וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 68: ג'ני מקארתי רוצה לחזור לפלייבוי

23.10.2015 / 0:00

עתידו של מגזין פלייבוי לוט בערפל וזה לא מצא חן בעיני מקארתי, מאריה קארי תקבל המון כסף עבור הופעה, מייקל ג'קסון מגיע לטלוויזיה וקלוד מונה הוא רוח רפאים. חדשות הטראש של השבוע

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום: אבי כהן עריכה: מתן חדד

(בסרטון: מסיבת העיתונאים שמאריה קארי ערכה בישראל)

פנטזיה מתוקה: מאריה קארי תקבל מלא כסף עבור הופעה בערב השנה האזרחית

הקהל הישראלי לא התרשם מהופעתה של מאריה קארי בראשון לציון בקיץ האחרון, אבל מעבר לים יש אנשים שדווקא להוטים לקראת ההזדמנות לראות אותה עולה לבמה באיחור ועושה טובה שהיא שרה. להוטים כל כך, עד שהם מוכנים להשקיע בזה המון כסף. אתר TMZ מדווח כי הזמרת הוזמנה להופיע בערב השנה האזרחית החדשה במלון הקופקבנה בברזיל, ותמורת ההופעה היא צפויה לשלשל לכיסה סכום שנע בין 2 ל-5 מיליון דולר. זה בהחלט מעמיד את 400 השקלים ששילמתם על כרטיס פלוס הפקקים בדרך ללייב פארק בפרספקטיבה.

סוף ידוע מראש: ימיו האחרונים של מייקל ג'קסון יעובדו לסדרת טלוויזיה

מותו הפתאומי של מייקל ג'קסון בקיץ 2009, ובייחוד התקופה שקדמה לו, נותרו עדיין בגדר תעלומה בעבור רבים. אך לא לעוד הרבה זמן! סדרת טלוויזיה, שנמצאת בימים אלו בשלבי פיתוח ראשוניים, תנסה להתחקות אחר ימיו האחרונים של מלך הפופ, ותתאר את 16 השבועות שקדמו למותו. הסדרה תתבסס על ספר עתידי בשם "Judge Me: The Triumph And Tragedy Of Michael Jackson's Last Days" מאת טראוויס סמיילי, שכמה מספריו הנוספים מעובדים בימים אלו גם הם למסך הקטן. אזהרת ספוילר: הוא מת בסוף.

עוד באותו נושא

טעם מר יה: אולי עדיף שמאריה קארי לא תאהב אותנו

לכתבה המלאה
מייקל ג'קסון. GettyImages
נח על משכבו בשלום/GettyImages

נערת האמצע: ג'ני מקארתי רוצה להופיע בגיליון העירום האחרון של פלייבוי

בשבוע שעבר התבשרנו כי הגיע לקיצו עידן במגזין פלייבוי, אשר החליט לחדול מלפרסם תמונות עירום ובכך להפסיק להטריד את מנוחתם של כל אלו אשר קוראים בו בשביל המאמרים. מי שלא התלהבה מההחלטה היא ג'ני מקארתי, אשר החלה את הקריירה שלה בין דפי הכרומו של הירחון בתחילת שנות התשעים. בריאיון רדיופוני טענה מקארתי שהתמונות בפלייבוי עשויות בטוב טעם וכי היא גאה בצילומים שלה, והבטיחה, כאות אבל, להוריד את תחתוניה לחצי התורן. מקארתי אף הציעה את עצמה לתפקיד הנחשק של נערת האמצע האחרונה, אבל יותר ריאלי שנטפליקס יקימו לתחייה את השעושועון "Singled Out" בהנחייתה לפני שזה יקרה.

ג'ני מקארתי. ספלאש
ג'ני מקארתי/ספלאש

שירי רחוב: סגנית מנהלת הודחה מתפקידה לאחר שהשתתפה בקליפ לא חינוכי

בחודש שעבר שחרר טריי סונגז את הקליפ לשירו "Best Friend", מעין מחווה מקרית ל"אצל הדודה והדוד" של דני סנדרסון, רק קצת פחות בבימויו של מוטי קירשנבאום ויותר באווירת אונס אפור. גם כאן שני מבוגרים מעונבים מפקידים את ביתם בידיו של צעיר פוחז, רק כדי לגלות שהעביר את הפאנג'ויה לחצר האחורית שלהם.

מי שמגלמת את הדודה בסיפור היא אסתר אדלר-אוקיף, סגנית מנהלת של בית ספר תיכון, שהודחה מתפקידה בעקבות חלטורת המשחק שלה. התכנים הבוטים בשיר ובקליפ לא עלו בקנה אחד עם ערכי מערכת החינוך במדינת ניו יורק, והמפקח המחוזי החליט להעביר אותה מתפקידה. אדלר-אוקיף מסרה מאוחר יותר כי לא היתה מודעת לתוכנו של הקליפ כשנתנה הסכמתה להשתתף בו, אבל לכי תוכיחי שאלו לא הדודה והדוד שלך.

רחמו עליו: ג'ון סטאמוס עלול להישלח לכלא

ג'ון סטאמוס נעצר ביוני האחרון לאחר שנהג בפראות תחת השפעת סמים, וכעת מתקרב לו המשפט בצעדי ענק ואיתו נחשפים גם פרטים נוספים על הפרשה. מתברר שאחד הסמים שסטאמוס היה תחת השפעתם הוא GHB, שמוכר בעיקר כסם האונס ואת סטאמוס שימש לצורכי בניית שרירים, מאחר והשינה העמוקה שהוא מציע משחררת הורמוני גדילה. על כל פנים, לא רצוי לנהוג בהשפעתו, ובמשרד התובע המחוזי של לוס אנג'לס כבר זוממים על העונש המקסימלי על העבירה — שישה חודשי מאסר. אבל אל דאגה, מאחר וזו עבירה ראשונה של סטאמוס, סביר להניח שהוא לא יבלה בכלא אפילו רגע אחד.

ג'ון סטאמוס. GettyImages
הנהג של גברת דייזי. סטאמוס/GettyImages

תמונה אימפרסיוניסטית: רוח הרפאים של קלוד מונה מבקרת במוזיאון

צריך להודות באמת: מוזיאונים עלולים להיות די קריפיים. לא תמיד צריך שתופיע שם רוח רפאים של אמן בשביל לייצר אווירה מצמררת, אבל אם היא כבר מופיעה, כדאי שהיא תהיה של צייר מפורסם ושתגיע בדיוק ברגע הנכון. זה מה שקרה השבוע במוזיאון בקליבלנד, שם נצפה קלוד מונה בכבודו ובעצמו, כשהוא מתבונן בהקמת תערוכה של ציורים אימפרסיוניסטיים, בהשתתפותו, כמובן. כך זה נראה, לפחות, בתמונה שצילם אחד העובדים במקום, אבל אם אתם זקוקים להוכחה נוספת, קראו את מה שמסר דובר המוזיאון לתקשורת: "מה הסיכויים שמישהו שנראה ככה יהיה במקרה במוזיאון ביום בו סיימנו להקים את התערוכה"? משכנע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully