וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למגישת החדשות עם החולצה הפתוחה יש מחליפה - והיא עוד יותר ערומה

10.12.2015 / 9:54

סטודנטית צעירה מאלבניה הפכה לכוכבת אחרי שהגישה את החדשות כשהחזה שלה חשוף כמעט לחלוטין. כשהגיעה ההצעה מפלייבוי היא פוטרה, אך אל דאגה - כבר יש לה מחליפה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

כולנו זוכרים את אנקי ברקאג', סטודנטית צעירה ואמביציוזית מטירנה, בירת אלבניה, שהגיעה לאודישן בחברת החדשות של תחנת Zjarr המקומית והקריאה חדשות בחולצה פתוחה כמעט לחלוטין. אנקי התקבלה לעבודה מיד והפכה לסלבריטאית מקומית.

עיקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

כמו כל כוכבת גדולה, גם המגישה קיבלה הצעה ממגזין פלייבוי שהזמינו אותה לככב בעירום באחד הגיליונות שלהם. אנקי הסכימה, אולם המנהלים שלה לא ראו את העניין בעין יפה והחליטו לפטר אותה. אבל אל דאגה - המחליפה שלה, גרטה הוקסה, הסכימה להגיש את החדשות בצורה דומה לקודמתה בתפקיד ואף החליטה להיות נועזת יותר ובמקום חולצה פתוחה היא הופיעה במהדורה כשלגופה רק וסט קטנטן ותרבוש. אי אפשר בלי תרבוש.

קריינית חדשות באלבניה. צילום מסך
תגידו ביי לאנקי ברקאג'/צילום מסך
מגישה אלבנית בלי חולצה. צילום מסך
ותגידו שלום לגרטה, המגישה החדשה בתחנת Zjarr/צילום מסך

"אנחנו עושים משהו פורץ דרך", סיפרה גרטה בריאיון שנתנה. "אם להיות כנה, לא מפליא אותי שאנחנו מקבלים כל כך הרבה תשומת לב. אני רוצה לפנות לכל מי שצופה בתוכנית שלי ולהגיד שאתם מקבלים אמת עירומה לחלוטין, אנחנו לא מסתירים שום דבר". הבנתם, אמת "עירומה". מתברר שגרטה, מלבד היותה רהוטה וקוהרנטית, היא גם בחורה שנונה מאוד.

שירת הברבור של אנקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully