וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזאית חשפה את פטמותיה בשידור חי ועוררה סערה

3.4.2016 / 9:22

טעות מביכה או כוונה מוקדמת? חזאית מרומניה קיפצה בשידור חי כשהיא לבושה בחולצה עם מחשוף עמוק - וחשפה את פטמותיה לעיני מיליוני צופים. ברשת הרוחות סוערות דווקא בגלל שלאור ההיסטוריה שלה, היא כנראה עשתה זאת במכוון

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

כמה חם שם ברומניה? מאוד חם מתברר. הטמפרטורות הגבוהות גרמו לחזאית הרומניה, רוקסנה ונסיה בת ה-25, לצאת מגדרה ולחשוף את פטמותיה קבל עם ועדה - ספק בטעות, ספק במכוון. ונסיה הקריאה את התחזית כשהיא לבושה בחולצה עם מחשוף עמוק והחלה לקפוץ במקום כדי לדרבן את הצופים לבהות במסך. זאת אומרת, לצאת להתאמן בחוץ. כן, זאת הסיבה. מפה לשם, הקפיצות הובילו לתקרית ניפ סליפ מביכה שעוררה היסטריה ברשת - דווקא בגלל שרבים סבורים שלאור ההיסטוריה המפוקפקת של המגישה, היא עשתה זאת במכוון.

הרגע המאוד מביך הזה שודר בשידור חי ומסיבה לא ברורה נחתך רק אחרי שסיימה לקפץ ולכסות שוב את פטמותיה. עמיתיה המגישים, שאליהם מועבר השידור, נראים מאוד מסוקרנים מהמתרחש, כשאחד מהם מביט במצלמה במשקפת דמיונית.

חזאית נחשפת. צילום מסך
אופס?/צילום מסך

מאחר שבאמת אין שום סיבה הגיונית לקפיצות שלה, הגולשים ברשת זועמים פחות על החשיפה ויותר על הסיבות לה. לטענת גולשים רבים, מדובר בפעלול יזום של מערכת התכנית שניסתה למשוך אליה צופים. אם נפשפש קצת בהיסטוריה הטלוויזיונית של ונסיה, נתקל בלא מעט סרטונים פרובוקטיבים שלה, כשבאחד מהם, שזכה ליותר מ-800 אלף צפיות, היא נראית מדווחת על מזג האוויר כשהיא לבושה בביקיני זעיר במיוחד. שמישהו יוציא לנו מהראש את המראה של דני רופ מקפץ במחשוף, פליז.

עוד באותו נושא

חוסר טאקט משווע: מגיש התחזית הסתלבט על חיי המין של המגישה בשידור חי

לכתבה המלאה

אצלנו זה לא היה עובר בשלום:

והנה היא שוב מקפצת לה בחינניות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully