וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"Limtless", "Rosewood" ועוד: סקירת סדרות הסתיו 2015

גל של סדרות חדשות שוטף את לוח השידורים האמריקאי ואם ממש יהיה לנו מזל, הוא יגיע גם לישראל. בדקנו על מה כל המהומה וחזרנו לספר לכם מה שווה לראות ועל מה אפשר לוותר

יוטיוב

"Heroes: Reborn"

מה: ברשת NBC החליטו לתת לטים קרינג סיכוי נוסף עם המותג "גיבורים". העונה החדשה מתרחשת כמה שנים לאחר הפינאלה של העונה הרביעית במסגרתה נחשפו האנשים בעלי הכוחות לציבור הרחב. כיצד מגיב הציבור הרחב לסוד? מה קרה לגיבורים? וכמה פעמים העולם יכול לעמוד בפני סכנה קיומית?

למה כן: כי מדובר בעונה מקוצרת וכי העונה הראשונה של "גיבורים" היתה טובה ונהרסה רק בהמשך. אם תגיעו לעונה החדשה עם ידיעה שהאושר הוא דבר זמני, תצלחו את הפרקים. אה, ונוח בנט חוזר.

למה לא: כי באמת מדובר בסדרה שהיתה צריכה להישאר בבית הקברות. שוב אנשים עם כוחות מיוחדים שנרדפים ע"י ארגון מסתורי? שוב טקסטים רוחניקיים בשקל של מוהינדר סורש? רבאק, איפה סיילר כשצריך אותו?

"Limitless"

מה: ג'ייק מקדורמן, שמסתמן כאלמנה השחורה החדשה של עולם הטלוויזיה, מככב בגרסה טלוויזיונית לסרט "ללא גבולות" משנת 2011 בכיכוב בראדלי קופר ורוברט דה נירו. מקדורמן הוא בריאן פינץ', בחור שנחשף לסם מסתורי שמשפר את תפקודי המוח שלו והופך אותו לאדם המתאים ביותר לפצח פשעים עבור ה-FBI. ג'ניפר קרפנטר מ"דקסטר" מגלמת כאן שוטרת גרועה. הכי טייפקאסט.

למה כן: כי ג'ייק מקדורמן מאוד סימפטי וכי בראדלי קופר מגלם בהופעת אורח את הדמות שגילם בסרט מ-2011. חוץ מזה, השטיק של "Limitless" ממצה את עצמו אחרי פרק אחד וממש לא מעניין לגלות מי המציא את הסם המסתורי ומה מטרתו.

למה לא: כאמור, השטיק של "Limitless" ממצה את עצמו די מהר ויש גבול גם לקסם האישי של ג'ייק מקדורמן. רשת CBS מתמחה בסדרות פרוצדורליות אבל בכלל לא בטוח שבשנת 2015 למישהו יש בכלל סבלנות אליהן. במילה אחת: meh.

"The Player"

מה: סוכן שטח מיומן שחווה טרגדיה נתקל באיש עשיר מיסתורי ובעל עצמה המספק לו כלים עתידניים לחיזוי פשעים במטרה למנוע אותם. הפעילות החריגה של הסוכן שלהם מושכת את תשומת לבו של בלשים מקומיים, המנסים בתורם ללכוד אותו. כל זאת ועוד בסדרת האקשן "מבוקש", אה, כלומר, "The Player", אקשן בכיכובם של פיליפ ווינצ'סטר ו-ווסלי סנייפס.

למה כן: עכשיו כש"מכת מחץ" נגמרה, זו ההזדמנות לראות את פיליפ ווינצ'סטר מתרוצץ, יורה, מפוצץ והולם.

למה לא: החבר'ה האלה מנסים לצפות פשעים מראש? זה מדהים, כי אנחנו יכולים לצפות כמעט כל מהלך של פרק הבכורה בסדרה הזו. מדובר במוצר גרוע, שחוק, בנאלי, שבאופן כללי נראה כמו סרט של ווסלי סנייפס - מפתיע - וההשוואה ל"מבוקש" המוצלחת רק מבהירה את היעדרו של כל משקל סגולי ב-"The Player". ומה לעזאזל הקטע עם הפטיש של סדרות פשע לחיזוי פשעים כדי לסכל אותם? יחד עם "Blindspot" ו"דו"ח מיוחד" שעלו גם הן בעונה החדשה, מדובר בטרנד הלוהט והלגמרי-בלתי-הכרחי של 2015.

"Rosewood"

מה: מוריס צ'סטנט ("קיק אס") מגלם את ד"ר ביומונט רוזווד, פתולוג פרטי מבריק, עשיר וחלקלק, המתגורר במיאמי אפופת הפשע שמספקת לו את כל הפרנסה שרק יצטרך. מעבר ליכולות ההסקה והאבחנה הנדירות שלו, הוא מנהל גם מעבדה יחידה מסוגה עם ציוד טכנולוגי מתקדם שמאפשר לו לגלות את כל הסודות שמתחבאים בגופות שמובאות אליו

למה כן: התגעגעתם ל"דקסטר" ואתם ממש מוכנים לקבל כל דבר שיזכיר את החוויה ההיא. גם אם זה אומר שהיא לא כוללת את מייקל סי הול, אין בה את המרכיב האפל ואין לכם בעיה להודות שאתם מתגעגעים ל"דקסטר".

למה לא: מילא ש"Rosewood" היא קלישאת הקלישאות של ז'אנר סדרות הפתולוגיה החרוש עד אין קץ. הדמות הראשית בסדרה כל כך מנסה להיות מבריקה ואלגנטית וכל כך נכשלת בזה, עד שזאת עלולה להיות דווקא סיבה לזכותה. לצפות בה כדי לחכות ליום שמישהו יוודא הריגה בדוש עם החיוך המזויף הזה והמניירות של פלייבוי מהאייטיז. בגלל שחייבים להעניק זמן מסך לכל המגזרים, כמובן שרוזווד גם מנהל מערכת יחסים של שנאה-אהבה עם מפקדת משטרה פורטו-ריקנית יפהפייה וחובבת גופיות צמודות. וכן, כמובן ששניהם נושאים עימם לגמרי במקרה מטען עבר טראגי שיעזור לחבר אותם לבסוף יחד, אחרי שרשת פוקס תבטל את הסדרה שלהם ותשלח אותם אחר כבוד ללשכת האבטלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully