וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובטובמשהומשהו: הרכב האינדי BadBadNotGood יגיע להופעה בישראל

15.5.2016 / 12:00

הלהקה האינסטרומנטלית BadBadNotGood מטורונטו תגיע להופעה בישראל, במתכונת מיוחדת של ערב משותף לה וללהקה המקומית TATRAN - כל אחת מהן עם הופעה מלאה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
BadBadNotGood/מערכת וואלה, צילום מסך

הטריו הקנדי BadBadNotGood והשלישיה המקומית TATRAN (תל אביב) - שני הרכבים אינסטרומנטליים צעירים ובוערים, חוברים לערב משותף שמרחף על הגבול בין צלילה פסיכדלית למסיבה חיה, שיתובל גם בתקלוטים של DJ Hectik. זה יקרה ב-23 ביוני במועדון הבארבי.

מת'יו טבארס, אלכסנדר סובינסקי וצ'סטר הנסן נפגשו ב-2010 בתוכנית ג'אז בהאמבר קולג' בטורונטו. אהבה משותפת דווקא להיפ-הופ (ובעיקר האלטרנטיבי, עם דגש על חבורת Odd Future) חיברה בין השלושה, מה שהוליד הופעת בכורה בה אל מול מורי הג'אז המזועזעים שלהם, שהכתירו את ההרכב כ"חסר ערך מוזיקלי". זה לא מנע מהם להעלות את השיר, קאבר ל-"Gucci Mane", ליוטיוב ומיד לתפוס את תשומת לבו של השם החם ביותר בסצנת ההיפ-הופ האלרטנטיבי Tyler, The Creator, שהתאהב בהם והפך את הקליפ לוויראלי.

ב-2011 העלו השלושה לבנדקאמפ את אלבום הבכורה שלהם, "BBNG", שהוקלט בשלושה שעות בלבד. הוא התפוצץ ברשת מהר מאוד בזכות יצירות מקוריות שלהם ושלל קאברים עם אינטרפרטציה בלתי צפויה להמנוני היפ-הופ (בין השאר של A Tribe Called Quest, Waka Floka Flame וגם Flying Lotus ואפילו ג'וי דיוויז'ן). העניין הראשוני בהם מצד טיילר התפתח עם הזמן לסדרת שיתופי פעולה עם Earl Sweatshirt, Danny Brown ושאר ענקי ההיפ-הופ האלטרנטיבי, והשילוב של טריו צעיר ורענן (בהערות האלבום השני שלהם, "BBNG2", מצוין בפירוש "אף אדם מעל גיל 21 לא היה מעורב בהכנת האלבום הזה"), עם היד על הדופק בכל מה שקשור למגמות מוזיקליות, הופך אותם לרלוונטיים ומעניינים במיוחד.

באדבאדנוטגוד אמנם התפרסמו בזכות קאברים לקלאסיקות מודרניות (מקנייה ווסט ועד ג'יימס בלייק והדסון מוהוק) אבל הגרסאות שלהם לשירים האלה רחוקים שנות אור מהקאבר הממוצע - מדובר בעיבודים אינסטרומנטלים ארוכים ומלאי דרמה שלוקחים את המקור למחוזות חדשים. אל תל אביב הם מגיעים בדיוק רגע לפני שהם מעבירים את הקיץ על הבמות של הפסטיבלים הנחשקים בעולם. האלבום המשותף שלהם עם אגדת ההיפ הופ Ghostface Killah עתיד לצאת בשבועות הקרובים.

לערב הזה יצטרפו כאמור TATRAN, המורכבת מדן מאיו (תופים), אופיר בנימינוב (בס) ותמוז דקל (גיטרה). הלהקה הוקמה ב-2011 ומאז הוציאה שני אלבומים והופיעו רבות בארץ וברחבי עולם. התקופה האחרונה היוותה קפיצת מדרגה לטריו האינסטרומנטלי, שהוחתם בסוכנות האמריקאית AMI, וכעת השלושה מבשלים טור בינלאומי ממושך ורווי בעשרות הופעות בפסטיבלים ובאולמות הגדולים ביותר בארה"ב, קנדה ואירופה, במקביל לעבודה על חומרים חדשים ועל אלבומם השלישי.

עוד באותו נושא

היפ הופ 2015: טראפ, שובו של הנאו-סול ו-7 אלבומים גדולים

לכתבה המלאה

כרטיסים להופעה המשותפת יעלו 119 ש"ח, ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully