וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת מנפרד מן: לביטול ההופעה שלנו אין קשר לחרם על ישראל

14.1.2016 / 11:10

בפוסט בפייסבוק כתבה להקת Manfred Mann`s Earth Band כי ביטול ההופעה בישראל, שתוכננה לספטמבר האחרון ואז נדחתה לינואר 2016, נעשה עקב מכירת כרטיסים דלה ושיקולי ביטחון. הפקת המופע: הביטול נעשה "רק מהסיבה שמנהל הלהקה פירט ושלח באופן ברור ביותר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא בגלל החרם. מנפרד מן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהודעה רשמית מטעם הפקת המופע של להקת מנפרד מן בארץ דיווחה אתמול (רביעי) על ביטול ההופעה עקב כניעתה של הלהקה לחרם על ישראל, הגיבה הלהקה בפייסבוק כי זו אינה הסיבה כלל. למעשה, טוענת הלהקה, הביטול נעשה לפני חודשים רבים עקב מכירות כרטיסים דלות ושיקולי ביטחון, והיא אינה מבינה מדוע ההודעה של חברת ההפקה "פרוגסטייג'" יצאה רק עכשיו.

"ב-3 בנובמבר הודענו למפיק ההופעה בתל אביב שאנחנו מבטלים את ההופעה ב-19 בינואר עקב מכירות כרטיסים דלות ושיקולי ביטחון בעודנו בישראל", נכתב בהודעת הלהקה. "ההחלטה לבטל נעשתה בגיבוי מלא של המפיק. להחלטה שלנו אין שום קשר לתמיכה בחרם על ישראל. עם זאת, איננו מבינים מדוע המפיק השהה את ההודעה לציבור במשך החודשים האחרונים על ההחלטה לבטל את המופע".

מחברת "פרוגסטייג'" נמסר בתגובה: "לצערנו האמן, שההודעה ששלח אלינו מנהלו באופן ישיר וברור - מנסה עכשיו לגרום למציאות להראות אחרת ממה שהיא, דבר בעייתי כשהוא מעוגן בהודעות אי-מייל שחור על גבי לבן, ככל הנראה עקב עמוד הפייסבוק שלהם שהופצץ בהודעות ומסרים של ישראלים שקראו להם לחזור בהם מהביטול.

"ההופעה אמנם לא מכרה כמות אדירה של כרטיסים, ובגלל זה הועברה למועדון הרידינג הקטן יותר מזה המקורי ובעלות נמוכה יותר, שכמות הכרטיסים שכן נמכרה בהחלט כיסתה. הביטול ללא ספק לא נעשה כתוצאה ממכירות כרטיסים - אלא רק מהסיבה שמנהל הלהקה פירט ושלח באופן ברור ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • מנפרד מן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully