וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר דוד ד'אור הודיע על ביטול השתתפותו בהפגנה למען החייל היורה מחברון

18.4.2016 / 9:55

אחרי שנכלל אתמול (ראשון) ברשימת האמנים שיופיעו בהפגנה למען החייל היורה מחברון בכיכר רבין, הודיע ד'אור שהוא מבטל את השתתפותו: "לא ידעתי שמדובר באירוע עם אוריינטציה פוליטית"

עריכה: ניר חן

(בסרטון: דיווח מאולפן וואלה! NEWS)

seperator

הזמר דוד ד'אור הודיע הבוקר (שני) על ביטול השתתפותו בהפגנת התמיכה בחייל היורה מחברון, שאמורה להתקיים מחר בתל אביב. עם פרסום הידיעה על ההפגנה, הופעלו לחצים על ד'אור מצד גורמים רבים לבטל את הסכמתו להופיע באירוע בשל המחלוקת הפוליטית שבמרכזו.

ד'אור מסר בתגובה: "יש לי יום עמוס מאד ולא אוכל להתראיין, כל הנושא מבחינתי יצא מפרופורציה, סה"כ רציתי להביע אמפתיה למשפחת החייל. זו לא אמירה נגד הרמטכ"ל או נגד הצבא חלילה, אני מאמין במערכת המשפטית שלנו, אני לא אדם פוליטי והניסיון לשייך אותי לזרם כזה או אחר אינו רלוונטי, הבעתי תמיכה אנושית במשפחה שנמצאת במצוקה, לא ידעתי שמדובר באירוע עם אוריינטציה פוליטית, ובכלל ללא קשר לא אוכל להשתתף באירוע כי יש לי הופעה, יום טוב". בהמשך מסר ד'אור לוואלה! תרבות: "לא הופעלו עלי שום לחצים, פשוט העצרת היתה אמורה להתקיים ביום רביעי והוקדמה לשלישי, בשלישי אני מופיע במקום אחר".

אתמול (ראשון) פנה העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר שרון גל בדף הפייסבוק שלו לציבור להגיע כדי "לדרוש את שחרורו של הלוחם". ההפגנה תתארגן תחת הכותרת "לא מפקירים לוחם, נותנים גיבוי לצה"ל", ועל פי הדברים שכתב גל, לאירוע יגיעו האמנים אייל גולן וסאבלימינל.

"יום שלישי, 19:30 בכיכר רבין בתל אביב - יוצאים לדרוש את שחרורו של הלוחם", כתב גל. "באים עם דגלי ישראל, באים עם אהבת ישראל, למפגן ענק של תמיכה. אסור להישאר בבית, אסור להישאר אדישים". הוא הוסיף: "זה רגע האמת שלנו, חייבים לעשות מאמץ ולבוא, לצאת מהפייסבוק לרחוב".

אייל גולן מסר בתגובה אתמול: "החייל הוא כמו הבן של כל עם ישראל, אני בא לתמוך בחייל ובמשפחתו".

עוד באותו נושא

אייל גולן תומך בחייל היורה וזה טוב כי לפחות אנחנו יודעים מה הוא חושב. דעה

לכתבה המלאה

הפוסט שפרסם ד'אור ביום ראשון בערב בעמוד הפייסבוק שלו

  • עוד באותו נושא:
  • דוד ד'אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully