וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: העבר של מייקל ג'קסון ממשיך לרדוף אותו

27.6.2016 / 10:15

אתרי הרכילות בחו"ל מדווחים כי חוקרי המשטרה היו בטוחים שמייקל ג'קסון התעלל מינית באחייניו. בנוסף ביונסה וקנדריק לאמאר מרעידים את טקס פרסי ה-BET, וגם מספר מחוות לפרינס לייב בלוגינג תרבותי

עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין, צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

17:45 טריילר מלא ל"Star Trek: Beyond"

כחודש לפני עלייתו לאקרנים של הפרק החדש בסדרת "סטארטרק" מגיע היום טריילר טרי, ובו חשיפה ראשונה לשיר "Sledgehammer" שכתבה ריהאנה במיוחד לפסקול שלו.

הסרט עלה לכותרות לפני שבוע בנסיבות טרגיות בעקבות מותו בטרם עת של אנטון ילצ'ין, המשתתף בו, דבר שהוביל גם להקפאת מסע יחסי הציבור שלו. כעת החליטו אנשי השיווק כי ההצגה חייבת להימשך, וכך גם הספירה לאחור לקראת עלייתו למסכים.

10:16 - העבר של מייקל ג'קסון ממשיך לרדוף אותו

כשבוע לאחר שאתר "Radar Online" חשף כי בדו"חות משטרתיים משנת 2003 נכתב שבאחוזתו של הזמר המנוח מייקל ג'קסון התגלו חומרים של פורנוגרפיית ילדים, תמונות של התעללות בחיות וסאדו-מאזוכיזם, מגיעים גילויים חדשים.

אתרי הרכילות בחו"ל מדווחים כי חוקרי המשטרה שעסקו בפרשת ג'קסון, היו בטוחים שהתעלל מינית באחייניו. במסגרת החקירה רואיינו שניים מאחייניו וכן בן משפחה נוסף, ולפי הממצאים, נטען שג'קסון קנה את שתיקתם במתנות וכסף. בין היתר, כך נטען, ג'קסון הטיס את אחד מאחייניו לאי ורכש עבורו מכונית. האחיין, אגב, סירב לומר על ג'קסון דברים "רעים", לפי הדיווח.

בנוסף, נטען באתרי הרכילות בחו"ל שבן משפחה של ג'קסון שסירב לחשוף את זהותו היה סבור שמלך הפופ אף חשק בבנו בלנקט.

החקירה משנת 2003 הניבה כתב אישום נגד ג'קסון על שבעה סעיפי התעללות מינית בילדים והשקיית קטין בחומרים משכרים - בהם ילד בן 13 חולה סרטן, גווין ארוויזו, שעל פי ההאשמה ג'קסון השקה אותו באלכוהול כדי לנצל אותו ואף קשר קשר כדי לחטוף אותו. ב-2005, בתום משפט שארך כארבעה חודשים, זיכה חבר המושבעים את הזמר מכל עשרת סעיפי האישום נגדו.

עוד באותו נושא

דו"חות משטרתיים: חומרי פדופיליה והתעללות בחיות נמצאו בביתו של מייקל ג'קסון

לכתבה המלאה

10:00 - ביונסה, קנדריק לאמאר ומחוות לפרינס בטקס פרסי BET

טקס פרסי BET, המחלק פרסים לאפריקאים-אמריקאים בתרבות הפופולארית, נערך אתמול (ראשון) בלוס אנג'לס והושק עם הופעה בהפתעה של ביונסה וקנדריק לאמאר. עם רקדנים צבועים כמו ילידים אפריקאיים ועם בריכת מים רדודה על הבמה, עשן ואש, ביצעו השניים את "Freedom", השיר המשותף שלהם מ-"Lemonade". מאוחר יותר המשיך הערב עם מספר מחוות לפרינס – הראשונה של אריקה באדו, הרוטס ובילאל, השנייה של סטיבי וונדר, ג'ניפר הדסון וטורי קלי, השלישית של ג'נל מוניי והרביעית של שילה אי, המתופפת וארוסתו של פרינס בעבר. צפו בביצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully