וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הסודות מאחורי הקסם של "דדפול" נחשפים

16.3.2016 / 9:30

סרטון האפקטים המיוחדים של סרט הקומיקס המבריק מציג את אחורי הקלעים של סצנת הכביש המהנה. וגם: "סמוך על סול" מתחדשת ו"צער גידול בנות" מצמררת. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: הטריילר של "דדפול")

seperator

18:50 - טריילר ראשון לרימייק של "בן חור"

לא ברור למה מישהו בהוליווד חשב שרימייק ל"בן חור" הוא בכלל משהו שאמור להתרחש. איכשהו לא נראה שהפעם התירוץ של כסף גדול שיחק כאן תפקיד. אבל נחשו מה, הוא בכל זאת כאן והוא יהיה שונה משמעותית מהקלאסיקה של וויליאם וויילר בכיכובו של צ'רלס הסטון מ-1959, שזכתה ב-11 פרסי אוסקר.

הסרט החדש בבימויו של טים בקממבטוב ("מבוקש") יבוסס אף הוא על ספרו של לואיס וואלאס, אלא שהפעם יהיה זה ביסוס חלקי במיוחד. למעשה, עיבוד כזה נעשה כבר בשנת 2000 על ידי רידלי סקוט והפך ל"גלדיאטור", שזכה באוסקר בעצמו. אנחנו מספרים לכם את כל זה כי העלילה והטריילר נראים באופן חשוד מאוד כמו שיעתוק רע של אותו הסרט.

העלילה מגוללת את סיפורו של יהודה בן חור, נסיך פופולרי שהופלל על ידי אחיו, הואשם בבגידה ונמכר לעבדות. אחרי שעבר מסכת ייסורים קשה הוא חוזר כדי לנקום באיש שבגד בו ולהחזיר את כבודו האבוד. ג'ק יוסטון יככב בתפקיד הראשי בסרט שבו יככבו גם מורגן פרימן ואיילת זורר.

"בן חור" ייצא לבתי הקולנוע בעולם ב-12 באוגוסט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

10:26 - מאריה קארי תככב בריאליטי חדש ברשת !E

"המטרה של אנשים מסוימים היא להיות מפורסמים, לא להיות אמנים טובים שהופכים להיות מפורסמים בגלל הכישרון שלהם. היום אפשר להיות מפורסם רק בזכות השתתפות בריאליטי... בלי לעשות יותר מדי... אני לא חושבת שאוכל לשאת להיות בריאליטי. לא אוכל לשאת שכל כך הרבה אנשים יצלמו אותי כל הזמן. זה קורה כבר עכשיו וזה יותר מדי"

זאת היתה מאריה קארי בריאיון למגזין בילבורד באוגוסט האחרון, אבל מאז עבר מספיק זמן כדי לשנות דעה כנראה. מגזין US Weekly מדווח שהזמרת תככב בריאליטי חדש בשם "Mariah's Squad" ("הנבחרת של מריה" בתרגום חופשי). הסדרה תתמקד במופע הקבוע שמעלה קארי בימים אלה בלאס וגאס ובסיבוב ההופעות הקרוב שלה.

"התוכנית הזאת תהיה כולה על מאריה והצוות שסובב אותה", מספר מקור בהפקת התוכנית. "מאריה היא אישה מצחיקה מאוד. זה יהיה משוגע".

מאריה קארי ערכה מסיבת עיתונאים. אבי כהן
זמן להתעורר לריאליטי. מאריה קארי/אבי כהן

10:01 - גל גדות מדברת עם ג'ימי קימל... על החזה שלה?

גל גדות ממשיכה בסבב הריאיונות לקראת "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", שיחשוף לראשונה את וונדר וומן בגילומה על המסך הגדול. אחרי הריאיון אצל אלן דג'נרס, הגיעה גדות לאולפן תוכנית הלילה של ג'ימי קימל ברשת abc לריאיון שהתדרדר מהר מאוד למחוזות מוזרים.

השחקנית הישראלית סיפרה לקימל ששם משפחתה המקורי היה גרינשטיין, אולם הוריה החליטו לשנות אותו לגדות, לפני שהשניים התפנו לשוחח על "וונדר וומן" בכיכובה. "אני חושב שאהיה מושא אהבה נהדר לוונדר וומן", אמר המנחה וזכה לתשואות מגדות ומהקהל באולפן.

"ראיתי את הסרט (באטמן נגד סופרמן)", המשיך קימל, "ואני חייב לומר שבתוך חנון..."

"מה חשבת על החזה שלי?", הפתיעה גדות לפתע את המנחה. "אני יודעת שזה נשמע מוזר"

"רגע, תני לי לחשוב על זה רגע. הם נראים נהדר. שניהם", השיב קימל.

השניים נראו נבוכים לרגע לפני שגדות ניסתה לשבור את הקרח. "אני אומרת את זה כי להרבה מהמעריצים היה הרבה מה לומר על זה בעבר". בכך התייחסה השחקנית לביקורות שהושמעו עם ליהוקה לסרט, בטענה שוונדר וומן היא דמות שופעת בקומיקס, לעומת גדות דקיקת הגזרה. קימל לא ממש השיב לשאלה הזו בסופו של דבר. כנראה כי כבר אמר הרבה יותר מדי בהתחלה.

גדות סיפרה על הפעם הראשונה שבה מדדה את התלבושת של וונדר וומן. "הביאו אותי למישיגן יומיים אחרי ההודעה שגלם את התפקיד. הגעתי להאנגר ענק מלא בתמונות שלי בתור וונדר וומן. זה היה הזוי. ואז הם הכניסו אותי לחדר ההלבשה ולבשתי את החליפה. הייתי כל כך שמחה ואסירת תודה, עד שלא אמרתי דבר על זה שהיא היתה כל כך צמודה עד שלא יכולתי לנשום בתוכה. היא היתה כל כך קטנה, אבל לא אמרתי כלום".

לסיום דיברו השניים על הצילומים שנערכו באנגליה הקרה. "היה לי קר מאוד בתלבושת הזאת", סיפרה גדות, "ובכל הזמן הזה בן (אפלק) והנרי (קאביל) היו מכוסים לגמרי מכף רגל ועד ראש".

09:58 - "צער גידול בנות" בלי פסקול הצחוק, עצובה הרבה יותר משחשבתם

סיפרנו לכם כבר בהרחבה עד כמה הריבוט של "צער גידול בנות" גרוע, אבל לפעמים וידאו אחד הרבה יותר טוב ממילים. הנה קטע מתוך הסדרה שממנו הופשט פסקול הצחוק המוקלט שהודבק אחרי "הפאנצ'ים" בסדרה. התוצאה כיווצה אותנו בכיסא.

09:48 - כך נוצרו האפקטים המיוחדים של "דדפול"

סיפור הסינדרלה של "דדפול", שהפך מסרט שאיש לא רצה להפיק ללהיט ענק עם הכנסות של למעלה מ-700 מיליון דולר, ממשיך לרתק את תעשיית הקולנוע. חלק מהבדיחות הפנימיות בסרט עקצו את התקציב הצנוע יחסית לסרטי קומיקס (58 מיליון), אבל מתברר שגם עם פחות כסף בקופה אפשר לעשות קסמים. סרטון האפקטים המיוחדים מחזיר אותנו לסצנת הכביש הנהדרת, שנראה שונה לגמרי לפני הטיפול הממוחשב.

09:39 - "סמוך על סול" חודשה לעונה שלישית

זה היה צפוי ועכשיו זה רשמי. הספין אוף של "שובר שורות" נהנה גם בעונה השנייה מביקורות נהדרות ו-2.7 מיליון צופים בממוצע (עליה של 22 אחוז מנתוני הפרק הראשון). המהפך של ג'ימי מקגיל שיסתיים בסופו של יום בהפיכתו לסול גודמן הנכלולי, ימשיך ויסתעף גם בעונה השלישית. וינס גיליגן ופיטר גולד ימשיכו לנהל את העניינים מאחורי הקלעים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ימשיך להחליק. בוב אודנקירק ב"סמוך על סול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:35 - המחזמר "ברנשים וחתיכות" מגיע לישראל

ההפקה הוותיקה שעלתה לראשונה בברודווי בשנות ה-50, תקיים 15 הופעות במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב החל מה-12 בספטמבר. המחזמר מגולל את סיפורו של נתן דטרויט שזקוק לכסף עבור משחקי הקוביה הלא חוקיים שהוא מארגן. הוא נכנס להימור של פעם בחיים: המהמר סקיי מתערב איתו שיצליח לגרום לנערת מסיון שמרנית להתאהב בו. המחזה נכתב בהשראת סיפוריו של הסופר דמון רניון, שהרבה לכתב על הדמויות שאכלסו את ניו יורק,

בעבר כיכבו בעיבוד העביר להצגה: טוביה צפיר, חנה לסלו, מאיה דגן צביקה הדר בגרסאות מקומיות.

9:30 - די ג'יי סמיילי, סטטיק ובן אל תבורי יחממו את ג'ייסון דרולו בהופעה שלו בישראל

סטטיק ובן אל תבורי העולים ("ברבי", "בא לה לרקוד", "כביש החוף") יהיו המופע הפותח של הופעתו של ג'ייסון דרולו בישראל ו-די ג'יי סמיילי יהיה אמון על המסיבה. כזכור כוכב הפופ הבינלאומי יגיע ב-14 באפריל להופעה אחת בלייב פארק ראשל"צ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully