וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 94: השכנים של "צער גידול בנות" זועמים

5.5.2016 / 21:00

"בית משפחת טאנר" זוכה לעדנה מחודשת בעקבות הספין אוף החדש, הילד הקטן שנשאר בבית והלך פול טרנטינו על שודד והאמת העצובה על "לרדת בגדול". חדשות הטראש של השבוע

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

טרילר "צער גידול בנות - הדור הבא"/נטפליקס

(בסרטון: טריילר "Fuller House")

seperator

מקום 5: שכחו אותו בבית

מ"שכחו אותי בבית" למדנו כולנו את השיטות המוצלחות ביותר להבריח שודדים מהבית: להפיל עליהם מגהץ, לגרום להם כוויה מידית רותחת או להשמיע להם יריות מתוך סרט קולנוע. כריס גייתר בן ה-11 לא נזקק לכל אלו, כי כששודד הפתיע אותו בזמן ששהה לבדו בבית, הוא פשוט שלף אקדח 9 מ"מ וירה בו. 11 פעמים ירה גייתר לכיוונו עד שבירייה ה-12 הצליח לפגוע, ובריאיון לחדשות המקומיות בעיר מגוריו באלבמה סיפר כי השודד "בכה כמו תינוק". את כישורי הירי שלו רכש גייתר מאביו החורג, ומשום שמדובר באמריקה אף אחד לא ממש שואל למה ואיך לילד בן 11 יש גישה לאקדח. רק שאף אחד לא ילהק אותו לגרסה מחודשת של הסרט ההוא, זה ייגמר ממש מהר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגובתו של מקולי הגיעה זה עתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 4: המעריצים נעים בכמויות אדירות אל בית משפחת טאנר

בית משפחת טאנר מ"צער גידול בנות" הפך לאחד מאתרי התיירות העמוסים בסן פרנסיסקו עוד בשנות התשעים, בניגוד, למשל, לבית משפחת סלינג'ר מ"שולחן לחמישה", שבו אף אחד לא טורח לבקר. סדרת ההמשך של הסדרה, שעלתה לאחרונה בנטפליקס לקול נחרות בוז המבקרים, הגבירה את קצב הביקורים ולשכנים מתחיל להימאס. "אני בהלם מכמות האנשים שפותחים את השער ודופקים בדלת", אמרה לוול סטריט ג'ורנל מארי ריזלי בת ה-74, המתגוררת בבלוק. "ילד בן 5 שאל אותי אם אני מכירה את ג'ון סטיימוס". למרות מאמצים נרחבים של בעלי הבית להסוות אותו, כמו למשל החלפת הדלת וצביעתו מחדש, המעריצים ממשיכים להגיע ולגרוף לייקים על הצ'ק-אינים באתר התיירותי. חייבים לגייס את ג'ואי גלדסטון שיבקש מהם טו קאט איט אאוט.

מקום 3: "לרדת בגדול" - היום שאחרי

הנה משהו שלא יראו לכם בריאליטי ההרזייה "לרדת בגדול", אבל ידוע לכולם: דיאטות לא עובדות. צוות חוקרים שעקב במשך שש שנים אחרי מתמודדי העונה השמינית של "לרדת בגדול" האמריקנית, ובראשם המנצח דני קהיל שהשיל בתוכנית 108 קילוגרמים ממשקלו, מצא שרוב המתמודדים חזרו למשקלם המקורי ואחדים אף שוקלים כיום יותר ממה ששקלו כשהגיעו לתוכנית. החוקרים גילו שחילוף החומרים של המשתתפים, אשר הואט עם תהליך הירידה במשקל, לא הואץ בחזרה עם העלייה במשקל, ובכך הפך את השמירה על המשקל החדש לבלתי אפשרית כמעט. קהיל עצמו העלה בחזרה כמחצית מהקילוגרמים שהשיל, כך שכמו בקזינו, גם בתכניות ריאלטי חשוב לזכור: המנצח היחידי הוא הבית.

עוד באותו נושא

שמן למדורה: על העונה החדשה של "לרדת בגדול"

לכתבה המלאה

מקום 2: תראו מי גם מדברת

תוכניות בוקר מוצאות עצמן פעמים רבות בתפקיד פח האשפה של הטלוויזיה, אליו נזרקים כל מיני שאריות אייטמים וקליפות של ידיעות חדשותיות. כך הגיעה אל התוכנית "הבוקר הזה" הבריטית אשת מכירות בשם קלרה דולן, שלא ידעה שהיתה בהריון עד לרגע בו ילדה את בתה, אמיליה. נוכחותה של התינוקת באולפן הסיחה את דעתה של המנחה הולי ווילובי, שכל כך התלהבה ממנה עד שבחדר הבקרה נאלצו לכבות לה את המיקרופון, על מנת שהמנחה שלצידה יוכל להמשיך את הריאיון. הצלמים, לעומת זאת, המשיכו לצלם, והתוצאה קורעת.

מקום 1: מי הפליל את דונלד טראמפ ג'וניור?

הזמרת שר הפכה בשנים האחרונות לדמות בולטת בטוויטר, שם היא מצייצת ציוצים מעורפלים שאף אחד לא מצליח לגמרי להבין. השבוע היא צייצה מה שנראה כמו בדיחה על איבר המין של דונלד טראמפ, וסיימה בהצהרה נחרצת: "הבן שלו הרג חבר שלי". עיתונאים וגולשים שניסו להבין במי מדובר הבינו די מהר שהחבר, או החברים, הם חיות בר שהרגו דונלד ג'וניור ואריק טראמפ במהלך מסע ציד באפריקה. שר היא פעילה ותיקה למען זכויות בעלי חיים, ובכל זאת, מוזר שהיא מכנה חיות שלא הכירה באופן אישי "חברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully