). צפו כאן.

10:07 - אלן פומפאו בהלם

למרות שלמעלה מ-108 אלף איש חתמו על עצומה להחזרת דרק שפרד ל"האנטומיה של גריי", אלן פומפאו מסרבת להיכנע ללחצים. בריאיון שהעניקה ל"Entertainment Weekly", אמרה פומפאו שנפגעה אישית מהתייחסות המעריצים: "אנאליז קיטינג היא מרכז 'המדריך לרוצח', אוליביה פופ היא מרכז 'סקנדל' אבל איכשהו, מרדית' גריי צריכה מישהו לידה. למה אני לא יכולה להוביל את הסדרה כמו שתי הדמויות האחרות? למה אני לא יכולה להיות לבד על הפוסטר?".

המעריצים, כך נראה, שכחו שהסדרה נקראת "האנטומיה של גריי". הריאיון של פומפאו היה חלק מריאיון מרובע משותף שלה עם ויולה דיוויס וקרי וושינגטון, כוכבות הסדרות שמפיקה שונדה ריימס, שהיתה חלק מהשיחה גם כן.

עוד באותו נושא

זהירות, ספוילר: דמות אהובה מ"האנטומיה של גריי" מתה

לכתבה המלאה
האנטומיה של גריי. באדיבות yes, Scott Garfield,
ובכן, אם כבר מדברים על זה, קריסטינה יאנג היא הכוכבת האמיתית/באדיבות yes, Scott Garfield

10:00 - "החץ" זוכה לטריילר לעונה הרביעית

חובבי "החץ" זכו להפתעה נעימה במהלך סוף השבוע. רשת CW שחררה טריילר ארוך ונאה לעונה הרביעית של סדרת האקשן הפופולרית. בטריילר ניתן לראות את אוליבר קווין מטפח חיי זוגיות רגועים למדי בפרברים עם פליסיטי סמוק אבל אז, באופן טבעי, הכל הולך לעזאזל.

צופי "החץ" גם הכירו באופן רשמי את דמותיהם של קונסטנטין (שהיגר מהסדרה הכושלת שלו), דמיאן דארק וגם מיסטר טריפיק.

העונה הרביעית של "החץ" תעלה לשידור בארה"ב בתחילת חודש אוקטובר.

9:52 - כוכב "UnREAL" מצטרף ל"משחקי הכס"

פרדי סטרומה, שהפך להיות דמות מוכרת בכל בית בעקבות העונה הראשונה של "UnREAL" בה גילם את אדם קרומוול, מצטרף לעונה השישית של "משחקי הכס".

סטרומה יגלם את דיקון טארלי, אחיו החטוב והנאה של סאם טארלי. דיקון, כך יודעים קוראי הספרים עליהם מבוססת "משחקי הכס", הוא הבן המועדף על אביו של סאם ולכן סאם ניאלץ להגיע לחומה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חכו עד שייפגש עם סרסיי ודאני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully