וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 66: אבריל לאבין מתה והוחלפה ע"י כפילה

8.10.2015 / 0:00

נרקומן טוען שכתב את אחד הלהיטים הגדולים של טיילור סוויפט, ג'ים קארי ממשיך להסתבך בצרות, אבריל לאבין כבר לא בין החיים ואלברט איינשטיין זוכה לדופלגנגר. חדשות הטראש של השבוע

פליירז גונה פליי: הנרקומן שטוען שכתב את הלהיט "Shake it Off"

אפתח בוידוי: אני חושבת שטיילור סוויפט היא הנשמה התאומה שלי. אני בטוחה בזה, למעשה. קשה לי, אם כך, לשפוט את ריילי, הבחור שהתארח השבוע בתוכניתו של ד"ר פיל והעלה טענה דומה. בניגוד אליי, ריילי טוען גם שכתב את הלהיט "Shake it Off", כמו גם שירים נוספים של אמנים אחרים. לצעיר בן ה-23 עבר התמכרותי, והוא בעצמו אף מודה שאולי אלו הסמים שמדברים, ושיכול להיות שהוא טועה. אמו, מצדה, מתעקשת שבנה נוהג לשקר מגיל צעיר, ושיכול להיות שהוא בכלל לא הוזה, אלא סתם מערים על כולם במניפולטיוביות מיונמנת. אין ספק שהתוכנית של ד"ר פיל היא המקום לרדת לעומקו של העניין הזה.

תאוריית קונספירציה: אבריל לאבין מתה ב- 2003 והוחלפה בידי כפילה

שמועות על מוות מוקדם והחלפה בכפיל היו שמורות עד עכשיו בעיקר לאמנים מהמעלה הראשונה, כמו פול מקרטני, אבל תאוריה שמקורה באתר מעריצים ברזילאי, מעניקה את הכבוד המפוקפק הזה דווקא לזמרת אבריל לאבין. על פי התאוריה, שכרה לאבין כפילה על מנת לתעתע בצלמי הפפראצי כשהיתה בשיא תהילתה. בתקופה שלאחר צאת האלבום "Let Go" שקעה לאבין במרה שחורה. סבה נפטר, והיא לא הצליחה להתמודד עם הלחצים הכרוכים בהוצאת אלבום חדש. לאבין נטלה את חייה, והוריה וחברת התקליטים שלה החליטו לשמור את דבר מותה בסוד.

כאן נכנסה לתמונה אותה כפילה, ומי שאנחנו מכירים כיום כאבריל לאבין היא למעשה בחורה בשם מליסה ונדלה. רמזים לכך מוצאים המעריצים הברזילאיים בשירים שבאו אחר כך (השיר "My Happy Ending" לעולם לא יישמע לכם אותו הדבר) ובהשוואות בין נקודות חן שנעלמות לכאורה בין לאבין ומחליפתה (או, פשוט, בפוטושופ). חוץ מהסבר מתבקש לשינוי המוזיקלי שעבר עליה, אין הרבה הגיון בתאוריה, אבל בכל מקרה, קוטנר כבר עובד על ספיישל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדהים. לאבין וכפילתה לכאורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוב בצרות: הילד מ"משמר המפרץ" מסתבך בשנית עם החוק

רק באפריל האחרון דווח כאן על תקרית הדקירה בה היה מעורב ילד הפלא של "משמר המפרץ", ג'רמי ג'קסון, ומה אתם יודעים, מאז הוא הספיק שוב לשלוף סכינים. על פי TMZ, בחודש אוגוסט נקלע ג'קסון לוויכוח עם אישה לאחר שניסה, לטענתה, לגנוב את מכוניתו של החבר שלה. כשניסתה לעצור אותה, תקף אותה ג'קסון בדקירות סכין ונמלט מהזירה. מאוחר יותר, עצרה אותו המשטרה במלון בלוס אנג'לס, והוא נאשם בתקיפה באמצעות נשק קטלני. בפעם הקודמת זה נגמר בטענה להגנה עצמית, הפעם זה עוד עלול להסתיים בעדות אופי של מיטש ביוקנן.

ג'רמי ג'קסון. GettyImages
כבר לא מציל חיים. ג'רמי ג'קסון/GettyImages

ללא מרשם: האקסית של ג'ים קארי התאבדה באמצעות התרופות שלו

מותה של קת'ריונה וויט, האקסית של ג'ים קארי אשר שמה קץ לחייה בשבוע שעבר, הפך לפרשייה המדוברת ביותר בהוליווד, כאשר הסתעפויות נוספות ופרטים חדשים נחשפים מדי יום. השבוע מדווח TMZ כי לצד גופתה של וויט נמצאו שלושה מיכלים ריקים של כדורים אשר לא היו רשומים על שמה, אלא על שמו של גבר כלשהו. הרשויות, כך נטען, סבורות כי מדובר בשם הבדוי תחתיו נהג קארי לקבל את מרשמי התרופות שלו. כעת נבדק החשד לפיו וויט לקחה את הכדורים מביתו של בן זוגה לשעבר, ואילו קארי עצמו צפוי להיות מוזמן לתשאול.

ברבי בוקרשט: הזמרת הרומנייה שהתעלפה בשידור

אפשר לחשוב שאודישני דאחקה בתחרויות שירה הם עניין שמוצה כבר מזמן, אבל בגרסה הרומנית ל"אקס פקטור" הצליחו השבוע להפיח חיים בתת הז'אנר הגוסס. סברינה פביאן, המכנה את עצמה "הברבי הרומנייה", הגיעה רכובה על גלגיליות לבמת התוכנית, שם שרה, אם מרחיבים מאוד את הגדרת המושג, את להיט הניינטיז "ברבי גירל", כמובן.

פביאן באה להרים, והיא אכן עשתה זאת, לקול צהלותיהם של הצופים, המנחים והשופטים. לאחר שלא יכלה לשאת עוד את ההשפלה, התעלפה פביאן לאור המצלמות, ברגע שהיווה את שיאו של האודישן המופרך גם ככה. יש הטוענים שהזמרת זייפה את ההתעלפות על מנת לסיים את הפיאסקו, מה שהופך את המאורע למצחיק הרבה יותר. כל אחד חייב לזייף התעלפות מתישהו בחיים, נסו לאמץ את השיטה בפעם הבאה שלא הולך לכם טוב בריאיון עבודה.

תורת היחסות: פרופסור הפך לסלב בסין בעקבות דמיון לאלברט אינשטיין

גארי מנזו בן ה-68 הוא פרופסור אמריקני לאנגלית וסוציולוגיה. כמו פרופסורים רבים בני גילו, גם למנזו שיער שיבה ושפם. זה הספיק לו בשביל להפוך למיני-סלב בסין, שם הוא מלמד בשנים האחרונות. מתברר שהסינים בטוחים שהוא קופי של אלברט אינשטיין, כי הם הלא חושבים שכל הזקנים הלבנים נראים אותו דבר, והפכו תמונות שלו שהופצו ברשת החברתית המקומית Weibo לויראליות. מנזו עצמו מוחמא מההשוואות ומודה שגם הוא סבור כי הוא דומה למדען הדגול, אבל רק באופן יחסי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אכן. שתי טיפות מים. מנזו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully