וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הקולנוע 2016: קוונטין טרנטינו בראש רשימת אורחי הכבוד

28.6.2016 / 6:09

כפי שפורסם לראשונה ובלעדית בוואלה! תרבות, קוונטין טרנטינו יהיה אורח של פסטיבל הקולנוע ירושלים, שייפתח בשבוע הבא, ויקיים מפגש עם הקהל הרחב, והוא לא האורח המעניין היחיד

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: טריילר "שמונת השנואים", הסרט האחרון של קוונטין טרנטינו)

seperator

פסטיבל הקולנוע ירושלים הודיע היום (שלישי) על אורחי הכבוד שלו, וכפי שפורסם לראשונה ובאופן בלעדי בוואלה! תרבות, המרכזי בהם יהיה קוונטין טרנטינו. היוצר האמריקאי המהולל ינכח בערב הפתיחה של האירוע, בחמישי, 7 ביולי, ויקבל אות הוקרה מיוחד על "תרומתו לאמנות הקולנוע". למחרת, בשישי, 8 ביולי, ישתתף במפגש עם הקהל, ואחריו יוקרן סרטו הפולחני "ספרות זולה" בעותק 35 מ"מ משוחזר ומהודר, היישר מן הארכיון הפרטי שלו.

אמנם, סרטו האחרון של טרנטינו, "שמונת השנואים", ועדיין מדובר בשיחוק עצום מבחינת הפסטיבל – מדובר הרי באחד הבמאים המוכרים והמשפיעים בחצי היובל האחרון, וגם אחד החביבים על הקהל הישראלי, כך שבואו ללא ספק ימשוך תשומת לב רבה אל האירוע.

כזכור, אין זה הביקור הראשון של טרנטינו בארץ. הוא היה כאן כבר ב-2009 עם "ממזרים חסרי כבוד". הקשר ישראלי נוסף שלו: לפני שנתיים הכריז היוצר, שידוע גם כעכבר קולנוע, כי "מי מפחד מהזאב הרע?" של אהרן קשלס ונבות פפושדו הוא הסרט הטוב ביותר של אותה שנה. כעת, תהיה לו הזדמנות לפגוש את השניים גם בארץ.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קוונטין טרנטינו. ריצ' פולק, GettyImages
יחליף את ההמבורגר בחומוס. קוונטין טרנטינו/GettyImages, ריצ' פולק

מטבע הדברים, טרנטינו יעמוד במרכז העניינים, אבל הוא ממש לא האורח בעל השם היחיד שיגיע הקיץ לעיר הבירה. נוסף אליו, הפסטיבל יארח עוד כמה יוצרות ויוצרים מהוללים. בהם, בין השאר, המוזיקאית ואמנית האוונגרד לורי אנדרסון, שתציג בו את סרטה המיוחד והמוערך "לב של כלב" ותשוחח עליו עם הקהל; ובמאי האינדי הוותיק וויט סטילמן, מי שהיה אחראי בעבר ל"מטרופוליטן" ו"ימים אחרונים של דיסקו", וישתתף בהקרנות הבכורה הישראליות של עבודתו הטרייה, הקומדיה התקופתית המתחכמת "אהבה וידידות".

עוד באורחים: אמה סוארז, המככבת ב"חולייטה", סרטו החדש של פדרו אלמודובר, שיוציא לדרך את הפסטיבל; גרימור האקונרסון האיסלנדי, שביים בשנה שעברה את הסרט הנפלא ועטור הפרסים "איילים"; וכן כמה דמויות מפתח בתעשיית הקולנוע, למשל המפיק אנתוני ברגמן, או דילן לינר, סגן נשיא סוני פיקצ'רס קלאסיקס, מן הגופים החשובים בעולם סרטי האיכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully