וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה אמיתי: להקת האינדי Real Estate תגיע להופעה בישראל

6.3.2016 / 14:00

להקת האינדי האמריקאית תגיע בחודש מאי לבארבי בתל אביב, ותביא איתה את המלודיות המתוקות ומטען של שלושה אלבומים, הרכבי צד וסולו

הרכב האינדי-רוק האמריקאי Real Estate מגיע להופעה אחת בתל אביב, שתתקיים במועדון הבארבי ב-25 במאי.

הלהקה ידועה בסאונד הנע על קו התפר שבין Power-פופ פסיכדלי, אינדי רוק מלודי ולואו-פיי מופנם. חברי הלהקה לקחו את הסאונד גם להרכבי הצד שלהם, שהמוכר ביניהם הוא Ducktails של גיטריסט הלהקה מאט מונדליין, ופרויקט הסולו החדש של סולן הלהקה, מרטין קורטני, שזכה לשבחים עם יציאתו שנה שעברה.

הלהקה סחפה את הקהל והמבקרים כבר מהאלבום הראשון, משנת 2009, שהציג מיזוג מושלם בין קלילות לעומק, הושווה לאלבומים הגדולים של השינז, גלקסי 500 ויו לה טנגו, ואף נכלל בין 20 האלבומים הגדולים של השנה של פיצ'פורק. בשנת 2014 הוציאה Real Estate את אלבומה "Atlas", המצליח ביותר שלהם עד כה, והראשון שנכנס למצעד האמריקאי והבריטי של הבילבורד. מספר חודשים לאחר צאתו, הכריז המגזין "פיצ'פורק" על "Atlas" כאחד מהאלבומים הגדולים של העשור.

כרטיסים להופעה של הלהקה יעלו 159 ש"ח במכירה מוקדמת ו-179 בקופות, ניתן לרכוש כאן. על הבאתה לישראל אמונים ZUZZ Agency ו-Auris Media, שאחראים גם על הגעתם של Low, Ben Frost והופעתה הצפויה של Sleep Party People.

עוד באותו נושא

הרכב הדרים-פופ הדני Sleep Party People מגיע בפעם הראשונה למופע בישראל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully