וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 86: בחורה מאומצת גילתה שאמה הביולוגית עובדת איתה

10.3.2016 / 6:54

האחוזה של פיפטי סנט תהפוך לבית אבות, קריס ג'נר נאבקת על שמם הטוב של הקרדשיאנס ומארק המיל חושף שלוק סקייווקר הומו. מצעד הטראש של השבוע

יח"צ - חד פעמי

מקום 5: הדיירים החדשים והמפתיעים באחוזה של 50 סנט

הראפר 50 סנט הכריז לא מזמן על פשיטת רגל, ובין היתר הוא נאלץ למכור את אחוזתו המפוארת בקונטיקט. מדובר בבית שמזכיר יותר אתר נופש מוגזם, עם 21 חדרי שינה, תשעה מטבחים, בריכה מקורה, בריכה חיצונית, אגם, מנחת מסוקים, מגרשי כדורסל, מועדון לילה וקזינו, לא בדיוק המצרך המבוקש ביותר בשווקי הנדל"ן. החדשות הטובות: פיפטי מצא קונה. החדשות הטובות יותר: האחוזה תהפוך לבית אבות. מה יותר מושלם מחבורה של קשישים נהנים מהפנסיה במתחם שהיה פעם בבעלותו של האדם שהביא לנו שירים כמו "P.I.M.P" ו-"In Da Club"? אולי אחוזת נוורלנד של מייקל ג'קסון, וכולנו זוכרים איך זה נגמר.

מקום 4: מבוקשת עם סגנון

עם או בלי קשר ליום האשה הבינלאומי שחל השבוע, המדור מבקש לציין לשבח את שרון קיי טורמן, אשה שהצליחה כנגד כל הסיכויים. טורמן, תושבת קליפורניה בת 51, נחשדה שהפרה את תנאי השחרור שלה. במקום להסגיר עצמה לשוטרים, היא החליטה להימלט מהם בוואן שצבוע כמו מכונת המסתורין, הרכב של סקובי דו וחבורתו. כל אחד אחר היה בוחר ברכב בולט קצת פחות, איזו מאזדה 3 שאפשר להשתלב איתה בקלות בנוף. אבל לא שרון קיי טרומן. היא החליטה לברוח, הצליחה להיעלם לשוטרים אחרי מרדף מהיר ואפילו מסוק שהוקפץ לאוויר לא הצליח לאתר אותה. טורמן עדיין מבוקשת, אבל לרשימת הפשעים שלה אפשר ואף צריך להוסיף תעוזה וסטייל.

מקום 3: קריס ג'נר יוצאת להגן על שמם הטוב של הקרדשיאנס

"סיפור פשע אמריקאי: אמריקה נגד או. ג'יי סימפסון", סדרת הדרמה על משפט הרצח המתוקשר, זוכה לביקורות נאות ולקהל מעריצים המאיים להפוך אותה לקאלט.

אחת הדמויות המרכזיות בסדרה, בגילומו של דיוויד שווימר (רוס של "חברים") היא חברו הטוב של סימפסון ועורך דינו רוברט קרדשיאן המנוח, שבשנים האחרונות מזוהה יותר עם ילדיו מאשר עם עבודתו המשפטית. השבוע דיווח האתר "Radar Online" כי קריס ג'נר, אשתו לשעבר ואם ילדיו של קרדשיאן, פנתה ליוצרי הסדרה בבקשה להשמיט פרטים מביכים שעלולים להכתים את מורשתו של קרדשיאן.

גברת ג'נר, לא קצת מאוחר מדי בשביל זה? המורשת הקרדשיאנית מלוכלכת ומטונפת ובדיוק בגלל זה אנחנו אוהבים אותה.

עוד באותו נושא

רצח, גזע וקרדשיאנס: ברוכים הבאים ל"משפט המאה"

לכתבה המלאה

מקום 2: אם חשבתם שלוק סקייווקר הוא הומו, צדקתם

שאלה שטרדה את מנוחתם של לא מעט מחובבי המותג "מלחמת הכוכבים" מקבלת סוף סוף מענה. בערך. אם גם אתם תהיתם לגבי נטייתו המינית של לוק סקייווקר, תודו למעריצה הסקרנית שפנתה לשחקן מארק המיל ושאלה אותו אם בן דמותו הוא דו-מיני. "לוק הוא מה שהקהל רוצה שהוא יהיה", השיב המיל, "כך שאת יכולה להחליט בעצמך".

"הסאן" הלונדוני הביא השבוע ציטוטים נוספים של המיל בנושא, שבהם הוא מספר שהוא מקבל מכתבים מבני נוער שסובלים מבריונות, מתלבטים אם לצאת מהארון ושואלים אותו אם אביר הג'דיי בגילומו הוא הומו. "אם אתם חושבים שלוק הומו, אז בוודאי שהוא הומו", אמר. "תשפטו אותו על סמך האופי שלו, לא על פי מי שהוא אוהב". ושהכוח יהיה עמכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גברים אוהב זה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 1: מצאה את אמה הביולוגית וגילתה שהן מכירות מהעבודה

ערוץ TLC משיק מסחטת דמעות שבועית חדשה, כלומר תוכנית במסגרתה מבוגרים שאומצו בילדותם פוגשים לראשונה בהוריהם הביולוגיים. באחד מרגעי השיא של "Long Lost Family" פוגשת ג'ני תומס בת ה-40, שידעה מגיל ארבע שהיא מאומצת, באמה הביולוגית ניטה ולדז. רק שזו לא הפעם הראשונה בה השתיים נפגשו, למעשה, הן עבדו זו לצד זו במשך שנתיים בבית חולים ברוצ'סטר ניו יורק.

עם כל הכבוד למפגש המחודש והמרגש, ולדז ותומס משאירות אותנו בעיקר עם הידיעה המעיקה שכל אחד במשרד, מהמעצבנת שגומרת את כל החלב הדל ומחזירה את הקרטון הריק למקרר ועד ההוא שפולש לכם לקיוביקל עם הקפה של הבוקר ולא עוזב עד שסיים לפרט את כל מה שקרה לו מהרגע שעזב אתמול את המשרד ועד שהגיע אליו שוב היום, יכול להיות אחד ההורים שלכם. וזו מחשבה שבאמת עושה לבכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully