וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפוש אחר קולבר האמיתי: זה מה שקרה בתוכניתו הראשונה של סטיבן קולבר

9.9.2015 / 11:27

ג'ורג' קלוני, ג'ב בוש וחברים כמו ג'ון סטיוארט וג'ימי פאלון שצצו כדי להגיד בהצלחה - קולבר הגיע לתפוס את המושב של דיוויד לטרמן, וככה זה הלך

סטיבן קולבר שידר הלילה (בין שלישי לרביעי) את תוכניתו החדשה כמחליף של דיוויד לטרמן ברצועת הלייט נייט של CBS - תשעה חודשים אחרי שהסתיימה "דוח קולבר" ב"קומדי סנטרל". את התוכנית הראשונה הוא פתח בקטע שבמסגרתו שר את ההמנון הלאומי עם חברים ברחבי הארץ, ושם גם הגיח לרגע ג'ון סטיוארט, חברו הטוב.

אחרי כן הגיע המונולוג, עניין אופייני לז'אנר אבל פחות לקולבר, ואולי זו הסיבה שהיה קצר יחסית. "אני פוצח בחיפוש אחר סטיבן קולבר האמיתי", אמר והתייחס לדמותו הפיקטיבית כמגיש חדשות שמרן ונבער בתוכניתו הקודמת, "אני רק מקווה שלא אמצא אותו ב'אשלי מדיסון'". לס מונבס, יו"ר רשת CBS, ישב במושב הראשון בקהל עם ידית שבמקרה הצורך - כלומר במקרה כישלון של קולבר - מעבירה את השידור ל"המנטליסט", מה שכמובן קרה, ואף חזר שוב בהמשך התוכנית.

ג'ון סטיוארט שידר את "הדיילי שואו" שלו בפעם האחרונה

עם תום המונולוג הציג קולבר את פתיח אנימציה והמוזיקה המלווה אותו, עם קולבר עצמו בתור הכרוז. אחריו, כאשר הוא יושב ליד השולחן, הודה קולבר לאיש שממנו ירש את התוכנית, דיוויד לטרמן, והבהיר את ההשפעה העצומה שהייתה לו עליו, על הדור שלו ועל הקומדיה בכלל. לאחר מכן תיקשר קולבר גם עם ג'ימי פאלון, חברו אך גם יריבו מ-NBC, והשניים איחלו זה לזה הצלחה (פאלון עשה זאת אף הוא במסגרת התוכנית שלו) - הבדל של שמים וארץ מקרבות הלייט נייט של לטרמן וג'יי לנו.

בהמשך הציג קולבר את האולפן המפואר והציג מזכרות הנמצאות בו (חלקן איכלס גם את סט תוכניתו הקודמת). אחת מהן הייתה קרני שד שקולבר הקים מרבצו כדי שכל ההצלחה הזו תקרה. בתמורה על קולבר לקדם את מוצרי "חומוס צבר" (בפועל נותנת החסות לתוכנית). זה היה קולבר המוכר - חובב הומור אווילי ובכל זאת מתוחכם, וגם בעל חיבה גדולה לרתימת התוכן השיווקי לכדי סגמנטים קומיים.

עוד באותו נושא

אולי עוד קיץ אנחנו ניפגש: פרידה מ"סטיבן קולבר"

לכתבה המלאה

אורחי הערב היו ג'ורג' קלוני וג'ב בוש. הראשון הגיע למרות שלא היה לו סרט לקדם, לא משהו שגרתי בתוכניות הללו, ועל כן הוא והמארח כאילו לא מצאו נושאי שיחה של ממש. השתיקה המביכה הביאה אותו להמציא כמה סרטים לקדם במסגרת הביקור שלו. מאוחר יותר הגיע ג'ב בוש, המועמד בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית, לשיחה שהזכירה בהרבה את תוכניתו הקודמת הפוליטית של קולבר.

את התוכנית קינח קולבר עם ביצוע משמח ל-"Everyday People" של סליי אנד דה פמילי סטון בהובלת מנהיג להקת הבית החדשה שלו, המוזיקאי האיקוני מניו אורלינס, ג'ון בטיסט. ביצוע שהצטרפו אליו עוד רבים, בכללם מייביס סטייפלס, אלו בלאק, בן פולדז ואף סטיבן קולבר עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully