וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתת רעב: "מהפכה במטבח" תוציא לכם את החשק מלבקר במסעדות

18.10.2015 / 0:15

הגרסה הישראלית לפורמט האכזרי של גורדון רמזי מעודנת יותר מהמקור אבל עדיין מגישה לצופים שיימינג קולינרי מענג שמכיל בהתאם לעידן בו אנו חיים את כל אבות המזון של הבושה

צילום מסך

הדבר הראשון שכל תושבי באר שבע צריכים לעשות הבוקר (ראשון) הוא לברך הגומל. או כל ברכה אחרת, לגמרי אפשר לזרום עם זה. כי לגמרי לא ברור איך אוכלוסיית הדרום לא הצטמצמה פלאים לאור כל החיידקים והליסטריות שלבטח התעופפו בחלל מסעדת "ספרא" שעמדה במוקד תוכנית הבכורה של "מהפכה במטבח", הגרסה המגויירת של "סיוטי מטבח" מבית גורדון רמזי. לא צריך להיות בעלי ocd כדי להזדעזע מהטינופת שהלכה, תרתי משמע, בין הסירים. וכן, אם אנחנו כבר מדברים על זה, אז, למה באמת היתה שקית עם כבד עוף על הרצפה?

"מהפכה במטבח" היא עוד מוצר מבית האנשים שעושים טלוויזיה "ערכית". אחרי שבזכיינית רשת יצאו לשפר חיי אנשים עם "חיים חדשים" ולא ממש הצליחו, הוחלט גם לשפר את מצב הקולינריה. ספק גדול אם כוכבי מישלן יתחילו להגיע לחורפיש בקרוב אבל היי, לפחות נרוויח כמה מתכונים של אסף גרניט על הדרך (גלידת הטחינה נראית נפלא אגב). ב"מהפכה במטבח", אסף גרניט הוא הגורדון רמזי הישראלי. גרניט מבקר במסעדות מוכות גורל ומנסה להציל את המצב כשהוא נעזר בכמה קורטובי תוכן שיווקי ובהרבה רצון טוב. השם שנבחר הוא כאמור "מהפכה במטבח". כנראה ש"מקומות שיגרמו לכם לשבות רעב כמו עציר מנהלי ממוצע" לא היה מספיק קליט. ובכלל, מהפכה זה תמיד דבר חיובי. למרות שהמקור היה נבזי ומרושע, החבר'ה בערוץ 2 רוצים משהו ערכי. שתהיה מהפכה. במצרים זה עבד נהדר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפחות הרוויחו מתכון לגלידת טחינה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין דבר מענג יותר מלראות בעלי מסעדה קורסים ביחד איתה בזמן שהם מתקוטטים על פנקוטה מקופסה. ככלות הכל, אנחנו חיים בעידן השיימינג. העלבון שלהם הוא הנצחון שלנו

כמו כל דבר טוב בישראל, "מהפכה במטבח" מחולקת לשניים. החלק הראשון של התוכנית הוא דוקו-ריאליטי טראשי נהדר. אין דבר מענג יותר (כלומר, אחרי שמתגברים על תחושת הבחילה) מלראות בעלי מסעדה קורסים ביחד איתה בזמן שהם מתקוטטים על פנקוטה מקופסה. ככלות הכל, אנחנו חיים בעידן השיימינג. העלבון שלהם הוא הנצחון שלנו. החלק השני של התוכנית הוא ממתק סכריני בלתי ניתן לעיכול. מילא התוכן השיווקי הבוטה, לזה כבר התרגלנו. אבל אי אפשר לשרוד את האווירה המחבקת על רקע הפסנתר בזמן שכל אנשי הצוות יודעים שברגע שהמצלמות תיעלמנה - הכל יחזור לקדמותו. איזה בזבוז.

הבעיה הגדולה של "מהפכה במטבח" היא שאסף גרניט חזק על חלשים. מאוד קל למצוא פגמים וטעויות במסעדות פועלים בפריפריה. בואו נראה את גרניט מבקר במסעדות שף תל-אביביות ונכנס להן בצורה. נכון, השפים התל-אביביים אולי לא מבקשים עזרה (למרות שנראה שרבים מהם זקוקים לה לאור גל הסגירות המצער שעובר על העיר) ועל זה מבוסס הפורמט של "מהפכה במטבח" אבל את השיפור והתיקון של המסעדות רוב הצופים לא יזכרו. מי ירצה לסעוד במקום שזכה לתהילה בגלל שהיה גרוע? הבושה. הבושה היא זו שתוליך את הזכרון הקולקטיבי בנוגע למשתתפים. שיהיה להם בהצלחה עם זה.

עוד באותו נושא

מראה מראה: "חיים חדשים" מספקת מבט עגום על החברה הישראלית

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיימינג זה הכל בחיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קטנה

לוגו "מהפכה במטבח" כולל סכין שננעצת בו. זהו, ללא ספק, הלוגו עם התזמון הגרוע ביותר בהיסטוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully