וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תצליחו להבדיל בין מאריה קארי לכפילה שלה?

27.12.2015 / 9:30

מאריה קארי, למקרה שלא שמעת, מישהי עושה המון כסף על חשבונך כבר 20 שנה. לורה פסקוואלוני היא הכפילה המושלמת של דיוות הפופ האמריקאית - כל כך מושלמת שתאלצו לשלם 70 אלף דולר כדי להזמין אותה להופיע בחתונה שלכם. תתחילו לחסוך, היא שווה את זה

יוטיוב

לפני שאתם ממהרים לסקול אותנו באבנים על זה שבכלל העזנו להשוות בין הוד מעלתה מאריה קארי לכפילה שלה, לורה פסקוואלוני, כדאי שתדעו שאפילו המפיקים של הראפר דרייק פנו ללורה כדי שתשקול בכלל להאזין לדיסק שלו ושהופעות שלה נמכרות בסכומים של עד 70 אלף דולר. זה לא אנחנו אמרנו שהן זהות. זה הם.

הכפילה המושלמת של מיס קארי המגיעה מקונטיקט, ארה"ב, מאוד מבוקשת בתקופה הזאת של השנה, כשרבים משלמים לה כדי להופיע עם הלהיט הגדול של מאריה, "All I Want For Christmas", ואחרי 20 שנים של פעילות היא כבר יכולה לדרוש סכומים של עשרות אלפי דולרים עבור הופעה מסכנה אחת.

מצליחים לזהות מי מהשתיים היא הכפילה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאריה קארי מימין, הכפילה משמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד הגינונים שאימצה לעצמה לורה מצפייה אינסופית בראיונות והופעות של מאריה קארי, היא דומה לה באופן מפחיד. הן כל כך דומות שלא פעם אנשים מתבלבלים בין המקור לחיקוי, ומאחר שכולנו יודעים עד כמה מאריה עסוקה, לורה הצליחה לעשות קריירה על גבה של הדיווה ולהופיע במקומה באירועים גדולים. הן כל כך דומות שלורה סירבה לעבור ניתוח אסתטי שהוצע לה בחינם כדי להפוך להעתק מדויק יותר של הכוכבת, כי היא פשוט לא צריכה את זה. היא מעדיפה להשקיע שעות באיפור ולבוש כדי להתאים לעצמה את הלוק והסטייל של הזמרת.

"אני תמיד עסוקה ובחגים אפילו יותר. כשאני מופיעה אני מעניקה הרבה אושר לקהל שלי", היא מספרת ל-DailyMail, "הייתי שמחה להופיע בחינם למען מטרות טובות. אני משמשת ככפילה של מאריה קארי כבר 20 שנה ונהנית מכל רגע. על אף שאנחנו דומות מאוד, אני מתכוננת שעות כדי להיראות כמו מאריה. הציעו לי לעבור ניתוחים ולא הסכמתי. אני מספיק דומה לה".

עוד באותו נושא

לכפיל הכי טוב של ג'ק ספארו יש הפתעה מתחת לבגדים

לכתבה המלאה

ופה? מי מאריה ומי לורה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התשובה: מאריה מימין ולורה משמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לורה, רווקה בת 41, התגלתה לראשונה בשנת 1996 כשמפיקי תכנית האירוח של ריקי לייק הבחינו בה בדלפק הקבלה של סוכנות רכב ומיד כללו אותה בתכנית. "יום אחד הייתי בסוכנות רכב ולמחרת כבר הייתי בדרך לניו יורק. נשלחתי לרחובות עם צוות צילום כדי לבדוק אם אנשים חושבים שאני מאריה", היא מספרת, "ולהפתעתי, כולם חשבו שאני היא והתנפלו עליי. זה היה מטורף". מאז לורה עובדת ככפילה במשרה מלאה, הופיעה באינספור תכניות טלוויזיה ועושה ליפסינג ללהיטים הגדולים של הזמרת באירועים בינלאומיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבלבל! לורה מימין ומאריה משמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא להאמין שזאת לא מאריה. צפו בכפילה מופיעה:

"יש לי המון מזל שהקריירה שלי ככפילה הייתה כל כך מוצלחת ורווחית. אני זוכה לטייל בכל העולם, לקבל עבודות נחשבות ולהרוויח סכומים נכבדים. אני אוהבת את המוזיקה של מאריה ותמיד הצגתי אותה באור טוב". לורה מודה שהרגע הזכור לה מכל היה כשאיש צוות של הראפר דרייק פנה אליה, הרבה לפני שדרייק הפך לאחד הראפרים המצליחים בעולם, והתחנן בפניה שתאזין לאלבום שלו, "זה היה רגע בלתי נשכח. כמובן ששלחתי את האלבום למאריה, אבל אני לא בטוחה שהיא אי פעם קיבלה אותו".

פה כבר יותר קל לזהות:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך, פייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully