וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: במהלך הקרבות המשפטיים - האזינו לשיר החדש של קשה

29.4.2016 / 11:58

קשה חברה למפיק האלקטרוני זד לטובת חידוש רב עוצמה לשירו "True Colors". "זה יותר משיר", צייצה הזמרת, "זו הצהרת האמת שלי". בנוסף: יש לארה קרופט חדשה. בלוג חדשות התרבות

12:11 - האזינו לשיר החדש של קשה וזד

בפברואר השנה נדחתה תביעתה של הזמרת קשה נגד המפיק שלה, ד"ר לוק, בניסיון להשתחרר מהחוזה עמו עקב טענות שתקף אותה פיזית, מינית ומילולית. כעת לראשונה מוציאה קשה שיר חדש, שהוא בעצם חידוש לקטע שהמפיק האלקטרוני זד הוציא כבר בשנה שעברה, "True Colors", בלדה בובמסטית שכעת יוצאת עם קולה של קשה. "זה יותר משיר", צייצה הזמרת, "זו הצהרת האמת שלי". מאחר שקשה עדיין מחויבת לעבוד עם ד"ר לוק, הסינגל יוצא גם במסגרת הלייבל שלו בחברת סוני, קמוסבי. האזינו לו למטה.

11:30 - אליסיה ויקנדר היא לארה קרופט החדשה

המניות של אליסיה ויקנדר, שאנחנו נורא אוהבים, ממשיכים לנסוק: הכוכבת הצעירה לוהקה לתפקיד מפתח חדש - לארה קרופט באתחול מחדש של הסרט "טומב ריידר", המבוסס כמובן על משחקי המחשב באותו שם. הסרט החדש יעקוב אחרי לארה קרופט הצעירה וחסרת הניסיון, כשהיא מתאמצת לשרוד את ההרפתקה הראשונה שלה. ב-2001 אנג'לינה ג'ולי גילמה את דמותה של ההרפתקנית הקשוחה והשופעת-בהגזמה. ויקנדר מוכרת מתפקידה בסרטים כמו "הנערה הדנית" ו"אקס-מכינה". בקרוב גם תככב לצד מאט דיימון בסרט ג'ייסון בורן החדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
alicia vikander, אליסיה ויקנדר. AP
תנסה לשרוד. אליסיה ויקנדר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully